Kerro itsestäsi

Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Ite en nähny täällä tämmöstä keskustelua, joten ajattelin perustaa nyt tämmösen :) Eli jutun idea on se, että kerrotaan jotain tärkeetä tai vähemmän tärkeetä tietoa itestä, ni saadaan selville, mimmosta porukkaa täällä oikein liikuskelee ^^

Meitsi voi alottaa... eli oon 20 v. tyttö/nainen Etelä - Suomesta (semmosesta kaupungista kuin Karkkila) ja nickistäkin voi päätellä jo nimen eli se on Elina. Harrastuksia ei pahemmin ole, tai noh onhan niitä esim. lukeminen ja kirjoittaminen, myös musiikki ja keikoilla hulluttelu vois laskee harrastukseks. Kuuntelen musiikkia melko laidasta laitaan, lempparibändejä on mm. Negative ja Dope Stars Inc.

Kun meitsiin tutustuu, niin meitsin kovan kuoren (ja vihaisen perusilmeen) takaa paljastuu arka ja suht. mukava tyyppi, joka osaa välillä myös hullutella ja keksii totta maar ne parhaimmat ideat. ;) Pituutta ei tältä neidiltä löydy paljoa (146 cm mittaa tarkalleen), mut ei se ainakaan menoa hidasta. :P Oon (tai ainakin yritän olla) suvaitsevainen ihminen ja oon sitä mieltä että kaikenlainen erilaisuus on vaan hyvästä ! Omistan myös nirson poikakissan, 11 vuotta elänyt Piki on meitsin sydäntä erityisen lähellä <3

Juttelemaan saa tulla jos meitsin jossain näkee, messengerii voi kysellä multa jos haluu ja semmosta ;)

Kommentit (1)

Terizzle
Seuraa 
Liittynyt2.2.2010

Oon 16 vuotias tyttö Oulun pienestä lähikunnasta. (jos sen noin voi sanoa :D ) Mun nimi on Terhi ja harrastan lumilautailua, leipomista, musiikin kuuntelua... Kuuntelen enimmäkseen suomalaista musiikkia, mutta myös muitaki tulee kuunneltua. Asutaan maalla, ainaki vielä. :D Kotona on lehmiä, kissoja 3 ja koiria 2. Possuki on ollu, lampaita on ollu myös joskus kesäsin... Ite en tykkää kyllä yhtään asua maalla, mut ens syksynä muutanki Ouluun. Oon nyt opistossa eli tavallaan pidän välivuoden ja syksyllä sitten (jos pääsen) meen leipuri-kondiittori alalle. Oon n. 165 cm pitkä ja luonteeltani oon aluksi ujo mutta kuhan tutustuu ja juttelee ni minusta löytää melko räväkänki tytön.. (En osaa käyttää oikee oikeita sanoja :D ) En tykkää siitä että ihmisiä pilkataan/haukutaan ulkonäön, uskonnon ym. ym. perusteella! Tärkeimpiä asioita elämässäni on perhe, poikaystävä, ystävät...! Ja, mitähän vielä...? eipä tuu nyt mitään mielee...
- Tää viesti on kyllä kieltämättä meelko sekava mutta eiköhän tästä jtn. selvää saa.. :) ::D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat