Pitäisikö vain unohtaa..?

Vierailija

Puoli vuotta (tai hieman yli puoli vuotta) sitten erosin pitkäaikaisesta poikaystävästäni. Olin entisen poikaystäväni kanssa 4-vuotta. Erosimme ensimäisen kerran jo 2008 minun päätöksestäni, erossa emme olleet kuin pari kk, jonka aikana tapailin pari kertaa yhtä miestä. Poikaystäväni sai tietää tästä, mutta halusi kuitenkin palata yhteen, kun ehdotin, että voisimme palata yhteen. Olin koko paluumme jälkeen miettinyt, että olisiko sittenkin pitäny erota, vaikka toisaalta tuntui todella onnelliselta ja hyvältä olla yhdessä. Halusin suhteen todellakin onnistua, kuitenkaan sitä ei kauaa kestänyt, vaan muutin yhteisestä kodistamme 2009 keväällä.

Keväällä astui myös uusi mies kuvioihin ja uskon että se oli yksi syy miksi uskalsin erota uudestaan entisestä poikaystävästäni. Tämä uusi mies tuntui kaikelta sellaiselta, mitä eksäni ei ollut. Eksäni kanssa ongelmana oli se etten sulattanu miten h
n käyttäytyi minua kohtaan, välillä hänellä sattui olemaan muita naisia, hän ei koskaan tehnyt mitn fyysistä näiden tyttöjen kanssa, mutta piti heitä hyvänä kaverinaan, minä taas koin ongelmana sen, että näistä "kavereista" ei saanut koskaan udella mitn, koska eksä hermostui siitä ihan mielettömästi. Oli myös muitakin pieniä asioita joita välillämme tapahtui eksäni johdosta ja loukkaannuin niistä todella paljon. Ongelmana on kuitenkin nyt se, että vaikka tapailen onnellsesti sitä uutta miestä, hänen seurassaan on hyvä olla ja molemmat ovat sanoneet välittävänsä ja tykkäävänsä toisesta todella paljon, vaikka rakkautta ei ollakaan vielä tunnustettu. Mutta miksi yhä yksin kotona ollessani kaipaan eksääni ja mietin teinkö virheen jättäessäni hänet? Koska hän on suoraan sanonut kuinka särjin hänen sydämensä ja minulla on tästä paljon syyllisyydentunteitakin. Eksäni myös tapaili vähän aikaa uutta naista ja oli kauheeta nähdä valokuvia facebookissa heistä. Kaiken lisäksi kuva oli otettu asunnossa, jossa asuin yhdessä entiseni kanssa. Eksäni kuitenkin vannoo minulle, että se tyttö on vain ajan vietettä ja hän ottaisi minut takaisin milloin vain, koska ei ole vieläkään lakannut rakastamasta minua. Pitäisikö vain unohtaa koko eksä?

Kommentit (3)

Vierailija

Pitkän suhteen jälkeen on hankalaa palata sinkkuarkeen. Ja sinulla taitaa olla vielä tunteita eksääsi kohtaan..? Oletkohan sinä vielä valmis uuteen suhteeseen? Kannattaa miettiä sitä tarkkaan, koska nykyinen miehesi ei todellakaan tykkäisi ajatuksesta että haikailet entisen miehesi perään. Take your time girl ja ajattele läpi kaikki asiat ennen kun päätät jatkatko sinkkuna vaiko miten.

Itse erosin kesän lopussa seurusteltuani 1½ vuotta enkä ole vieläkään valmis uuteen suhteeseen, ehkä deittailuun mutta en usko että mihinkään vakavaan vielä. Kerroit tapailevasi tätä uutta vielä, niin jos tahdot jatkaa tämän tapamista, kannattaa keskittyä vain häneen, mutta jos et saa eksääsi mielestäsi luulen että olisi parempi pitää deittailusta taukoa ja nauttia sinkkuelämästä! Mutta, päätös on sinun, vain itse tiedät mitä tunnet. Pärjäile!

Vierailija

Kun erositte, niin puhuitteko kaikki asiat halki? Mitä nyt kaikkea erotilanteessa sitten tulekaan puhuttua... niistä syistä ja tunteista, mitä tilanne herättää. Ehkä jotain on kuitenkin vielä kummallakin jäänyt hampaan koloon. Tavallaan jokin pieni toivon pilkahdus, että teidän juttunne vielä onnistuisi tai jokin muu asia, joka vaivaa. Mielestäni teidän kannattaisi nostaa kissa pöydälle ja puhua ihan naamatusten asiasta. Ja nimenomaan vain puhua, ettette intohimopuuskissa esim. ala suutelemaan tms. Ensin on parempi puhua asiat loppuun asti selviksi ja sitten katsoa, mikä on oikea suunta jatkaa elämää. Onko se sitten yhdessä vai erikseen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat