Rusehtava vuoto ..

Vierailija

En käytä pillereitä, minulla olisi pitänyt alkaa aikasempien kk kierron mukaan torstaina menkat muttei alkanu, yleensä se on se 4 viikkoa se kierto ollut jo yli puoli vuotta.

Olen ollut yhdynnässä viimeksi viime viikonloppuna sunnuntaina. Pelkään että olen raskaana, mutta kondomiei ole mennyt rikki eikä muutakaan tapahtuut..
Ei ole ollut mitään menkkaoireita ja tänä aamuna kipristi masua hieman jonkun 5 min ja sen jälkeen oli tullut vähän limaista rusehtavaa vuotoa..

Mitä tämä voisi olla.. Pitäiskö käydä tänään ostamassa raskaustesti? Auttakaa jos voitte (:

Kommentit (2)

Vierailija

Itselläni aika lailla sama juttu. Paitsi käytän pillereitä. Olin yhdynnässä n. kolme viikkoa sitten. Torstaina itsellänikin piti alkaa kuukautiset, mutta alkoivat vasta tänään, sunnuntaina. Ja vuoto oli hieman rusehtavaa. Itse ajattelin että kävisin varmuuden vuoksi ostamassa raskaustestin. Onhan pillerit aika varmoja, mutta silti. Sinä päivänä otin pillerin myöhemmin kuin yleensä, joten haluan varmuuden vuoksi tehdä testin. Suosittelen sitä sinullekkin.
Pärjäile (:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat