Kun uni ei tule ...

Vierailija

... mitä keinoja käytätte? :) Lasketteko kenties lampaita vai pyörittekö vain kyljeltä toiselle?

Saan usein aina hyvin unen päästä kiinni mutta joskus on iltoja jolloin ei meinaa uni tulla. Olen keksinyt itselleni siihen keinon joka auttaa! Siirrän silloin tyynyt toiseen päähän ja käännyn toisinpäin. Ja yhtäkkiä maailma näyttääkin ihan erilaiselta ;) Kummasti alkaa väsyttämään. Ja tuota kun tekee vaan sillon tällön, ei liian usein, niin auttaa! :)

Onko teillä jotain tälläsiä? Olis hauska kuulla :)

Kommentit (5)

Vierailija

Minulla on ollut vaikeuksia nukahtaa niin kauan kuin muistan. Kaikki tutut nukahtavat heti kun pää osuu tyynyyn, mutta itse pyörin aina vähintään tunnin sängyssä ennen kuin uni tulee.
Sanotaan aina, ettei saisi katsoa telkkaria tms ennen nukkumaanmenoa, mutta minä olen huomannut, että tämä on ainoa tapa jolla voin nukahtaa suht nopeasti. Eli iltaisin aina south parkia, simpsoneita tms. pyörimään ja sit vaan nukahtaa jossain vaiheessa... :)

Vierailija

Mulla on ollut viime aikoina paljon uni ongelmia.. mutta yleensä teen ristikoita tai luen ennen kun menen nukkumaan koska se saa silmät väsymään : )

Vierailija

Hei mä oon kanssa kokeillu tuota kääntymistä sängyssä! Se auttoi monta vuotta, mutta ei nykyään. Mulla etenkin stressaaminen vie unia ihan törkeän paljon.
Historian kirjan lukeminen ei auta, on kokeiltu:(

Monesti tuuletan huoneen todella kylmäksi, se alkaa jostain syystä unettamaan. Parhaiten uniongelmat on ehkäisty liikkumalla päivällä tarpeeksi, mutta laiskuuttani en jaksa ainakaan huonolla kelillä.

Vierailija

Morgan/ Kannattaakin avata ikkunaa hetkeksi ennen kuin menee nukkumaan, on todistettu että ihminen nukkuu paremmin kun huoneessa kiertää viileä raikas ilma : )

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat