RIPPIMEKKO!

Vierailija

Eli mun pitäis löytää rippimekko itelleni.Oisko vaikka joitain hyviä nettisivustoja mistä vois löytää jotain kivoja mekkoja?? tai jotain kuviakin ois kiva vaikka saada=) En yhtään tiedä mimmosta haen,.Sen kumminki voin sanoa että en halua mitään hirveen pitkää!

kiitoksii jos jaksaisitte auttaa mua!c:

Kommentit (6)

Vierailija

Ei välttämättä kannata rippimekkoa tilata netistä ainakaan mistään vieraasta nettikaupasta, sillä kokoa ja istuvuutta on varmastikkin vaikea arvioida. Ja aina värikään ei ole sitä, minkä käsityksen kuva on antanut. Ja mallin päällä mekko voi olla aivan erillainen kuin itsesi päällä eli kannatan ostosreissua jonnekin ostoskeskukseen,jolloin pystyt paikan päällä kokeilemaan erilaisia asuja ja löytämään siten unelmiesi rippimekon! =)

Onnea etsintään! ;)

Vierailija

Olen erimieltä minulla on kokemusta nettitilauksesta ja hyviä on tullut oma koko pitäää vain tietää ja siinnä se eikä se vaikeaa ole.

moi

Vaikka keskustelu on jo aika vanha nii jos joku sattuu ettimään rippimekkoa ja selailemaan tätä keskustelua (niinku mä xd) nii kannattaa kattoo jjshouse.com siel on paljon mun mielestä kivoja ja siel voi valita kooks räätälöydyn koon jollon saat just hyvän kokosen :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat