Mitä tehdä kun ex heila kiinnostaa?

Vierailija

Olen jo pitkään elänyt haaveissani siintä, miten elämäni muuttuisi jos jättäisin nykyiseni ja vaihtaisin ex:ni. Kaverini käskevät puhua mutta pelottaa erota vieraassa kaupungissa suhteesta jossa ollaan jo kihloissa ja asutaan saman katon alla. Mitä tehdä kun tämä ei ole se oikea minulle? HELP!

Kommentit (4)

Vierailija

Mulla oli samanlainen kausi tossa jossain kohtaa, halusin exäni takaisin, mutta asiat sitten muuttuikin kun olin nähnyt exäni muutamaan kertaan. Tajusin kuinka paljon parempi mies on tällä hetkellä ja en edes ymmärtänyt mitä olin nähnyt siinä entisessä. Mulla autto ainakin se että sain juteltua exäni kanssa vanhat kuviot läpi, jotka olivat jääneet selvittämättä, siihen asti olin aina valmis palaamaan hänen luokseen.. !! onko sulla jäänyt jotain edellisestä suhteesta hampaankoloon? Tai oletko jutellut exäsi kanssa? Haluaako hänkin sinut takaisin?

Ehkä kannattaa yrittää kuunnella sydäntään, jos haluatte exän kanssa palata suhteeseen ja se tuntuu oikealta ja paremmalta kuin nykyinen. Jokaisella on oikeus olla onnellinen parisuhteessa :)

Vierailija

Ei se mikrossa lämmitetty kahvi ole koskaan hyvää.
Puhuahan aina voi, mutta toisaalta eroon aina omat syynsä.

Jos olet onneton nykyisessä suhteessasi, niin siinä ei auta muu kuin puhuminen nykyisen kumppanin kanssa, että voiko asialle tehdä jotain, vai onko sitten parempi lähteä omille teille. Mutta jos olet jo kerran eksästä eronnut, niin olisitko uudelleen lämmitetyssä suhteessa onnellinen?

Vierailija

Kiitti nouvoista. Se puhuminen olisi helpoin tapa päästä tästä mutta en uskalla. Olen sanonut ex:lle että ajattelen häntä usein ja näen hänestä unia jossa palaamme yhteen. Erosin hänestä koska hän muuttui välinpitämättömäksi minua kohtaan kun tiesi että joudun muuttamaan toiselle paikka kunnalle. Erohan siintä tuli ja mietin toimisiko se enää... Tässä koitan mieleni rohkaista ja koittaa puhua.

Kiitti vielä :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat