miehen nappaus

Vierailija

eli ongelma on seuraava: minulla oli erään miehen kanssa säpinää viime kesänä, juttu kuitenkin kuihtui ja jäi siihen, kun en oikein itse tiennyt mitä halusin ja olin osapuoli, joka välittää vähemmän. nyt mies on alkanut erityisesti kiinnostaa minua, mutta hänellä on uusi nainen. ei tässä mitään, ihan normaali suhde muuten, mutta miehen kanssa ollessani hän haukkui tätä naista ja sanoi ettei ikinä voisi seurustella tämän kanssa, ja nyt seurustelee. mitä tämä tarkoittaa? ja mitä hyviä vinkkejä olisi saada tämä mies takaisin, tai ainakin hyviä yrityksiä?;)

Kommentit (4)

Vierailija

No tämä on vain mun mielipide, mutta eikö kyseisen pariskunnan annettais vain seurustella rauhassa? Tai siis mielestäni miehen "nappaaminen", kun tyyppi jo seurustelee ei ole kovin reilua. Jos mies oli edes tosissaan haukkuessaan toista tyttöä ja hän ajattelee vielä samoin, niin suhde tulee kyllä loppumaan itsestään ja jätkän ollessa taas vapaalla jalalla voit alkaa piirittää häntä. Ei kai tässä vain ole käynyt niin, että miehen huomio oli imartelevaa ja tuntui kivalta, kun joku tykkäsi ja kun huomasit, että kaveri on alkanut seurustella haluatkin hänet "takaisin"? :P Niin ikävää kuin se rakkauselämässä onkin, joskus on vain parempi myöntää, että päästi hyvän miehen ohitseen ja oppia virheestään.

Vierailija

mä olen samaa mieltä eleanooran kanssa, nappaaminen on kiellettyä. Kuvittele miltä susta tuntuis, jos joku nainen yrittäis viedä sun miehes? Mieti, minkä takia tämä mies on juuri nyt alkanut kiinnostamaan sinua niin erityisesti.
Käännä katseesi muualle, hyviä miehiä on maailma täynnä!

Vierailija

Asiaa voi ajatella myös näin, että jos saisit miehen "napattua" nykyiseltä tyttöystävältään, voisitko ikinä luottaa mieheen ettei hän jätä sinua samoin?

Ja kyllä, olen myös samaa mieltä edellisten kirjoittajien kanssa.

Vierailija

Samoilla linjoilla. Ei ole mitään halvempaa, kuin yrittää viedä toisen naisen mies. Jos osaa yhtään arvostaa muita ihmisiä, näin ei vain voi tehdä. Erityisen typerää on yrittää saada takaisin exäänsä, etenkin jos on vielä itse jättänyt tämän. Oma virhe, uusi tyttöystävä ei ole tehnyt mitään väärää, eikä todellakaan ansaitse poikaystävänsä exää miestään yrittämään. Itseäni ainakin ärsyttää todella paljon, kun poikaystäväni entinen koittaa lirkutella tälle niin läpinäkyvästi ettei mitään rajaa. Onneksi tiedän, ettei miehelläni ole todellakaan mitään tunteita tätä kohtaan :) Mutta suosittelisin kyllä nyt vain ihan suosiolla etsimään itsellesi mukavan, vapaan miehen, niitä riittää kyllä :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat