Ongelmia seksin aikana

Vierailija

Aloitin seksin harrastamisen ensimmäistä kertaa viime kuussa, kuitenkin kaukosuhteen takia en voi nähdä poikaystävääni päivittäin. Aloittelijana en kuitenkaan tiedä onko se normaalia että suuni kuivuu ja seksin aikana väsyn välittömäasti, en tiedä miksi minusta tuntuu että menetän energiaa. Tämä onglema häiritsee minua paljon koska haluan antaa kaikkeni seksin aikana.

Toinen ongelmani on se että en halua antaa suihinottoa vaikka poikaystävä sitä on pyytänykkin jo monta kertaa. Minulle vaan tulee sellanen olo että en halua pistää ''sitä'' suuhuni. Tulee tavallaan paha olo ja en tiedä mitä tekisin siinä samalla:S..Miten voin päästä yli näistä ongelmista JA MITEN OTETAAN SUIHIN???

Kommentit (6)

Vierailija

On normaalia että suu kuivuu ja alkaa väsymään, ainakin mun mielestä:)

Itseäni ainakin aluksi kuumotti suihinotossa se että poika katseli. Joten kömmein peiton alle ja värkkäilin siellä niin että poikaystäväni ei päässyt näkemään, koska peitto oli edessä;) Se auttoi paljon! Olen siitä päässyt yli kyllä jo:D Se ei tosin tuohon vastenmielisyyteen auta.. Siihen en osaa sanoa mitään:S

Vierailija

Mä "opin" ottamaan suihin opettelemalla, eli treenaamalla. Niin kauan kuin et käytä hampaitasi, et voi olla kovin hakoteilla. Poika kyllä neuvoo ja kertoo mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei. Minkään kurkun kanssa sitä ei voi oppia, koska kurkku ei anna palautetta! ;)

Koita suhtautua suihinottoon hauskana juttuna, eikä sellaisena, mitä pitäis jännittää. Treenatkaa vaikka suihkussa tai heti sen jälkeen, niin ei ole ikävistä hajuista pelkoa (sitä ei kestä kukaan eikä tarvitsekaan kestää).

Tuota väsymystä seksin aikana mäkin podin silloin kun vielä söin e-pillereitä. Mulla se ainakin johtus niistä, koska väsymys loppus ku seinään pillerit lopetettuani. Se oli kyl tosi veemäinen tunne ja vaikea selittää miehelle, kun ei itsekään vielä tajunnu mistä oli kyse..

toivottavasti oli apua!

Vierailija

Kiiti:D Ittekin käytän pillereitä niin varmaan sen takia se selittääkin kaiken:D Mutta kuitenkin en tykkää käyttää kondoomia koska ilman tuntuu paremmalta, niin eikö tuo väsymys ja suun kuivuis mene ohi myöhemmin???

Vierailija

Jos et halua ottaa suihin, niin älä missään nimessä tee sitä. Huonojen kokemusten myötä siitä voi tulla vielä vastenmmielisempää. Jokainen asettaa itselleen rajat mitä suostuu tekemään ja mitä ei: mikään ei ole pakko. Jos poikaystäväsi välittää oikeasti sun hyvinvoinnista, niin hän ei pakota, eikä vonkaa sulta suuseksiä. Seksi on kuitenkin niin paljon muutakin kuin kullin imemistä, ei se voi olla seksin tärkein osa-alue.

Itsekin lämpenin ekan poikkiksen kanssa suuseksille vasta vuoden seurustelun jälkeen. Poika ei painostanut mua mihinkään, siitä kiitokset hälle. Toka mies oli jättänyt edellisen sen takia, kun hän ei ottanut suihin:(. Tollaset miehet jääköön ilman naista kokonaan, jos ei naisia osaa kunnioittaa.

Vierailija

No olenhan minä yrittäny ottaa kaks kertaa suihin mutta musta vaan tuntui vastenmieliseltä, en kuitenkaan sanonut tätä suoraan poikaystävälleni koska en halunnu loukata häntä, mutta yhtenä päivänä kun juteltiin hän sanoi ettei minun tarvitse tehdä mitään mistä en tykkää. Mutta kuitenkin tavallaan haluan oppia ottamaan suihin ja tavallaan en, haluan vain päästä ''vastenmielisestä'' tunteesta eroon...Muuten onko teillä jotai hyviä seksi vinkkejä tai asentoja, ollaan vaan kokeiltu sitä perus asentoa ja olen ollu päällä...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat