Muut naiset mieheni kimpussa!

Vierailija

Eli siis muuten meillä menee mieheni kanssa todella hyvin henkisellä ja fyysisellä tasolla, mutta ongelma, jos näin voi sanoa, on mieheni hyvännäköisyys. Tajuan sen ja niin tajuavat muutkin naiset, että tämä komean näköinen ja hyväkroppainen komistus olisi aikamoinen saalis. Poikaystäväni sanoo, että ongelma on omassa päässäni ja mietin aivan liikaa turhia asioita. Mutta kuinka voin olla välittämättä kun muut naiset tulee sitä iskemään vaikka istuisimme baarissa kahdestaan. Kyllä mies niille juttelee kohteliaasti mutta ei nyt sentään ainakaan minun läsnäollessa rupea flirttaamaan. Mielessä pyörii vaan koko ajan huoli että entä jos jotain tapahtuu kun en olekaan läsnä?
Yksi asia joka ei ainakaan parenna asiaa, on että vaikka minulla onkin ihan ok itsetunto, välillä silti mietin että joku kauniimpi ja hauskempi nainen olisi miehelleni parempi.
Tästä on päästävä eroon koska se syö hirveästi voimavaroja kun joutuu miettimään tälläisiä pettämis asioita aivan liikaa.. Miten voin vähentää tätä mustasukkaisuuden tunnetta? Mieskin sanoo että syytä ei ole, mutta aina ne huonot ajatukset herää kun katsoo viestejä mitä muut naiset hänelle lähettelevät vaikkapa facebookissa.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Oon kokenu ihan samaa, mut en mie ainakaan henk koht tehny/pystyny mitään muuta,kun nostamaan van hieman leukaani. Miullakin oli aikanaan huonompi itseluottamus ja se todellakin söi naista ja parisuhdetta, kun pelkäs jatkuvalla syötöllä turhia asioita. pienet pelot ja mustasukkaisuus on kuitenkin tervettä, mut se jatkuva huoli oli turhauttavaa.

Vierailija

Mutta miten pystyit muuttamaan ajatusmaailmaasi kokonaan niin ettei ne muut naiset enää haitanneetkaan? Auttoitko keskustelu miehen tai kavereiden kanssa, miten psyykkasit itseäsi siihen?

Vierailija

ite en pystyis elämään tuollaisessa suhteessa. joskus teininä unelmoin, että saisin joskus seukata jonkun komistuksen kanssa, sitten rakastuin tavikseen, ja olen siitä nyt todella onnellinen, koska mulla on muutenkin vähän ongelmia mustasukkaisuuden kanssa.

sanotaan että suhde pysyy onnellisempana, jos ei lue toistensa saamia kommentteja facebookissa, mut itse en kyl tiedä auttaisko se mitään, kun kuitenkin tiedät, että ne viestit siellä on. meillä tuo asia on ratkaistu niin että kumpikaan ei yksinkertaisesti ole facebookissa eikä missään sellaisessa. Toinen juttu on että kumpikaan meistä ei ikinä koskaan lähde ryyppäämään/baariin tms ilman toista (pois lukien pakolliset varpajaiset ja polttarit). Se säästää paljon suhdetta kun voi luottaa siihen että yhdessä mennään, eikä sit tule mitään ikäviä tilanteita.

mitäs muuta tuohon nyt vois sitten sanoa. tottahan on varmasti se että paisuttelet asioita päässäs (mullekin on sanottu niin tuhat kertaa, joten tiedän kyllä, ettei se helpota omaa oloa pätkääkään, koska sitten ajattelee, että muut vain vähättelee)...

Oikeastaan sulla on kolme mahdollisuutta.
1. voit alkaa työstämään itsetuntoasi, huolehtimaan ulkonäöstäsi entistä enemmän (mikä myös nostaa itsetuntoasi), ennen kaikkea luottamaan suhteeseesi, jotta miehelläsi ei ole mitään syytä miettiä, että ruoho voisi olla vihreämpää aidan toisella puolella. muista, että jos sulla on hyvä olla suhteessa, niin todennäköisesti myös miehesi on onnellinen :)
2. voit jatkaa asioiden vaahtoamista päässäsi, jolloin alat voimaan huonosti, kiukuttelet ja lopulta ajat käytökselläsi miehesi pois suhteesta (itse olin joskus TODELLA lähellä ettei mies lähteny kun olin niin mustasukkainen ja vainoharhainen, sitten tajusin siirtyä vaihtoehtoon 1)
3. voit jättää miehesi ja etsiä jonkun taviksen.

todellakaan nuo kaikki ei ole mitään hyviä vaihtoehtoja, mutta ainoita ne taitaa olla.

Haluan myös pyytää anteeksi kaikkien niiden lumppujen puolesta, joilla on pokkaa yrittää iskeä varattua miestä.

tsemppiä!

Vierailija

Hmm... Pakko kyllä sanoa, että kuulostaa suhteellisen oudolta, jos toinen ei käy ulkona ilman suhteen toista osapuolta tai molemmat pysyvät Facebookin ulkopuolella, jotta mustasukkaisuutta ei tulisi. Tietenkin jos homma sopii molemmille, niin mikäs siinä (:

Minusta kuitenkin viihteellä käynti omien kavereiden kanssa ilman kumppania tai Facebookiin kuuluminen ovat ihan normaaleja asioita. Tietenkin niihin liittyy riskejä: jos ei ihan pettämisvaaraa sentään aina, niin ainakin toinen voi mustasukkaistua helposti. Olen itsekin todella helposti mustasukkainen, mutta kokisin noiden asioiden rajoittamisen liiallisena. Haluan minäkin käydä juhlimassa ilman miestäni!

Itse yritän ajatella, että jos toinen pettää, eipä hän vain ollut arvoiseni. Voinpa sitten löytää jonkun toisen, johon ehkä voisi luottaakin. Oman itsetunnon nostaminen auttaa myös, ja se, että hankkii omaa elämää, joka ei liity millään tavalla kumppaniin.

Nää on kyllä vaikeita asioita.

Vierailija

LUOTTAMUS,jos pystyt luottamaan mieheesi, ei sinulla pitäisi olla pelkoa:)

Nosta asiassa hieman nokka pystyyn ( pääsi sisällä siis ) ja mieti kuinka saat olla ylpeä siitä, että juuri sinä olet se jonka miehesi haluaa, vaikka muitakin ottajia olisi!

Elämä on riskejä täynnä, täytyy vaan uskaltaa elää. Jos ei sitä koskaan uskalla mitään niin ei siitä elämisestä silloin tule mitään :) !!!

Liialliset pelot pois ja pysy suhteessa jos kerta hyvin menee, ihmisillä on tapana olla mustasukkaisia, pieni on ihan hyvä ja tarvittava mutta liikaa on aina liikaa. Ethän varmaankaan ole valmis luopumaan ns. muuten täydellisestä suhteesta toisen ulkonäön takia? Kuulostipa hassulta ku jotkut puhuu noin niin tarkottaa ettei ulkoanäköä löydy juuri olleskaan!

Pää pystyyn ja katse nykyhetkeen miehesi kanssa, ihanat miehet on harvassa. Ja jos rupeat jänistelemään/muuten liian mustiksesi, tuskin miehesikään sitä kauan jaksaa, jos rivissä on monia ottajiakin!!

SIIS ANNA MENNÄ JA ELÄ TÄYSILLÄ, NAUTI!!!

Vierailija

Jonna88, musta tuntuu että oon jo melkein neuroottinen siitä että näytän hyvältä kun liikutaan ulkona (kotona nyt vähän eri asia), mutta ainahan sitä vois alkaa vaik kuntoilee enemmän tms, tulee varmaa itellekki parempi fiilis jos voi purkaa paineita urheiluun :D
Kiitos vinkeistä siis tiivistettynä koitan nyt naksauttaa jotain vipua niin että turhanpäiväinen asioiden vatvominen jäisi kokonaan pois ja pitää vaan uskaltaa antaa mennä!

Vierailija

siis ihan se jo autto muuttamaan ajatusmaailmaa, kun tajusin miten paljon miun vainoharhailut söi meidän suhdetta.

ja sekin auttaa (edelleen) kun sanoa napautan isännälle suoraan ja suomeks jos joku asia/nainen ottaa hermoon. porukassa myös saatetaan "katella muita" tyyliin että mie saatan ite sanoa miten kaunis joku nainen on ja isäntä sanoo mielipiteensä (harvemmin kyllä tätä :D)
aikasemmin mie olin aivan hirveä hyssyttelijä ja nielin kaiken, nykyisin meijän suhde toimii paljon paremmin,kun sanon asiat suoraan.. joskus sain kuulla jatkuvasti "miten ihana siun miehes on", kerran tokaisin yhdelle naiselle et tule toki asumaan tuon kanssa niin tiiät miten ihana se on..ei sen jälkeen oo tullu miulle hehkuttelemaan...

joskus käyään erikseen baarilla,mut harvoin. se vähän ahistaa, mut lähinnä siks kun en ite päässy töitten takia mukaan :)

facebookissa ollaan molemmat ja kyl mie saatan uusista naispuoleisista kavereista kysyä ketä ne on (niinkun kysyn miehistäkin!) ja kysyn kyllä senkin miten intiimi suhde on ollu ja kun saan rehellisen vastauksen, niin se on siinä.

Vierailija

Ja totta tuokin että ei saa kuitenkaan liikaa säästellä sanojaan. Pitää yrittää muistaa puhua enemmän, kunhan ei hirveäksi tenttaamiseksi mene! Nyt olen vaan yrittänyt omassa päässäni ratkoa ongelmia, kun olen ajatellut että ehkä mies ei jaksa kuunnella uteluja muista naisista.

Vierailija

Omasta mielestäni kyselyni on onneks ollu ihan hyvän maun rajoissa :) toivottavasti ei tästä pahemmaks menekään..hehheh..

ja toivottavasti sie Delia saat ajatuksias selvemmäks,et asiat järjestyis parhain päin!!

Vierailija

Koita ajatella niin että,jos miehesi pettää sinua teitä tuskin on tarkoitettu yhteen... Suhteessamme on ollut paljon mustasukkaisuutta ja pettämistäkin,mutta nykyään en jaksa vaivautua murehtimaan joka hetki mieheni tekemisiä. Uskon että,jos jompikumpi meistä vielä pettää,meitä ei ole tarkoitettu yhteen ja,että se olisi kohtalon sanelemaa... Kuulostaa karulta,mutta tältä minusta tuntuu ja suhteemme on parantunut huomattavasti suurimman mustasukkaisuuden hälvettyä!

Toivotan kuitenkin onnea teidän suhteeseen ja puhukaa asioista toisillenne ja jollei sinulla ole todellista syytä epäillä syrjähyppyä,ei kannata pilata suhdetta mustasukkaisuudella,onnea teille kuitenkin! :)

Vierailija

Niin eihän mulla todellista syytä ole, mutta aina takaraivossa sanoo vielä pieni ääni että pettihän se mies myös eksäänsä.. Tosin niillä meni siinä vaiheessa jo huonosti mutta mun mielestä pettäminen ei ole missään tapauksissa hyväksyttyä.

Tässä samaan syssyyn voisi kysyä, Mitä mieltä ootte yleisesti MUILLE FLIRTTAILUSTA, vaikka on varattu, onko paha asia?

Vierailija

Muille flirttailu varattuna ei oo musta hyväksyttävää, mutta ongelma on varmaan siinä, että jos on vähänkään mustasukkainen luonne, niin saattaa mieltää ihan pienetkin asiat, millä ei oikeesti ole mitään merkitystä, flirttailuksi.
Uskon, että se on vaikeeta, mutta ei kannata liikaa käydä miettimään pettämistä, flirttailua sun muuta, se vie vaan energiaa ja kaiken hyvän suhteesta. :)

Vierailija

ei miun mielestä flirttailussa mitään pahaa oo,jos se menee hyvän maun rajoissa ja jos se ei satuta toista ja jos flirttailevalla osapuolella ei oo mitään muuta mielessä. meillä mies joutuu jo työnsä puolesta flirttailemaan ja mie vaan oon hyvin räpättävä luonteeltani. Mut painotan,et flirttailu ei miun mielestä todellakaan tarkota aina ehdottelua tms...

Vierailija

Kannattaa muistaa että poikaystäväsi on sinun kanssasi ja hän on joskus ihastunut sinuun ja on ihastunut edelleen. Eivät ne tunteet katoa, vaikka ketä pyörisi ympärillä. Itse pääsin mustasukkaisuudesta yli ajattelemalla näin. Olen mieluummin ihana itseni hänen seurassaan kuin vainoharhainen mustasukka :)

Vierailija

Itselläni on huono itsetunto, mutta se ei ilmene ikinä sillä tapaa, että pelkäisin jätkäni tiirailevan muita naisia kuin minua.
Kyse voi olla siis itsetunnosta tai luottamuksesta. Jätkä voi ottaa asian jopa siltä kannalta että katsoo ettei nainen luotakaan häneen.
Mä olen ollu aina sitä mieltä, että kun seurustellaan niin sillon seurustellaan ja luottamuksen pitäis pelata.
Mä katson hyvännäkösiä miehiä enkä laita pahakseni vaikka miekkoseni katsastelis muiden naisten perseitä. Pitää osata luottaa toiseen ja itseensä, muuten suhteesta ei tuu mitään.
Ole ylpee siitä että sun hyvännäköinen mies on valinnut just sut, eikä ketään muuta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat