Vanha suola janottaa..

Vierailija

Erosin viimeisimmästä poikaystäväni kanssa vajaa kuukausi sitten, juttu ei vain toiminut ja tiet johtivat erilleen. En ole surullinen erosta, ehkä jopa helpottunut. Ikävä on tietenkin, mutta uskon selviäväni yli hänestä. Suurempana ongelmanani on se että muutama viikonloppu tapasin baarissa sitä edellisen poikaystäväni pitkästä aikaa. Suhteemme loppui siihen että hän löysi uuden. Juttelimme ja muistelimme kännissä menneitä, ilta päättyi sitten hänen luokseen. Nykyään hän on sinkku niinkuin minäkin. Suhteestamme on n. 3vuotta. Vanhat tunteet heräsivät sinä yönä pintaa, ja nyt en saa häntä enää mielestäni. Hän pyörii ja pyörii mielessäni. Haluaisin palata ajassa kolme vuotta taaksepäin ja aloittaa puhtaalta pöydältä.
Onko jollain kokemuksia samanlaisesta, palaamisesta entisen kanssa yhteen? Onko onnistunut vai ei?

Kommentit (3)

Vierailija

Minulla on samantapainen ongelma, tai no, erosin syksyn alussa seurusteltuani 1½ vuotta.. ja nyt tämän vuoden alussa tapasin baarissa vanhan naapurini jonka kanssa seurustelin pari kuukautta kun olin 16. (nyt siis n 4 vuotta siitä) Tämä oli ensi ihastukseni ja ollaan oltu kavereita n. yksitoista vuotta, ja jonkun aikaa sitten huomasin olevani vielkäkin kiinnostunut hänestä.. en toki vielä ole valmis seurusteluun mutta tahtoisin kovasti tulevaisuudessa vielä yrittää hänen kanssaan. : )

Sinun kannattaa ajatella viisaasti, tämä mieshän jätti sinut koska löysi uuden, että voisiko hän tehdä saman tempun uudestaan? Se tässä taitaa olla suurin kysymys, toisaalta siitä on niin pitkä aika että hän on varmaan hieman muuttunut.. hän saattaa olla erittäin pahoillaan tekemisistään ja tahtoisi aloittaa puhtaalta pöydältä, tai sitten hän vietti yön kanssasi sanoakseen anteeksi. Kun ei koskaan tiedä, joskus miehet ovat niin kieroja, mutta kai me naisetkin välillä ollaan.

Ehkä voisit puhua asiasta hänen kanssaan? tai yrittää selvittää onko hän oikeasti vielä kiinnostunut sinusta ja valmis aloittamaan uudestaan.

Vierailija

-KiroilevaSiili-, vaikka erosta on jo kolme vuotta aikaa ja ihmiset muuttuvat, mies kuitenkin jätti sut toisen takia. Jos palaatte yhteen, on täysin mahdollista, että exäsi kyllästyy suhun tai löytää taas uuden. Ex voi vaikka kuinka pyydellä anteeks ja väittää olevansa muuttunut mies, mutta hän ei välttämättä jaksa vetää rooliaan kauan.

Itse tapasin kesällä exän, jonka kanssa erottiin ja pistettiin välit poikki kaks vuotta sitten. Luonnollisesti ex halus mut takaisin. Mulle jäi sellainen vaikutelma, että mies oli muuttunut, koska me pystyttiin juttelemaan eri tavalla kuin ennen. Kuitenkin muutamat seikat paljastivat miehen olevan yhä samanlainen itsepäinen, itsekeskeinen, dominoiva ja mustasukkainen gorilla kuin ennenkin. Näytteleminen on helppoa vähän aikaa... muttei enää pitemmän päälle.

Icy.n tapauksessa suhde exän kanssa on paremmalla pohjalla. Entistä suhdetta ei kestänyt kovin kauan, olitte teinejä ja siitä on pitkä aika. Tsemppiä sulle, toivottavasti sun ihastukses on myös susta yhtä kiinnostunut.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat