Siis NYT ei voi ymmärtää miestä

Vierailija

Joo elikkäs, ihastuin tai no rakastuin yhteen jätkään reilu puol vuotta sitten festareilla. Yritin siinä sille jätkälle vähän flirttailla ja saada kiinnostuksen herään jos vaikka syttyis pientä säpinää. Näin ei sitten käynyt, mutta myöhemmin samana päivänä sain kyllä kutsun kyseisen jätkän telttaan yöks, en tosin mennyt kun kotiin oli lähdettävä päivän festari reissun jälkeen. Ei tässä mitään... Normi settiä ja sillee..Näin käy joskus..

.. MUTTA

Rakastuin jätkään ja halusin häntä ja pakkohan oli saada. Etin vaivalla tämän jätkän galleriasta ja otin yhteyttä. Hän muisti minut. Ehdotin monta kertaa tapaamista, ikinä hän ei suostunut.. Mietin mikä on? Jätkä kehuu et oon hyvännäkönen tyttö ja saan varmasti miehiä mut miks tää just ei haluu nähdä mua joka pyysi mua festareilla sen telttaanki yöks. Viiden kuukauden vinkumisen jälkeen jätkä suostu näkeen mua. Juteltiin tänä aikana päivittäin ku ei nähty ja jutellaan vieläkin. En vaan ymmärrä mikä tässä on et tämä jätkä kehuu mua maasta taivaisiin, harrastaa seksiä, antaa hellyyttä, suukkoja ja kaikkee mahdollista ja sanoo että en tuu sua koskaan rakastaan. Ja plus se että ei halua tapailla mua usein. Ollaan tän reilu puolen vuoden aikana nähty kolme kertaa ja kaikkee on keretty mun kovalla vinkumisella ja anomisella.

Tässä on nyt tosiaan reilu puolen vuoden kamppailu ollu et jätkä ei tunnne mua kohtaan mitään. Ei edes sinä aikana kun on jtn kiihkeetä meininkii. Ei suostu näkeen mua. Ei mitään mikä viittaa tunteisiin. Oon sille vähän tärkeempi kun joku täysin tuntematon ihminen. Mun päähän ei yksinkertasesti mene se että se ei välitä musta. Kuvittelen koko ajan että kyllä se musta tykkää. Se kuitenkin puhuu kavereilleen musta pelkkää hyvää,niin oon kuullu ja se haluaa mua. Totta kai mulle tulee olo myäs et se rakastaa mua. Mutta onko tosi että näinkin tunnevammaisia ihmisiä on olemassa?

Tällä jätkällä ei ole kyseessä edes toinen nainen. Hän sanoo että ei rakasta mua kun ei ole koskaan ennenkään rakastanut ketään tyttöö ja että hän on oman keskitiensä kulkija.

Onko kellekkään käynyt samanlailla tai samantyylistä juttuu...??: sss

Kertokaa ihmiset, onko oikeesti tosi että jätkä ei välitä pätkääkään, vaikka tykkää mun ulkonäöstä ja sanoo mulle että moni jätkä varmasti haluu sua. Mulla on koko ajan olo että mussa on joku suuri ulkonäöllinen vika kun se ei rakasta mua. Ite rakastan tätä jätkää niin paljon että mulla menee tätä menoo kohta mielenterveys.

Kommentit (9)

Vierailija

Hei nainen, kunnioita itteäs. Se jätkä on täysi pleijeri joka käyttää sua vaan hyväkseen! Ja nyt lopetat sen vinkumisen sille, koska se mies suostuu vaan siksi kun aattelee että "sama kai on vähän pumpsimassa käydä kun itse kerjää". Ja en yritä nyt loukata sua mutta mua vaan suututtaa kun mies tuolla tavalla käyttää toista hyväkseen. NByt sen verran itsekunnioitusta kehiin että miehiähän ei ruinata eikä vinguta. Ja mietipä vähän, että tuskin säkään haluisit että joku mies kerjäis ja vinkuis sua jos sulla ei oikeasti kiinnostais :o

Usko jo, se mies ei välitä susta. Uhohda se mies!

Vierailija

"Mulla on koko ajan olo että mussa on joku suuri ulkonäöllinen vika kun se ei rakasta mua."
Otetaanpas nyt sitten huomioon, että rakkaus on muutakin kuink pelkkää ulkokuorta, kiitos.
Ei nyt millään pahalla, mutta on ehkä vähän säälittävää ruinata ja kerjätä jatkuvasti, jos toinen on sanonut suoraan, ettei kiinnosta. Get over it!

Vierailija

asiahan on niin, vaikkei sitä ehkä itse halua hyväksyä, mutta ei ketään voi pakottaa tykkäämään, saatika sitten rakastamaan.

sanoit, että vingut ja vikiset sitä jatkuvasti, teet vaan itselles kaiken hankalammaksi, lopeta sassiin ! sitä paitsi arvaa kuinka jätkänitsetunto kohoaa kun jatkuvasti roikut siinä ja vingut sitä tapaamaan, annan sen olla jos ei kiinnosta, ja älä pahenna enään tilannetta. Sanoit että poika sanoo sun olevan nätti ja ihmettelet miksi se ei tykkää, onhan maailmassa paljon hyvännäköisiä ihmisiä, mutta ei se ole ainoa syy tykätä, ja vaikka olisi mukavakin, jos ei sytytä niin ei sytytä:s

KOita bnyt vaan unohtaa ja jatkaa eteepäin, vaikka se olisin vaikeaa

Vierailija

Kaikki eivät vaan rakastu toisiinsa. Sulla oli tuuria, että jätkä sentään on sanonut sen sulle, eikä käytä vain hyväksi ja tajuaa vielä yrittää ottaa etäisyyttäkin. Ehkä hän ei ole tunnevammainen, ehkä hän vaan pitää sinua seksuualisesti viehättävänä ja muutenkin mukavana, mutta ei tunne sen enempää.

Vierailija

Kaikilla on hyviä ajatuksia ja mietteitä. Tiedän että täytys vähän skarpata ja lopettaa semmonen vinkuminen kun ei se tulosta ole tuottanut tähänkään saakka. Tosi vaikeeta asennoitua asiaan että hän ei rakasta mua eikä välitä niin paljoa kun minä hänestä. Ei mulla ennen ole mitään vastaavia asenneongelmia ollut. Ajatuksia ja mietteitä saa toki laittaa lisää. Eroon kyllä haluan tästä tilanteesta..

Vierailija

Kaikilla on hyviä ajatuksia ja mietteitä. Tiedän että täytys vähän skarpata ja lopettaa semmonen vinkuminen kun ei se tulosta ole tuottanut tähänkään saakka. Tosi vaikeeta asennoitua asiaan että hän ei rakasta mua eikä välitä niin paljoa kun minä hänestä. Ei mulla ennen ole mitään vastaavia asenneongelmia ollut. Ajatuksia ja mietteitä saa toki laittaa lisää. Eroon kyllä haluan tästä tilanteesta..

Vierailija

Poissa silmistä, poissa mielestä toimii hyvin. Otat vaan itteäs niskasta kiinni, keksit vaikka jotain muuta tekemistä (uusi harrastus / käyt baarissa kattelemassa miehiä tms) ja sanot ittelles, ettet tarvii sitä miestä mihinkään. Onnea yritykseen! :)

llottaa
Seuraa 
Liittynyt3.2.2010

hei oiesko mitenkään mahollista että antaisit vaan olla? jos se ei rakasta niin ei sitten rakasta. älä pistä ajatuksia sen päähän, että "pakko sen on rakastaa kun se sanoi että oon hyvännäkönen". ei se ihan noin mee. sori, mutta pakko sanoa että enemmän sulla on ongelmaa noissa tunteissa. jos toista ei kiinnosta, niin tapat sen vähänki tollasella kinuamisella.

Vierailija

jeaah, mä tiedän.. niin hän sen sanoo: "lopeta ajoissa tai oot syvemmällä suossa" "life goes on baby, maailma on täynnä miehiä" joo pakko se on kokeilla vaan antaa olla.. mut kyl se pistää vituttaa sit ku joku akka tekee siihen lähtemättömän vaikutuksen..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat