Kuinka pitkiä puheluita?

Vierailija

Ihan uteliaisuuttani siis kyselen, kuinka pitkiä puheluita yleensä puhutte miestenne kanssa? Kun tuntuu, että aina kun törmää esim. parisuhteista kertoviin artikkeleihin tai vastaaviin, hehkutetaan sitä kuinka puhelut alkuaikoina kestivät tuntikausia. Oman kultani kanssa olen pisimmillään puhunut tunnin puhelun, kun hän oli armeijassa (päivittäin kuitenkin soitteli), ja ajatus useamman tunnin puhelusta tuntuu käsittämättömältä :D Nykyisin puhelut ovat sellaisia muutaman minuutin "nähäänkö tänään" kyselyitä, kun asumme samalla paikkakunnalla. En todellakaan ole valtaisan puhelias ihminen, mies nyt ehkä vähän puheliaampi, mutta että asiaa löytyisi puhelimessa useammaksi tunniksi, niin huhhuh :D Eli mitenkä teidän suhteissanne, minkä mittaisiksi puhelut yleensä venyvät?

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Kun asuimme eri paikkakunnilla, tuli soiteltua päivittäin, mutta puheluiden kesto vaihteli. Joskus selvittiin vartilla, mutta onpa yli neljäkin tuntia tullut puhuttua yksinäisyyksissä. Vaihdoin 1800 minuutin puhepakettiin, mutta kuukausi kuukaudelta puheminuutit alkoivat laskea. Nykyään asumme yhdessä, mutta tekstiviestejä tulee välillä vaihdettua jos toinen on koulussa/töissä<3
Ole iloinen siitä ettet maksa itseäsi kipeäksi satojen eurojen puhelinlaskuista :D

Vierailija

Mä olen kanssa ihmettelly, että kuinka jotkut puhuu niin pitkään puhelimessa:) Näin etäsuhteen aikana meillä puhutaan yleesä 10-20 minuuttia:D Kumpikaan ei oikein tykkää puhua puhelimessa, mutta viestejä lähetellään runsaasti. Mulla jotenki tyhjenee pää, jos rupeen kälättämään puhelimessa ja muistan vasta puhelun jälkeen, että ois pitäny sanoa sitä sun tätä. Paljon mieluummi jutellaa mesessä tai facebookis.

Vierailija

Meillä ennätys puhelimessa on varmaa joku 4h putkeen. Ja nykyään puhutaan joka ilta 3h puhelimessa, kun mies on armeijassa. Mesessä taas ennätys sellainen 8h että...haha :D Ollaan puheliaita ihmisiä..... :)

Vierailija

Suhteen alussa melkeinpä kaikki puhelumme kestivät aina tunnista parhaimmillaan 5,5 tuntiin.. (perustelen tämän kaukosuhteella! :D )
Nykyään puhelut yleensä 5-30 min :P

Vierailija

Mulla taitaa pisin puhelu olla jotain 3-4 tuntia pitkä, mutta siitä on jo vuosia aikaa. Asuimme silloisen poikakaverini kanssa eri paikkakunnilla, jolloin välillä piti vaihtaa sitten hieman kauemmin kuulumisia :) Silloin ei vielä mitään meseä tai facebookia käytelty. Samoihin aikoihin huomasin kerran puhelinlaskuani tarkasteltuani, että olin soittanut kuukauden aikana yhteensä 30 tuntia kännykälläni, siis vain minun soittamani puhelut olivat noin paljon. Onneksi oli sellainen liittymä, jossa oli rajattomat puhelut :)
Nykyisen miehen kanssa tulee tällä hetkellä soiteltua lähes päivittän pitkiä puheluita, sillä olen juuri nyt vaihdossa. Aina ei tietty ehdi jutella, mutta irc, mese ja fb auttavat kans. Kun ollaan molemmat samalla paikkakunnalla, ei tule juurikaan soiteltua. Yleensä me vain kirjoitellaan. Normaali ilta onkin usein sellainen, että molemmat istuu kämpillään ja koko ilta tulee aina välillä jutusteltua :)

Vierailija

Olemme tapailleet nyt marraskuusta asti. Alkuun emme juurikaan puhelimessa jutelleen, lähinnä näitä muutaman minuutin "nähtäiskö tänään"-puheluita. Nyt tilanteen pakosta on asuttu eri paikkakunnilla alkuvuodesta alkaen. Päivittäin soittelemme n. kaksi kertaa ja usein puhelu kestää sen 20-30minuuttia. Parasta on kuitenkin saada juuri ennen nukahtamista se hyvän yön toivotus edes sen puhelimesn välityksellä :) Tekstiviestejä emme lähettelä juuri lainkaan. Yleensä silloin, jos tietää toisen olevan esim. töissä jolloin ei halua häiritä.

Vierailija

Olemme tapailleet nyt marraskuusta asti. Alkuun emme juurikaan puhelimessa jutelleen, lähinnä näitä muutaman minuutin "nähtäiskö tänään"-puheluita. Nyt tilanteen pakosta on asuttu eri paikkakunnilla alkuvuodesta alkaen. Päivittäin soittelemme n. kaksi kertaa ja usein puhelu kestää sen 20-30minuuttia. Parasta on kuitenkin saada juuri ennen nukahtamista se hyvän yön toivotus edes sen puhelimesn välityksellä :) Tekstiviestejä emme lähettelä juuri lainkaan. Yleensä silloin, jos tietää toisen olevan esim. töissä jolloin ei halua häiritä.

Vierailija

Meillä kans kaukosuhde. Hyvin vähän käytetään puhelinta, rakkaustekstareita joskus päivällä ihan muuten vaan (max 5 viikossa). Illalla sit jutellaan skypessä, jos pitää puhua, mutta ne helposti venyy kun ei maksa mitään ja mitään muuta ei saa aikaiseksi, niin enemmän sit kirjoitellaan skypessä. Joskus jätetään yhteys auki ja kajareista kuulee kun toinen siellä touhuilee omiaan ja välillä voi huudella toiselle jos tulee mieleen juttuja, ihan kuin se olis siinä vieressä :D Yhteys saattaa olla auki koko illan, ellei kumpikaan lähde minnekään kotoa.

Silloin ku ollaan samalla paikkakunnalla, mutta eri osoitteissa, niin ei kyllä soitella kännykällä kuin pikapikapuheluita, tyyliin "Mis oot? Täällä Kekellä. Okei mä tuun hakeen. Okei moi. Moi." :D

Vierailija

Eksän kanssa aloitettiin seurustelu kaukosuhteena, saatettiin puhua jopa 6tunnin puheluita.
Nykyisen miehen kanssa asutaan samalla paikkakunnalla ja tekstaillaan tosi paljon (alussa parhaimmillaan 7tuntia putkeen), harvoin edes soitetaan. :)

Vierailija

Jos erillään ollaan niin joku tuommoinen 5 min puhelu pari-kolme kertaa päivässä... muuten asumme yhdessä,niin puhelut ovat yleensä "tuotko kaupasta leipää?"- tyylisiä... :D

Vierailija

Nykyisin kun asumme yhdessä, ei me paljoa edes soitella. Mutta aikaisemminkaan emme puhuneet koskaan kai edes tuntia, hieman alle maksimi? Melkein päivittäin soittelimme intin aikana noin 15 min. puheluita, varsinkin loppuaikana.

Vierailija

Poikaystävän kanssa asutaan samassa kaupungissa eri osoitteissa ja nähdään lähinnä viikonloppuisin. Puhutaan yleensä alle puolin tunnin puheluita, silloin jos oon äidin luona toisessa kaupungissa käymässä, niin saatetaan puhua pidempäänkin.

Ennen nykyistä poikaystävää on kyllä mullakin tullut puhuttua yhden toisen miehen kanssa tuntikausia puhelimessa, mutta siitä on jo aikaa.

Vierailija

Itse pystyisin puhumaan mieheni kanssa vaikka koko päivän puhelimessa. Joskus aikoinaan puhuinkin euron päivänä silloisen poikaystävän kanssa aamusta iltaan ja ihan helppoa se on! :D

Vierailija

3 vuotta ollaan yhessä oltu, josta päälle 1,5 vuotta yhdessä asuttu, eikä olla varmaan koskaan puoltakaan tuntia puhuttu puhelimessa. Puhelut on aina ollu justiinsa näitä "Missä meet" -tyylisiä 10 sekunnin puheluita :D

Suhteen alkuaikoina poikaystävä ei pitänyt puhelimessa puhumisesta/soittamisesta ihmisille, mutta nykyään tää "kammo" on onneks lieventynyt. :)
Meseä käytettiin kans aika tiuhaaan (lue; joka ilta) ennen ku ees seurusteltiin.

Ukko on nyt kolmatta viikkoa armeijassa, eikä olla vielä kertaakaan soiteltu toisillemme. Ei vaan ole mitään syytä miks pitäis :P Siellä se viihtyy paremmin ku hyvin, enkä halua pidätellä äijää puhelimen äärellä kun on sillä hauskempaakin tekemistä. Lomilla pääsee sitte kunnolla vaihtamaan kuulumisia ihan naamatusten. Jos on jotain kiireellistä asiaa, niin laitetaan tekstiviestiä.

Ollaan siis alunperin tutustuttu lukiossa. Meillä oli paljon samoja kursseja ja näin eespäin. Armeijan lisäks ollaan oltu erossa toisistamme, kun seurustelua oli takana kolmisen kuukautta. Olin toisella paikkakunnalla töissä ja nähtiin toisiamme muutamia kertoja koko kesän aikana. Siitä kesästä oli kyllä paljon hyötyä...ei meinaan armeija tunnu enää missään. Sieltähän se äijä pääsee lomille alvariinsa! :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat