hyvät tekokynnet ja irtoripset!

Vierailija

en ole kumpiakaan, tekokynsiä tai irtorpisiä, koskaan ennen käyttänyt, mutta nyt wanhat lähestyvät ja ajattelin tuollaisilla itseäni kaunistaa.. :) mutta tosiaan ei ole kokemusta noista, niin en tiedä mistä saisin hyvät ja millä hinnalla, joten kertokaahan jos tiedätte.. :)

Kommentit (12)

Vierailija

Broadway-merkkiset tekokynnet on ainaki ihan hyviä, mulla pysyi noin 4 päivää paikallaan ne kynnet ihan hyvin. Ne on siis semmoset ihan perusmuoviset ja sen verran lyhyet että niillä pystyy tekemäänkin jotain. Niitä saa ihan sokokselta ja hinta jotain n. 12 euroa paketille jossa on aika paljon niitä kynsiä. Ja kannattaa tosiaan valita sieltä lyhimmästä päästä olevia että ne pysyy eikä oo liikaa tiellä...

Irtoripsiä en oo käyttäny, mutta katoin joskus kun kaverit laitto niitä eikä se oo vissiin mitään ihan helppoo puuhaa :D

Vierailija

Käy ihmeessä laitattaa ne ripset! Pelkät irtoripsitupsutkin voi riittää. Mä harjoittelin omiin lakkiaisiin ripsien laittamista ja voin sanoa, että luovutin suosiolla ja lampsin ammattilaiselle. Ei kyllä sujunut multa ollenkaan sellainen näpräys!

Tekokynsiä en käytä eli siinä asiassa en osaa olla avuksi. :(

Vierailija

Suosittelen laitattamaan kummmatkin, sillä tulee hyvää, aidompaa ja pysyvämpää jälkeä kuin itselaitetuilla kaupan halpistuotteilla :)
Netissä kannattaa selailla kynsistudioiden/kampaamoiden/kauneushoitoloiden kotisivuja ja tehdä hintavertailuja. Hinnat pyörivät kummankin kohdalla n.50-150€ tienoilla... Laatua ja lopputulostahan ei etukäteen voi tietää mutta yleensä laatu on suhteessa hintaan, eli jos kauhean halpa tarjous, voi lopputuloskin olla hiukan heikompi. Itse olin todella tyytyväinen kun ammattilaisilla kävin wanhoja varten laittautumassa :) Kynsistä ja ripsistä on sitäpaitsi iloa vielä todella pitkäksi aikaa tanssien jälkeenkin kun niitä huoltaa! Jos kunnonrakennekynnet tai ripsienpidennykset laittaa, huolto kannattaa tehdä 3-6 viikon jälkeen tuotteesta ja ohjeista riippuen ja se maksaa n. puolet alkuperäisestä hinnasta...

Vierailija

Ripsistä en osaa sanoa, mutta tekokynsiä olen itse useammankin paketin kuluttanut. Kun valitset hyvät, niin ihan aidoilta rakennekynsiltä aluksi näyttävät. Ainakin minulta on usemapaan otteeseen kysytty missä olen käynyt laitattamassa ja hämmästytty, kun kerroin marketin paketista itse ne liimanneeni.

Vinkkinä, että kannattaa ottaa sellaiset kynnet, joissa se itse kynsiosa (ei siis kärki) ei ole läpikuultava. Kerran hairahduin ostamaan (hieman halvemmalla, n.9-10e) sellaiset, joissa se koristelematon kynsiosa oli läpikuultavan vaalean hopean harmahtava, ja siitä näkyi luonnollisen kynnen kärki läpi. Ei kai sitä muut huomanneet, mutta itse en tykännyt. Kannattaa siis panostaa sen 12e minkä yleensä maksavat.

Pysyvät helposti useamman päivän kun puhtaalle kynnelle laittaa, malttaa käyttää tarpeeksi liimaa ja painaa riittävän kauan. Ja wanhojen juhlalaukkuun voii varmuudeksi ottaa sen liimaputelin mukaan ja käydä vessassa liimaamassa takaisin jos niin huonosti käy, että huitaisee vaikka seinään kynnen irti (:

Jos rahaa riittää, niin rakennekynnet laitattamaan ehdottomasti. Mutta halvemmallakin pääsee, eritoten jos vain näin juhlan kunniaksi haluaa erityisen kivalta näyttää!

Vierailija

kiitos vinkeistä. mulle selvisi tässä juuri, että yksi tuttu voi laittaa mulle geelikynnet. :) en yhtään tiedä miten sekään homma toimii mutta tässähän opitaan :D

ripset ajattelin ostaa ihan kaupasta, eli jos joku tietää mistä sais suht hyvälaatuset (jos nyt edes sen yhden päivän ja yön kestäis, niin jes) ja millä hinnalla niin tietämätöntä saa neuvoa.. :) ne ripset mulle tulee laittamaan kampaajani joka on lupautunut tekemään myös meikin..

Vierailija
cookie

kiitos vinkeistä. mulle selvisi tässä juuri, että yksi tuttu voi laittaa mulle geelikynnet. :) en yhtään tiedä miten sekään homma toimii mutta tässähän opitaan :D

ripset ajattelin ostaa ihan kaupasta, eli jos joku tietää mistä sais suht hyvälaatuset (jos nyt edes sen yhden päivän ja yön kestäis, niin jes) ja millä hinnalla niin tietämätöntä saa neuvoa.. :) ne ripset mulle tulee laittamaan kampaajani joka on lupautunut tekemään myös meikin..

Make Up Storella on paljon erilaisia ripsiä ja mä tykkään käyttää niitä! Tsekkaas ne.

Vierailija

itellä kans wanhat lähestyy ja oon aatellu laittaa tekoripset, kaveri suositteli semmosia irtoripsitupsuja ja hyvin pysy ko kokeilin! mulla on ollu aikasemmin myös semmoset viuhkatyyliset, mutta ite en ainakaan tykänny niistä niin paljon.. näytti vähän liian hurjilta mun makuun.:D ne irtoripsitupsut näyttää luonnollisemmilta ja ne saa laittaa niihin kohtiin mihin tuntuu että pitäis saada lisää pituutta tai tuuheutta, niitä löytyy melkeen kaikista liikkeistä, ite ostin anttilasta ja jälkeen päin huomasin samanlaisen paketin myös seppäläsä. Että laadusta en tiiä, mutta ainaki mulla toimi. :)ne makso jotain kympin..

Vierailija

Suosittelen että kannattaa ensin kokeilla irtoripsien laittamista, koska monissa tuotteissa on eroja ja kaikki mistä pysyvyys riippuu niin liimasta ! Kaverilla on myös wanhat lähestymässä ja oli kiinnostunut irtoripsistä niin kokeiltiin mitä kaveri tykkää irtoripsistä ja miten pysyvät. :)
Kampaamo- ja kauneudenerikoisliikkeessä Keunella on suuuret valikoimat ripsistä joten sieltä kannattaa käydä katsomassa ja kysymässä liimoista myös. :) Sen ainakin sanon omasta kokemuksesta että Depen-merkkisten ripsien liima on todella huonoa. Ja muutenkin niin kannattaa harjoitella laittamista jos itse laittaa koska se ei ole helppoa. :D

Vierailija

Haluisin kokeilla noita "halpis" kynsiä, mitä saa ihan kaupoista. Mutta kun ihmisten kynnet on erimuotosia ja -kokosia, niin mietin että miten ne oikeen "istuu". Saattaako ne olla esim. liian kapeat jolloin kynnen sivut jää näkyviin..?
Haluisin nätit kynnet, mutta tällä hetkellä en voi käydä laitattamassa, kun keikkailen vielä vajaa puol vuotta hoitoalalla, joten hygienia syistä rakennekynsiä en voi (vielä) ottaa.
Onneks syksyllä alkaa uudet tuulet puhaltaan :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat