Tappelu miehestä

Vierailija

Minulle tuli sutinaa tuossa lauantaina entisen säätöni kanssa jälleen. Hommassa vain sellainen seikka että eräs kaverini hiillostaa tätä miestä myös (ei tosin mikään erikoisen hyvä tai läheinen kaveri). Tällä "kaverillani" on olemassa jo mies ja hän säätää tie kuinka monen muun miehen kanssa myös samanaikaisesti ja nyt on ilmeisesti sitä mieltä että tämä ex-säätöni ja minä olemme tehneet jotain väärää häntä kohtaan. Mutta silti tekee kaikkensa kieroillakseen sen miehen itselleen.

Omasta mielestäni minulla on täysi oikeus iskettää tätä miestä, koska olen sinkku kuten hänkin ja heillä ei ollut edes vakavaa juttua "kaverini" kanssa. Kaiken lisäksi kaverini on valehdellut tälle miehelle ettei hänellä ole ketään muita...

Arrrhhh suututtaa!!! MITÄ TEEN??

Kommentit (9)

Vierailija

Anna palaa vaan beibe sanon minä! :)
Ärsyttää tollaset säätäjävampit, anteeksi vaan, joilla on enemmän miehiä kun on sormia.. Keskittyis vaan omaan mieheensä (mies parka..)!!
Jos koet, että tää sun kaveri on sulle kaveri, etkä halua riitoja tms, niin ehkä teiän kannattais yrittää keskustella tosta sen sun frendis(?) kans. Toisaalt kyllähän sillä kundillakin on vapaat kädet, että jos tää kundi haluu säätää sen (valehtelija petturin) kaa, niin siinäs säätää..
No joo, mutta siis mun mielestä sulla on ihan täys oikeus iskettää sitä tyyppii ;)

Vierailija

Joo no ei ole kyseessä mikään bff vaan ihan tämmönen "nähdään joskus sattumalta ja vaihetaan kuulumisia" frendi.. ja mitä nyt jossain facebookissa jotain jutellaan joskus. Vituttaa sekin kun en halua yleensä kiirehtiä näissä hommissa mutta nyt on vähän pakko tehä jotain ennenkuin se toinen nainen ehtii kiroilemaan kaiken :(

Vierailija

Kiitos! Eilen soitin tälle miehelle ja kerroin tämän naisen muista miehistä.. mies sanoi että tietää jo ja ettei ole kiinnostunut hänestä... Samalla sovittiin että nähdään viikonloppuna :) Tänäänkin laittoi minulle viestiä jossa kyseli päivästäni :)

Kiitos kannustuksesta!<3

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat