Kirpparilöytösi?

Vierailija

Minkäläisiä vaatteita, kenkiä, asusteita yms. olet löytänyt kirpparilta/secondhand shopeista?

Saa myös vinkata missäpäin olet kirpparilöytösi tehnyt?

Itse näin isokokoisempana naisena ei meinaa oikein mitään kirpparilta löytyä, kerran löytänyt Hondan takin eurolla (hihassa oli yksi palkeenkieli), parit kengät joskus (huuto.netistä toiset) ja juuri tänään löysin ihanan pörröisen kaulahuivin.

Kommentit (11)

Vierailija

Itse ostan lähes kaikki paidat ja housut kirppareilta. Paljon ainaki saa hm:n vaatteita, samaten divided on aika yleinen merkki. Kerran löysin kotimaiset ihanat mokkasaappaat neljällä eurolla ja toinen ihana löytö oli se, kun joku tyttö oli tuonut briteistä tuotuja vaatteittaan kirpparille. Olen myös yhden vanhan kotimaiset samettikankaisen talvitakin pelastanut kirpparilta, muistaakseni viitosella. Samoin ostin yhet halvat Lee Cooperin farkut. Olen ostanut myös paljon koruja kirppareilta. Ostin myös vanhojentansseihin korkkarit kirpputorilta, koska halusin nimenomaan jo hieman käytössä pehmenneet kengät, jotta ne eivät hankaisi.

Lähes kaikki kirpparilöytöni olen tehnyt Vaasan kirppareilta:)Sieltä on äitininkin löytänyt hyvin vaatteita ja hän on muistaakseni kokoa 42 tai 44.

Vierailija

Tänään tein aivan loistavan löydön:) kirjoneulemekko juuri sellaisella kuviolla, jota rakastan. Neuleen malli ei ollut ihan sellainen, mitä etsin, mutta ihana löytö silti ja maksoikin vain 6e:)

Eniten löytöjä olen tehnyt tampereelta keskustan aluen kirppareilta ja UFF:ltä. Kaikenlaista on tullut ostettua, olen kai yleistä kokoa sitten :)

Kirppikseltä etsin yleensä kenkiä, koska niitä ei voi koskaan olla liikaa, mutta kaupasta ei viitsi jatkuvasti ostaa. Nykyään metsästän aika paljon kankaita ja vaatteita muokattaviksi.

Rakkaimpia kirppisaarteita ovat bändipaidat, joita en muualla ole nähnyt (ehkä kun ovat vanhoja), muutamat kengät esim. 12 eurolla käyttämättömät tapaksen korkkarit, ...

Vierailija

Huomenna taas kirpparikierrokselle. Jäipä sanomatta ekassa viestissä, että lähinnä keravalla kirppistelen, välillä tulee kyllä "vieraissakin" käytyä :)

Vierailija

Viimeisin kirpparisaalikseni oli aika mahtava: Suuri, erinomaisessa kunnossa oleva musta laukku neljällä eurolla (Valtterista), UFF:n keltainen pikkukäsilaukku (5,50€) ja kaksi kaulakorua ja paita. Yleensä ostan asusteita tai laukkuja kirppiksiltä. (:

Vierailija

Hiukan on ollut nyt kyllä hiljaista, ainakin meiän kirppareilla. Ihme "mummotavaraa" myynnissä, (vauvanvaatteita on tietty paljon, mutten niitä tarvitse), ei oikein mitään mielenkiintoista. :(

Vierailija

Mä ostin aivan ihanan Marilyn Monroen pikkutaulun kirpparilta 50 centillä...
Monesti kesäisin ostan vähän erillaisia vaatteita kirppareilta =)
Ostin ne tosiaan yhdeltä Vihdin kirpparilta...

Vierailija

Mä oon löytäny kirppareilta kenkiä, farkkuja, paitoja ja kaikkea koriste-esineitä. Rakastan kirppareita ja siellä pläräämistä! Ostokseni teen pääasiassa oulun alueen kirppareilta! :)

Vierailija

itse olen löytänyt kellon alpacca-mohair-villakangas takin 8 eurolla seurakunnan kirppikseltä...seurakuntien kirppiksillä on halvin-hinta laatusuhde ja merkkituotteita vilisee....laura biagottin pikkulaukku oli jotain 2-3 euron luokkaa...

Vierailija

Löysin suht siistin, mustan, vyötärömittaisen bleiserin viidellä eurolla :) Ei ole välttämättä kovin uusi, mutta malli on ajaton. Samalla reissulla löysin melkein täyden pullon naisellista, mutta hedelmäisen raikasta hajuvettä eurolla :p Blueberry's Woman, ei varmaan kans ihan latest fashion, but who cares?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat