oulustapäin

Vierailija

Hei! Olen parin kk päästä täyttävä 18-vuotias tyttö, joka haluaisi lisää tuttavuuksia oulun seudulta päin. Mitään vakituista en harrasta mutta lenkkeilystä pidän. Eläimet, erityisesti kissat ovat myös lähellä sydäntä. Bailaaminen myös kuuluu lempipuuhiini.
Olisi mukava saada uusia tuttavuuksia, jos ensiksi tähän keskusteluun ja myöhemmin vaikkapa meseenkin ja livenä.
Nykyään kun tuntuu että on niin kamalan vaikea tutustua uusiin ihmisiin ihan näin. Olisi mukava jutella kaikenlaisista asioista.
Ikähaaremi voisi olla 17-19v.
Kiitos! =)

Kommentit (5)

Vierailija

Oulunseutulainen ilmoittautuu ! :)

Olen -93 syntynyt tyttö ja itselläkin on ollut mielessä pitkään uusien tuttavuuksien solmiminen. En harrasta mitään vakituisesti, mutta tanssi on alkanut tuntua kiinnostavalta ja salsaa olen jo uskaltautunut kokeilemaan, ja musiikki on minulle tärkeä osa päivittäistä elämää. Omistan kosketinsoittimet ja niitä olen pari-kolme vuotta soitellut satunnaisesti, ja jotain olen oppinutkin :D Itsekin pidän eläimistä, erityisesti kissoista ja koirista. Ja en tunne montakaan jotka eivät pitäisi hyvässä seurassa bailaamisesta ! :)

Olisi kiva saada tänne jotain keskustelua aikaiseksi :)

annaberry
Seuraa 
Liittynyt25.6.2010

Tervehdys!
Ajattelin kertoa olemassaolostani, vaikken tuohon ikähaarukkaan kuulukkaan. Olen siis lukion tänän syksynä aloittava -94 tyttö ja uusia kavereita olisi mukava saada. En asu oulussa, mutta oulunseudulla kuitenkin. Luen paljon, kirjoitan blogia ja kiskon itseäni 3-4 kertaa viikossa lenkille. Tykkään eläimistä ja minulla on kolme vuotias saksanpaimenkoira, jonka kanssa tulee temmellettyä pitkin maita ja mantuja.

Noniin, nyt olen olemassaoloni julistanut ! :D

Vierailija

Moi!

Tääl ois kans -92 syntyny tyttö oulusta. Pidän kans lenkkeilystä ja liikunnasta yleensäki. Harrastan nyrkkeilyy ja mul on koira.
Mesee voi kysyy vaik yksärillä, mun kans voi puhuu iha kaikenlaista ja livenäki vaikka nähä :)
Hyvä bailuseura kelpaa myös aina ;)

Vierailija

Hei, täällä myös yksi Oulunseutulainen!
Olen 18-vuotias musiikkilukiolainen. Harrastan lähinnä juu musiikkia, mutta myös hevosia. Tykkään myös paljon kirjoista ja leffoista. Eläimet on myös lähellä sydäntä, vaikkei sellaista tällä hetkellä itsellä olekaan. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat