Sänkykumppanien määrä?

Vierailija

Elikkäs ihan uteliaisuuttani kyselisin, että kuinka monen eri ihmisen kanssa olette päätyneet harrastamaan seksiä? Ja minkä ikäisenä ensimmäisen kerran?

Sivut

Kommentit (110)

Vierailija

No, itse harrastin suuseksiä ensimmäistä kertaa 17-vuotiaana, mutta itse yhdyntään asti olen mennyt vain nykyisen poikaystäväni kanssa, kun olin 18-vuotias. Eli kahden ihmisen kanssa, mutta vain toisen kanssa loppuun asti, ja iloinen siitä <3

Vierailija

Kolmen ihmisen kanssa.
Ensimmäisen kerran 17- vuotiaana.
Nykyisen kumppanin kanssa tunnen harrastavani oikeaa seksiä ensimmäistä kertaa.

Vierailija

Eka seurustelin reilu pari vuotta samaisen kanssa, jolle menetin neitsyyden 16-vuotiaana. Sen jälkeen oli tosi vauhdikas (ja typerä) kausi, jolloin tuli kyllä kokeiltua vaikka mitä ja ketä... Hävettää :S

Eli yhteensä noita sänkykumppaneita on kertynyt jotain 10-15, riippuen vähän mitä tähän lasketaan. Näistä olisin voinut jättää ainakin puolet kokematta näin jälkeenpäin ajateltuna. Nyt olen 19-vuotias.

Vierailija

Ensimmäisen kerran harrastin seksiää 17 vuotiaana juurikin väärän miehen kanssa. Sen jälkeen on tullut tehtyä kaikkea tyhmää enkä ole kertaakaan harrastanut seksiä seurustelu suhteessa :/
Olen 8 miehen kanssa päätynyt seksiin asti ja olisin hyvinkin onnellinen jos pari niistä olisin ymmärtnyt jättää väliin.
Nyt olen 18 vuotias.

Vierailija

ensimmäisen kerran harrastin seksiä 14 vuotiaana silloisen poikaystäväni kanssa. jonka jälkeen seurasi sekava kausi ja miehiä oli ja meni.. tähän mennessä olen harrastanut seksiä 9 ihmisen kanssa, joista suurimman osan olisin mielelläni jättänyt kokematta ja nyt olen siis 18-vuotias.

Vierailija

15v oli eka kerta, silloisen pitkäaikaisen poikaystävän kanssa. Pari vuotta sitten tuli vähän irroteltua, liikaakin. Muutaman tapauksen olisin voinut jättää väliin. 10 niitä on yhteensä, jos pelkkä yhdyntä lasketaan. Muuten lukuun tulee muutama lisää.
Olen nyt 20v.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat