Goomille?! Eiiii!

Vierailija

Poikaystäväni on lähdössä Goom-risteilylle, ja pelkään, että hän pettää. Mitä teen??? Olemme seurustelleet vasta pari kuukautta, ja reissusta oli sovittu jo ennen sitä.

Kommentit (4)

Vierailija

Suhteenne ei kyllä ole kovin hyvillä kantamilla, jos toisen menoja pitää rajoittaa pettämisen pelossa. Selkeästi et luota poikaystävääsi. Onko sulla aihetta epäillä häntä?

Voit miettiä et jos itse lähtisit johonkin vastaavaan tapahtumaan, niin pettäisitkö sinä? Jos et, niin tuskin toinenkaan.

Jos sinulla ei ole syytä epäillä poikaystävääsi mistään, niin minusta ei ole syytä panikoida asiasta. Jos taas on aihettakin epäillä, niin ongelmanne johtuvat muusta kuin goomista. Jos mies on pettääkseen, niin sit se pettää vaikka ei oliskaan goomilla.

Munkin kulta lähti suhteen alkuaikoina vähän vastaavaan tapahtumaan, mut ei mulla kyl käyny mielessäkään tehdä asiasta numeroa. Itsekkin olin goomilla suhteen alussa ja oon nytkin menossa, mutta ei mun poikaystävä kyl oo sanonu mitään negatiivista koko asiasta. Eikä syytä mua mistään.

Eli tiivistettynä: Teidän täytyy parisuhteessa luottaa toisiinne. Ei toista voi koko aikaa epäillä jostain. Suhdehan siitä kärsii.

Vierailija

Et voi tehdä muuta kuin antaa miehen mennä reissuun ja luottaa siihen ettei hän petä. Jos pettää, niin eiköhän sellainen mies ole parempo jättää ennemmin kuin myöhemmin.

Itse pidän opiskelijaristeilyiden kännisiä opiskelijapoikia niin lapsellisina ja limaisina, etten koskis yhteenkään niistä edes pitkällä tikulla. Känniset flirttailijat on out.

Vierailija

Ei pettämiseen tarvita humalaista opiskelijaristeilyä, vaan sen voi tehdä vaikka keskellä kirkasta päivää vesiselvänä. Ehkä humala saattaa madaltaa joillakin kynnystä pettämiseen, mutta se ei koskaan ole peruste tekoon. Opetelkaa luottamaan toisiinne, mikäli haluat että suhteenne toimii jatkossakin. Epäilisikö poikaystäväsi sinun pettävän häntä, jos sinä olisit risteilylle lähdössä oleva osapuoli? Ota asia puheeksi hänen kanssaan, niin saat itsellesi mielenrauhan :)

Vierailija

Ei pidä joutua rajoittamaan toisen menemisiä, ei. Eikä tullut kyllä mieleenikään kieltää poikaystävältä reissuun lähtemistä, koska uskoakseni sellaisista kielloista ei seuraa mitään hyvää suhteelle. Mutta kun sopivasti juuri ennen tuota risteilyä suhteemme oli ajautunut riitaiseen, epäselvään ja epävarmaan tilanteeseen, niin koko homma epäilytti aika tavalla. Katsotaan nyt sitten, miten tästä jatketaan eteenpäin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat