Tuntuu etten ansaitse suhdetta:(

Vierailija

Minulla on todella ikävä ongelma. Olen nyt 19-vuotias(pian 20) ja en ole tähän mennessä kertaakaan seurustellut. Minulla on nyt tässä ollut sellainen vuoden kestänyt säännöllisen epäsäännöllinen seksisuhde erääseen mieheen ja ei tavata muuta kuin seksin merkeissä. Aina kun mies on saanut pillunsa, niin hänelle tulee kiire ja minun on aika lähteä hänen luotaan. Nyt ei olla taas pitkään aikaan harrastettu seksiä, mutta koska olen erittäin aktiivinen seksuaalisesti, niin mielummin tämän miehen kanssa, kuin yhden illan jutun kanssa.

Joka tapauksessa. Olen pitkään ajatellut, että seksisuhde on se mitä tahdon: vapautta. Nyt kuitenkin ehkä tässä pikku hiljaa alkaa tajuamaan kuinka alas on oman arvonsa laskenut, kun ei kelpaa miehille kuin seksiin. Tai siis minua aika useastikin kuristaa kurkkua, kun nään lapsiperheitä työntelemässä rattaita, hääkuvia lehdissä tms. Jotenkin usein sellainen olo, että en minä sellaista ansaitse, että sellainen ei ole minulle, vaikka tahtoisin. Minä kelpaan vain hetkeksi ja ne kunnolliset naiset kelpaavat suhteisiin. Olen siis harrastanut joitain yhden illan juttuja tuon seksisuhteen lisäksi ja osan niistä olisin mieluusti voinut jättää väliin.

Pidän itseäni oikeastaan melko hyvännäköisenä, ei siis ole kyse siitä ettenkö saisi ketään vaan enemmänkin kyse on siitä etten kykene pitämään miestä rinnallani kuin nämä "muut",kunnolliset, naiset. Ehken sitten ole niin kunnollinen.

Ja olen kaikille miehille ollut tähän asti se epävirallinen tyttöystävä, se jolta saa seksiä. Tai no ainakin tälle yhdelle miehelle, sillä ei me tehdä muuta yhdessä kuin harrasteta seksiä, mutta en osaa kuvitella, että olisin ilman säännöllistä seksiäkään.

En oikeastaan edes tiedä mikä on kirjoitukseni pointti, mutta ehkä se, että tämä on ollut pitkään piikki sydämessäni. En ole kunnollinen nainen, joka kelpaa parisuhteeseen. Tässä on kaikenmaailman nuoruuden kokeilujakin takana, olen esimerkiksi harrastanut seksiä kahden miehen kanssa ja kuka nyt sellaisesta tyttöystävää haluaisi? Juttelin asiasta erään kaveripoikani kanssa ja ei hän nyt ihan suoraankaan sanonut, mutta kyllä rivien välistä osasin lukea, että miehet tahtovat harrastaa kanssania rivoa seksiä, mutta tyttöystäväksi tai lasten äidiksi minusta ei ole(En tiedä, ehkei olekkaan, kun en ole saanut kokea sitä?).

En tiedä... tämä nyt oli vain tälläinen purkautuminen:/ Joskus vain itsekin tahtoisi olla se, joka viettää vuosipäiväänsä, lähtee tutun ja turvallisen poikaystävän kanssa vaikka kylpylään, ravintolaan tai leffaan. Tai herätä sen tutun ja turvallisen miehen vierestä, joka rakastaa minua sellaisenaan ja minä häntä. Niin ja heräisin sen miehen vierestä vielä seuraavana ja sitä seuraavanakin päivänä.

Katselin tuossa bussissa erästä naista, hänen miestään ja heillä oli siinä yhteinen lapsi. En edes osaa kuvitella mikä on suhteen taso, kun päädytään hankkimaan lapsia onnelliseen suhteeseen(toki poikkeukset erikseen....). Mutta siis kukaan mies ei ole koskaan sanonut että tekisi mitä vain vuokseni tai ostaisi kukkia tai osottaisi jotenkin, että välittää minusta. Tahtoisin seksin jälkeen loikoilla miehen vieressä ja mies kuiskailisi korvaani kuinka ihana ja kaunis olen.

Emt, nyt joku ihme itsetunto nollissa vaihe:(

kiitos sain avutua.

Kommentit (12)

Vierailija

Voi muru, tiedän joten kuten tuon tunteen. Ite olen seurustellut jo kauan, mutta kun itsetunto on laskenut nollaan, on tullut sellainen olo, etten ansaitse miestäni ja että hän haluaisi jonkun paljon kauniimmaan kuin minä.

Eihän yhden yön jutuissa eikä seksisuhteissa sinäällään mitään paheksuttavaa ole, ne on nykyään arkipäivää enkä itse ole ainakaan törmännyt kehenkään suomalaiseen, joka olisi ne tuominnut. Oma juttunsa on sitten se, kestääkö sun pää sitä, ja ilmeisesti se nyt ottaa vähän koville. Pidä ainakin hyvä huoli terveydestäs, kato ettet unohda kondomia. Kaikki tollanen seksisähellys kuuluu melkein kaikkien elämään jossain vaiheessa, mutta jos onnistut saamaan jonkun vakavan taudin siitä, niin et voi ikinä päästä siitä yli.

Ja millä tavalla sinä sitten et ole kunnon nainen? Tuollainen ajattelu on ihan pöhköä jo pelkästään senkin takia, että ihan minkälaiset naiset vaan (kyllä, siis IHAN minkälaiset vaan) kyllä löytää jostain sen kumppanin. Musta tuntuu siltä, että et ole saanut miestä omakses ennemminkin sen takia, että pyörit vääräntyyppisten miesten kanssa. Jos olet liikkeellä sillä asenteella, ettei sulla ole miehelle muuta antaa kuin seksiä, niin et ole kovin vaimomatskua, vaan houkuttelet puolees niitä miehiä, jotka haluaa vain sitä seksiä.

Toisekseen joka suhteessa on omat ongelmansa. Ei kannata verrata itseään muihin, koska et voi tietää, miten pahoja ongelmia onnellisennäköisten pariskuntien takaa löytyy. Meidänkin suhde näyttää kuulema ulkopuolisista aivan täydelliseltä, mutta vain aniharvat tietävät, että meidän suhteessa on kärsitty todella pahasta mustasukkaisuudesta jo monta vuotta, ja vasta nyt ollaan siitä selviämässä.

Ja lopuksi: OLET VASTA 19-VUOTIAS! On paljon ihmisiä, jotka ei ole seurustelleet vielä ton ikäisenä, tai harrastaneet seksiä. Eräs mun kavereista (poika) alko seurustelemaan ekaa kertaa elämässään 23-vuotiaana. Tiedän, että se on ärsyttävää, mutta kyllä se siitä.

Tsemppiä!

Vierailija

"Eihän yhden yön jutuissa eikä seksisuhteissa sinäällään mitään paheksuttavaa ole, ne on nykyään arkipäivää enkä itse ole ainakaan törmännyt kehenkään suomalaiseen, joka olisi ne tuominnut. Oma juttunsa on sitten se, kestääkö sun pää sitä, ja ilmeisesti se nyt ottaa vähän koville. Pidä ainakin hyvä huoli terveydestäs, kato ettet unohda kondomia."

- Mä ehkä sitten vain liikun niin erilaisissa porukoissa. Siis kaikki ystäväni, niin miehet kuin naiset ovat sellaisia kunnollisia. Pitkät suhteet ja eivät todellakaan hyväksy seksisuhteita, yhden illan jutuista puhumattakaan. Itse asiassa tuosta seksisuhteestani joskus sanoivat, että jos jatkan sitä, niin he eivät halua tietää siitä. Tän vakipanon kanssa ei oo ollu kortsua(vittu mä oon tyhmä, tiedän), mutta muiden kanssa aina ollut! Nii ja ongelmahan on siinä etten tiedä hyväksynkö itsekään seksisuhteet vai en. Mä oon ulkonäöltäni sellainen kiltti ja suloinen tyttö ja aika moni saa musta väärän kuvan ja toisaalta se on kivaa, koska on kiva olla sellainen naapurintytön näköinen: >

"Ja millä tavalla sinä sitten et ole kunnon nainen?"
-Suostun helposti seksiin, koska mä tartten sitä. Oon myös muutenkin todella avaramielinen eli seksi ei oo mulle mikään tabu. En mä nyt kailota tätä, mutta tuntuu, et ne jotka pääsee pitkään suhteeseen, ni ne ei oo näin helppoja kuin mä. Itse asiassa eräs mies, joka tapaili minua viikon, niin sanoi, että jätti mut sen takia, koska olin niin helppo ja kevytkenkäinen. Eli en ollut kunnollinen ja mussa ei ollut haastetta:/ Ja sen takia ehkä roikun mun vakipanossakin, koska se on tähän asti ainut ollut, joka jaksaa mua.

"Toisekseen joka suhteessa on omat ongelmansa."
- Tietenkin! Mutta siis musta se vaan kertoo usein luottamuksesta, kun pystyy riitelemään kunnolla. Toki just mustasukkasuus sun muut erikseen:/

"Ja lopuksi: OLET VASTA 19-VUOTIAS! On paljon ihmisiä, jotka ei ole seurustelleet vielä ton ikäisenä, tai harrastaneet seksiä"

- Niin. Inhottavaa selitellä, että ei ole koskaan seurustellut, mutta seksiä harrastanut kuitenkin viiden kanssa:/

Vierailija
Purkkapallo

"Ja millä tavalla sinä sitten et ole kunnon nainen?"
-Suostun helposti seksiin, koska mä tartten sitä. Oon myös muutenkin todella avaramielinen eli seksi ei oo mulle mikään tabu. En mä nyt kailota tätä, mutta tuntuu, et ne jotka pääsee pitkään suhteeseen, ni ne ei oo näin helppoja kuin mä. Itse asiassa eräs mies, joka tapaili minua viikon, niin sanoi, että jätti mut sen takia, koska olin niin helppo ja kevytkenkäinen. Eli en ollut kunnollinen ja mussa ei ollut haastetta:/ Ja sen takia ehkä roikun mun vakipanossakin, koska se on tähän asti ainut ollut, joka jaksaa mua.

Hei, mä olen ihan samanlainen, "epäkunnollinen nainen" tuon määritelmän mukaan, ja silti onnistuin löytämään poikaystävän itselleni :)
Ja jos en olisi niin "helppo ja kevytkenkäinen" ei oltaisi tavattu ollenkaan. Piti olla yhden yön juttu, mutta tässä sitä ollaan kohta puoltoista vuotta myöhemmin, yhdessä asuttu virallisesti puol vuotta.
Tietty mies vähän järkyttyi kun jutteli yhteisen tuttumme kanssa ja sai selville asioita menneisyydestäni, mutta kyllä se pääsi siitä yli.
Kyllä säkin sen oikean vielä löydät :)

DolceG
Seuraa 
Liittynyt6.11.2009

Mulla on samat fiilikset kuin sulla. Erosin syksyllä 4 vuotta kestäneestä suhteesta ja sen jälkeen on ollut vain ns. seksisuhteita. Eron jälkeen se oli hetken aika vapauttavaa, mutta nyt oon alkanu kaipaan just tota et toinen jäis viereen ja ei olis kiire minnekkään. Oon jätkille just se, keneltä saa varmasti jos ei oo muita kuvioissa tai tyttöystävä ei anna. Tilannetta ei helpota yhtään se, että oikeestaan kaikki kavereista on varattuja ja kuuntelen kateellisena niiden juttuja. Lähtisin mielelläni baanalle tutustumaan ihmisiin jos vaikka se prinssi sattuisi eteen, mutta kaverini nyhjää mielummin kotisohvalla rakkaan kanssa :( Purkkapallo, jos haluut jutskata lisää aiheesta ni laitahan viestiä :)

Vierailija

Hyviä pointteja sulle vastanneilla täällä :) Yhdyn heihin. Ja lisäksi, kyllähän sitä tosiaan voi parisuhteeseen kyetä, vaikka olisikin "kevytkenkäinen" ja "helppo". Eihän siinä mitään pahaa ole, jos seksistä tykkää ja sitä haluaa usein. Eikä kaikki miehet varmastikaan etsi semmoista naista, ketä ne saa hullun lailla metsästää ja vongata viikkokausia ennen kuin nainen suostuu harrastamaan seksiä. Olet vain oma itsesi ja olet niin kuin toivoisit muiden olevan sulle. En näe millään tavalla sua epäkunnollisena naisena. Pikemminkin erittäinkin normaalina ihmisenä, jolla on haluja, tarpeita ja haaveita :)

Vierailija

Oi vitsi kuinka ihania vastauksia olette kirjotelleet:) Ehken mä nyt niin lannistunut olekkaan. Ja mä oon muuten huomannu hyväksi keinoksi sen etten tapaile miehiä samalta paikkakunnalta, sillä silloin kukaan ei tiedä ehkä mahdollista mainettani ja siten suhtautuvat minuun kuin kehen tahansa naiseen. Selvinpäin olen pihtari, mutta jos hiukankaan juon, niin haarat aukenee;/

Mulla on huomenna treffit erään miehen kanssa. Odotan innolla. Ja en päädy sänkyyn ekalla kerralla:)

Oispa mulla vain samanlaisen ajatusmaailman omaavia ystäviä, ku tuntuu niin jotenki ns.likaselta heidän kanssaan, koska ne tuomitsee niin jyrkästi mun elämäntyylin. Tosin ei ne tiedä puoliakaan mun seksielämästä ja ihan hyvä vain.

Vierailija

Jos kerran tiedät, että selvinpäin pihtaat mutta kännissä "haarat aukenee" niin älä ihmeessä juo! Ei juomatta jättäminen ole ollenkaan niin vaikeaa ku vois kuvitella!

Ja toi kun sanoit että suostut helposti seksiin, koska tarvitset sitä... Kuulostaa musta siltä, että tarvitset seksiä ennemminkin hyväksynnän saamiseen ja itsetunnon hetkelliseen nostamiseen kuin varsinaiseen tyydytyksen tarpeeseen. Toisin sanoen kun opit arvostamaan itseäs enemmän ja ymmärrät, miten mieletön ihminen olet, sun ei enää tarvitse hakea hyväksyntää seksillä. :)

Toi on ikävää et sun kaverit jeesustelee pelkästään koska itse elävät suhteessa. Mä olen itse kanssa sellainen että tykkään tosi paljon puhua seksistä aika pikkutarkasti ja härskistikin, ja joskus täytyy oikein varoa mitä puhuu, koska ihmiset voi paheksua sitä.. Mutta vika ei siis ole sinussa!!
Kunhan vaan käytät nyt sitten tästä eteenpäin sitä kondomia! ja kannattais ehkä käydä testeissäkin, ellet ole tän sun vakipanon ainoa...

Suosittelen et muutat opiskelemaan jonnekin toiselle paikkakunnalle, niin pääset aloittamaan elämäs ns. puhtaalta pöydältä. Se vois tehdä sulle tosi hyvää!

Vierailija

"Kuulostaa musta siltä, että tarvitset seksiä ennemminkin hyväksynnän saamiseen ja itsetunnon hetkelliseen nostamiseen kuin varsinaiseen tyydytyksen tarpeeseen."

- Totahan se varmaan on nimenomaan ollut myös pitkälti! Tosin oon kyllä hankkinut älyttömästi kirjallisuutta itsetuntoon liittyen ja just sitä miten saisin sen paranemaan. Hiljaa hyvä tulee, toivon niin:) Eli huonohko itsetunto + valtavat seksihalut, niin se on kyllä äärimmäisen huono yhdistelmä, koska sit just hakee sitä hyväksyntää seksin kautta.

Mutta oikeastaan mulla on aiemmin ollut tosi hyvä itsetunto, mut se romuttui täysin, kun kuukausi sitten harrastin yhden illan jutun erään puolitutun miehen kanssa. Se on vaa ollu niin vaikeeta hyväksyä, koska kesän jälkeen sovin itseni kanssa, että yhtään kännipanoa ei tule ja, että mun arvomaailma on ihan toinen. Sit mä vaan lipsuin ja löydän itteni panemasta jotain äijää:/ Se oli kyl aika paluu pohjamutiin ja haluan unohtaa vain koko illan. Ja toivon ettei se mies levittele asiaa eteenpäin!(varmana levittää...) Mut kyl tää tästä! Opettelen nyt antamaan itselleni anteeksi ja otan ton jutun vaa sellasena elämään kuuluvana ja yritän muistella sitä positiivisin mielin; Hauskaahan mulla vain oli! Ja ainakin jää jotain muisteltavaa kun sitten joskus vanhuksena keinun jossain kiikkutuolissa ja kerron hurjia tarinoitani lapsenlapsille^^

Ja mä olen käynyt sp-testeissä ja tulos oli puhdas! En tosiaan tiedä olenko ollut tän vakipanon ainut, vaikka niin väittääkin. Jotenkin epäilen, sillä saattaa mennä muutama kuukausikin ettei hän ole minuun yhteyksissä. Hahhah ja sen miehen tuntien tiedän ettei hän ilman seksiä elä. Toisaalta ei hän yhden illan juttujakaan harrasta...sen verran häntä tunnen jo. Eli varmaan useampi vakipano, tyyliin jotain 3-4.

Ja ehdottomasti: Opiskelupaikkakunta on näillä näkymin toivottavasti 100km päässä nykyisestä kaupungista=)!

Vierailija

Purkkapallo, Mulla on ihan sama juttu!! :( Oon samanikäinen kun sinä, eli 19, melkeen 20 ja oon 17-vuotiaasta asti ollu huonoissa "suhteissa" jotka on loppujen lopuks ollu vaan sitä mun hyväksikäyttöö.. ja oon myös harrastanu yhdenillan juttuja koska oon luullu tyhmänä että ehkä niistä ois voinu seurata jotain..tai joskus vaan vitutuksen takia :P ja nyt tälläkin hetkellä on hirvee ahdistus, olin 9kk miehen kanssa joka oikeesti halus vaan seksiä ja käytti mua terapeuttinaan lässyttäen "ihanasta" exästään joka on mun mielestä ihan..no en sano mikä mutta :P ja nyt tämä kys. herra ei ole pariin päivään ottanut mitään yhteyttä vaikka normaalisti soittaa/tekstaa joka pv.. huoh, tuntuu maailmanlopulta koska oon kokenut tän vaan liian monta kertaa.. jos sua kiinnostaa niin ois kiva jakaa kokemuksia vaik sählöpostil tai jtn? :P

Vierailija

Mun sähköposti on carrieh@suomi24.fi, kirjoittele jos haluat: ) Musta olis kyl kiva vaihtaa kokemuksia. Mä en meinaan itse tunne ketään muuta itseni lisäksi, joka tälläisia harrastelee, kun tosiaan kaikki ystävät seurustelee tai odottavat sitä Herra Oikeaa:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat