ystävänpäivä <3

Vierailija

HEi kaikki!! Miten te vietätte ystävänpäivää? Oletteko poika-/tyttöystävänne kanssa ostamassa toisillenne lahjat vai menettekö kenties syömään tai leffaan yhdessä vai sivuutatteko suosiolla kyseisen hömppäjuhlapäivän kokonaan?

Kommentit (8)

Vierailija

Me ei sinänsä vietetä ystävänpäivää, koska mulla on synttärit 13.2 nii samalla juhlitaan sit mun synttäreitä ja ystävänpäivää. :D Varmaan elokuviin menemällä ja jonnekkin syömään :)

Vierailija

En tiiä viellä tarkalleen , mutta ainakin leffaan mennään. Sen verran tiiän ,että kulta osti jonkun paidan mulle. Nyt metsästän hänelle vaan viellä jnt kivaa <3..

Vierailija

Poikaystävällä on seuraavana päivänä kirjotukset, eli 15pvä ni en usko että meillä on edes aikaa nähä, aika karua! Ehkä voidaan jotenki pienesti juhlistaa kirjotusten jälkeen esim kokataa jotain gourmeeta ja syödää romanttisesti jälkkärin kanssa tietenkin ;)

Vierailija

Olisihan se ihan kiva viettää muutenki ku telkkua kahtomalla mut eipä miestä kiinnosta. Kehotin sievästi että vois se jotain romanttista keksiä kun mie keksin viime vuonna mut tuo vaan tuhahti ettei hän jaksa. Phyh. Ostan siis itse itselleni jotain :D

Vierailija

Mies on intissä jumissa ystävänpäiväviikonloppuna, mutta vietettiin omaa ystävänpäivää viime viikonloppuna. Kun mies pääsi lomille niin ohjelmassa oli hierontaa, vaahtokylpyä kynttilänvalossa ja hyvää ruokaa. Sain myös mieheltä kovasti tahtomani rakkaus-muumimukin lahjaksi :)

Vierailija

Etäsuhteen takia ei nähdä edes silloin, mutta eipä se toisaalta haittaakaan kun tuo päivä on meille melkoisen yhdetekevä. Ajatteltiin sen sijaan viettää hyvän ystävän kanssa ystävänpäivää, ehkä herkuttelemalla ja kattomalla leffaa:)

Vierailija

Mies ei sitä tiedä, mutta suunnittelen sille romanttista yllätystä. Ja koska miehille romanttinen tarkoittaa tuhmaa, niin yllätys tulee olemaan juuri sellainen. Luulen, että valmistan jotan ruokaa ja ostan sille jotain seksileluja;). Tai sitten vien sen ulos syömään ja tuon se jälkkärille kotia... jälkkäri= tuhmaa seksiä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat