Kuinka olla ajattelematta exää?

Vierailija

Mulla on nyt päälle kuukaus eroa takana ja ajatteleen exääni vieläkin. Ko. kundi asuu siis toisessa kotimaassani jossa itsekin oleilin puoli vuotta mutta lähdin heti eron jälkeen.. oikeastaan ennenkuin ero tuli niin olin suunnitellut suomeen lähtöä ja asiasta oli sovittu.

Meillä oli ollut säätöä jo jokin aikaa ja suhde vain tiivistyi entisestään. Jätkällä oli kuitenkin jonkin sortin ongelma 'paljastaa' suhdetta ihmisille joten miltei salasuhdetta siinä sitten vietettiin jota kestinkin jonkin aikaa kunnes minun oli saatava siihen loppu. Vanhempani tiesivät asiasta ja kyllä exäni kaveritkin varmasti mutta kundi kun oli sokea eikä tajunnut sitä vaikka sanoin.

No, isäni sitten soitti kundin äidille ja tämä väitti ettei tiennyt asian olevan niin vakava (että meillä on siis suhde) no se ei kuitenkaan tullut yllätyksenä kenellekkään vaan kaikki ottivat asian hyvin. Tämä jätkäni kuitenkin riemastui asiasta niin että siinä sitten tapeltiin ja ero tuli, mutta sovussa tulin suomeen takaisin. Sanoin exälleni etten halua enää palata sinne saati nähdä häntä, no tietenkin mieli oli haikea mutta koitin ja onneksi pystyinkin pitää itseni kasassa.

Ajattelin että pystyn unohtamaan exäni ainakin ajan kanssa, mutta näin ei vain käynyt. Ollaan oltu tekstiviestein silloin tällöin yhteydessä mutta tuntuu vain että kidutan itteäni olemalla siihen yhteydessä enkä nyt muutamiin päiviin ole tähän yhteyttä ottanut. Töitä minulla ei vielä ole mutta haku on päällä kokoajan, en saa siis muuta ajateltavaa.. täällä on varmasti kohtalotovereita.

Kertokaa minulle miten saan exäni pois mielestäni tai ainakin ajattelemaan vain 'suhteen' huonompia puolia. Tähän vielä lisänä että olemme exäni kanssa serkuksia muttei biologisia jonka kyllä jokainen tietää ja asiasta ollaan monesti keskusteltu. :/

Kommentit (1)

Vierailija

No ite unohdin oikeastaan vain juuri tekemällä jotain muuta ja viettämällä paljon aikaa ystävien kanssa. Meillä oli eksän kanssa aikamoinen on-off-suhde. Lopullisesti unohdin hänet kun puhuimme asiat selviksi ja selvitettiin tarkalleen, missä mennään. Itse kirjoitin paljon päiväkirjaa noihin aikoihin, ja yksinkertaisesti listasin kaikki keksimäni paskat ja ärsyttävät puolet ylös ja jotenkin paperille kirjoitettuna se lista näytti todella liian pitkältä:D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat