Help

Vierailija

Olen 15 vuotias nuori nainen ja ongelmani on se, että olen ehkä ihastunut vanhempaan mieheen. Tarkkaan ottaen ehkä 20 vuotta vanhempaan mieheen. Mies on itse flirttaillut ja ottanut yhteyttä minuun jo yli vuoden ajan, mutta en ole ottanut niitä tosissaan. Nyt kuitenkin vaihdoimme puhelin numeroita facebookissa. Tiedän, että suhdetta siitä ei voisi tulla, mutta kuitenkin yhden yön juttu hänen kanssa ei tunnu enään niin pahalta. Mitä teen? :O

Kommentit (5)

Vierailija

Itsellekkin on käynyt noin :)
Kannattaa harkita tarkkaan mitä teet ja punnita eri vaihtoehtoja.
Kannattaa myös miettiä tarkkaan mahdollisia seurauksia varsinkin kun ihastuksesi voi pahimmassa tapauksessa joutua vankilaan "vain yhden yön jutun tähden".

Ota myös huomioon että vaikka sinulla on tunteita miestä kohtaan hänellä ei välttämättä ole muutakuin halu päästä painamaan nuoria tyttöjä.

Mutta itsellä on tosiaan ollut sama tilanne ja ymmärrän miltä sinusta tuntuu<3

Vierailija

Voin kuulostaa tosi jyrkältä ja suvaitsemattomalta, mutta sanon kuitenkin. UNOHA KOKO JUTTU, ÄLÄKKÄ VARSINKAAN MEE SÄNKYYN SEN MIEHEN KANSSA.

Teillä on niin suuri ikäero ottaen huomioon sun nuoren iän, että jos se mies olisi kypsä ja ajatteva aikuinen hän ei edes harkitsisä mitään sun kanssa. Tolasessa tapauksessa on mun mielestä kyse silkasta lapsen hyväksikäytöstä (ja käsittäkseni laki on mun kaa samaa mieltä!!).

Vierailija

Olen samaa mieltä adelen kanssa, ajattelehan, hän voisi olla vaikka isäsi.. hän 35 ja sinä 15.. koitahan unohtaa tämä mies! tuosta voisi muuten vaikka mitä seurata.

Vierailija

Luuletko tosiaan että se mies haluaa sinulta yhtään mitään muuta kuin seksiä?

Jos haluat tarjota pillua hänelle, niin siitä vaan. En suosittele kuitenkaan. Itsetuntosi laskee vaan. Mies ei pysty tarjoamaan sinulle yhtään mitään.

Vierailija

Olen samaa mieltä siitä, että seksin harrastaminen kyseisen tyypin kanssa olisi virhe.. Suoraan sanottuna mielestäni se menisi hyväksikäytön puolelle. Olen lähes varma, että yhden yön juttu kyseisen tyypin kanssa vain satuttaisi sinua! Löydät varmasti mukavan pojan, joka on lähempänä sinun ikää ja jonka kanssa olet valmis etenemään seksiin asti, kun olette molemmat siihen valmiita :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat