Liian pian?

Vierailija

Olen tuntenut erään pojan/miehen vasta pari viikkoa. Harmikseni hän asuu kotipaikka kunnallani noin 300km päässä. Olemme olleet yhteydessä päivittäin ja viikonloppuna olin käymässä hänen luonaan. hassua (ei paras sana vaihto ehto) tässä on että tuntuu kuin tuntisin hänet jo läpikotaisin. Tiedän että en todellakaan tiedä hänestä kaikkea, haluaisin tietää paljon lisääkin. Mutta mitä? miten voi olla että joku tuntuu jo tässä vaiheessa kun hänet olisi tuntenut monia vuosia?

Kommentit (4)

Vierailija

Joskus saattaa oikeasti löytyä ihmisiä, joilla vaan samantien klikkaa :) Se on harvinaista, mutta kun se kohdalle sattuu, niin ei kannata päästää irti.
Kannattaa kuitenkin kysellä jätkänkin tuntemuksia, ettet ala sille ylistää miten hyvin tunnet sen läpikotaisin (se voi säikähtää! :D)
Muista olla järkevä, ettet suin päin syöksy suhteeseen, voi olla sitten jälkeenpäin vaikeaa päästää irti. Ja kuten itse sanoit tietätäväsi, ettet tunne häntä niin hyvin kuin luulet ovat viisaita sanoja. Pidä se aina takaraivossa, nii hyvin menee :) Tsemiä!

Vierailija

Mietiskelin sitäkin, mistä tiedän miehen olevan täysin tosissaan. Olemme kyllä puhuneet asiasta jne. Mutta aikaisemmissa suhteissa paljastunut että mies on jutellut vaan lämpimikseen. Luotan toki häneen, mutta väistämättä pieniä epäilyksiä on.

llottaa
Seuraa 
Liittynyt3.2.2010

toihan kuulostaa vaan kivalta :) siis mahtavaa että on noin hyvä fiilis noin pienen ajan jälkeen. mutta ei silti kannata liikaa innostua, ettei tuu sellanen että unohdat kaiken muun ja meet vaan sokeena jonnekki päin.

Vierailija

Etköhän opi miehestäsi paljon uutta joka kerta kun näette, jos olette etäsuhteessa:) Toista ei opi tuntemaan etäsuhteessa "oikeasti" kovin nopeasti(ja nyt sanoin omasta kokemuksesta). Vaikka juteltaisiin joka päivä, niin se ei silti korvaa sitä oppimista, joka tapahtuu livenä. Kuten kaikki pienet käytännön asiat, miten hän ylipäänsä elää, maiskuttaako hän syödessään, jättääkö likapyykit lattialle, laittaako ruokaa ja millaista laittaa jne. Mutta tuollainen tuntemus, mikä sulla on, on hieno asia eli pidä siitä kiinni!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat