Poikaystävän käytös - neuvoja!

Seuraa 
Liittynyt13.1.2010

Homma on tämä: Ollaan oltu vähä yli neljä vuotta yhessä. Viime aikoina meillä on menny tosi hyvin, mutta nyt viime aikoina se on alkanu kamalasti moittimaan kaikkia mun tapoja liittyen ihan mihin vaan. Lisäks se suttuu nykyään ihan älyttömän pienistä asoista, mitä esim sanon. ei tarvii olla kovinkaan iso asia, niin se jo suuttuu ja saan huudot niskoilleni. Esim viime viikonloppuna huomautin sille, että voisko pistää ikkunan kiinni kun on hieman kylmä. -> huudot ja vihasena nukkumaan.

Ja viime perjantaina se sai ihme kohtauksen kesken kaiken ja rupes huutaa mulle kuinka sitä vituttaa että mä mm. valitan kaikesta, olen liian pessimistinen ym ym.
Valittamiseks se sano esimerkiksi kun sanon että mulla on varpaat jäässä tai vastaantulevien autojen valot häikäsee mua silmiin. Se sano, että mitä vittua se tekee sillä tiedolla.
Pessimistisyydelleni en voi mitään. Se vituttaa mua itteenikin, mutta olen niin monta kertaa yrittäny ajatella positiivisemmin, mutta huonoilla tuloksilla.
Ja kaikista loukkaavinta oli kun se sano että kuinka ihanaa sillä on aina viikolla kun se saa olla ihan itestään eikä sen tarvii kuunnella mua.

Tietenkin meillä on ihanaakin yhessä yleensä, mutta tämmöinen käytös siltä on lisääntynyt kamalasti. Ja jos minä huomautan jostakin mistä minä en pidä niin vitut se siitä välittää pätkääkään, mutta tietenkin minun pitäis muuttua.

Tuntuu, että en sais sanoo tai tehä enää mitään ilman että se vittuntuis.
Tuntuu tosi pahalta, koska olen sellasen persoona, että haluun tuoda mielipiteeni esille ja kommentoin yleensä kaikkee. On älyttömän vaikeeta sitten pitää nää kaikki sisällä.

Surettaa ja inhottaa. Tuntuu, että poikaystävä ei oo enää se sama ihminen kun ennen oli. Enkä tiiä pitäskö tätä sietää ja antaa olla vai mitä tehä?
Oonko vaan lapsellinen kun reagoin näin?

(1991 ja 1988)

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

No ei huhhuh. En tiedä mikä sun poikkiksellas on nyt, mä en tajua mitä sen päässä vois liikkuu.

No voisit yrittää olla positiivisempi mutta ihmisen pitäisi saada olla sellainen kuin haluaa.
Väittääkö poikkiksesi sinusta? Kysy tätä häneltä koska jos hän sinua rakastaisi ei hän sinua näin kohtelisi.

Ei noita miehiä kukaan ymmärrä!

Voi olisiko että hän on puutteessa? (Se on nyt mikä VOIS tulla mielee)
Milloin viimeksi harrastitte romanttisen illan kahdestaan, leffaa, ja seksiä?? Vuokratkaa yhdessä joku hyvä komedia tai romantiikka leffa ja illan päätteeksi vaikka sänkyyn? osta jotkin kivat alusvaatteet, ei siinä voisi olla mitään valittamista.

Et kyllä ansaitsisi tuollaista kohtelua mutta yritäs tuota mitä ehdotin... :) Good luck!

Nanen
Seuraa 
Liittynyt13.1.2010

Kiitos hyvistä vinkeistä :)
Siinäkin on vaan sellanen ongelma, että yleensä se olen minä joka on puutteessa :/. Mutta vois yrittää jotain "viettelyn" tapaista :D.
Romantiikka on tälle mihelle vieras sana ja leffoja katotaan vaan harvoin.

Jestas miltä tuo kuulostaa :D

Vierailija

haha ;DD Osta miehelles joku josta se tykkää, kirja tai jotai mitä on halunnu pitkään ;D

jos tykkäät antaa suuseksiä miehellesi sitä suosittelen, sen jälkeen se ei voi olla vihane!!! ;D

Vierailija

Minun neuvoni olisi keskustelu.Kysy poikaystävältäsi suoraan mikä häntä vaivaa ja miksi hän käyttäytyy niin kuin käyttäytyy.Jos hän ei suostu kuuntelemaan tai hän rupeaa huutamaan niin sano että keskustellaan tästä kun olet rauhoittunut ja lähde pois.Voit myös koittaa tekstiviestillä/puhelimessa kysyä miksi hän käyttäytyy niin kuin käyttäytyy.Joskus on helpompi puhua jos ei näe toista.Jokainen myös lukee varmasti teksiviestin kun sen saa ja joillekkin on helpompaa sanoa asioita kirjallisena.Itse kuitenkin suosin naamatusten keskustelua.

Muista kuitenkin,että sinun ei tarvitse jäädä suhteeseen jossa olet onneton edes osan aikaa.Toivottavasti saatte asian selvitettyä. :)

Vierailija

Milloin olette viimeksi olleet toisistaan erossa? En tarkoita mitään yhtä kahta tuntia, vaan esim viikko?
Varsinkin jos yhdessä asuu niin jossain vaiheessa toisen naama rupeaa väkisinkin vituttamaan, ainakin vähän :D meillä aina välillä pidetään tällaisia "taukoja", että esim, toinen lähtee viikonlopuksi käymään vanhempien luona tai kavereiden luo toiselle paikkakunnalle. Kun saa tarpeeksi omaa aikaa niin tilanne ei välttämättä edes mene niin pahaksi.
Ja on se ihana se tunne kun huomaa taas pitkästä aikaa kuinka paljon sitä toista kaipaa, ja ihanaa on tulla reissun jälkeen takaisin kotiin. :)

Nanen
Seuraa 
Liittynyt13.1.2010

Me nähdään yleensä viikonloppuisin. Jos on jotain isompia lomia niin sillon sitten enemmän, mutta yleensä viikonloppuisin.
Haluisin kyllä tehdä jotain muutakin joskus viikonloppuisin, mutta ei oo oikeen seuraa joka haluis jotain mun kaa tehdä. (ei ole itsesääliä, niin se vain on ollut jo pitkään).
Kaikki on jotenkin tosi hankalaa just nyt.

Vierailija

Jostain syystä sillä on nyt paha olo, eikä se osaa ilmaista sitä muuta ku tollee tosi ikävästi. Sä et ole ansainnu tuollaista käytöstä. Näytä sille toi teksti jolla aloitit tän keskustelun. Asiaan on pakko saada joku ratkaisu, eli hänen olisi nyt kerrottava, mikä painaa mieltä, jotta voitte puhua asiasta. Jos on neljä vuotta oltu yhdessä, niin kyllä pitäis pystyä selvittämään asia. Ikävää käytöstä sun poikaystävältä, ja voihan olla, ettei vika ole sussa ollenkaan.

Vierailija

Kuulostaa siltä että se on vakavan keskustelun paikka. Kukaan ei ansaitse noin paljoa paskaa niskaan! Jos se ei ala puhumaan sulle nätisti niin sitten ei tarvi puhua ollenkaan. Outoa tuommoinen, itse jättäisin ilman sitä keskustelua.

Vierailija

Hei! Vastaan tähän että, jätä se jätkä heti! Hän voi numeroiden mukaan olla jo aikuinen (mies) mutta, ei ole psyykkisesti selvästikään sitä!!!!

Kenenkään naisen ei tarvitse sietää tuollaista käytöstä!

Sinussa ei ole mitään vikaa vaan siinä keskenkasvuisessa kakarassa!

Tiedän mistä puhun koska, olen itse joutunut lähtemään tuollaisesta parisuhteestaa! Lähdin vasta sitten kun sain ekan ja vikan kerran turpiini "kulllaltani"!!!!

Lähde ja etsi onnesi muualta!!!!!!!! Tiedä että, sinäkin voit ja kuulut olla onnellinen ja tuo suhde ei sitä tuo ikinä!

T: Lumikeiju

Vierailija

MOVE ON! Suhteenne on ohi ja kuollut. Itseään arvostava nainen ei moista kohtelua katso! Seksi ei ole vastaus rakkauden uudelleen herättämiseen ja harvoin se edes onnistuu muutenkaan tai seksillä. Miehelle seksi ei ole rakkautta siihen tarvitaan paljon muutakin. Seksi on melkolailla sama kuin aivastus miehelle. Älä heitä elämääsi hetkeäkään hukkaan, nosta kytkintä ja nopeasti! Mitä nopeammin hyväksyt tosiasiat ja jatkat elämääsi. Hymyile! Teet oikean päätöksen. Ripustautuneena toiseen unohdat itse elää, etkä voi muuttua toiselle mieleiseksi mikäli pään vaihto ei ole mahdollisuus. Muista hymyillä kun kerrot hänelle, että nyt tuli muutto - hahaaa! Soita täysillä Pussy cat dollsia - I don´t need a man to make me happy! Siitä se lähtee. Huomaat kuinka taakka putoaa harteiltasi ja askel on aina vaan keveämpi kulkea. Ota ohjat käteen omaan elämääsi, ei enää paskaa paskalta poikaystävältä, eikä sen kitinää. Kenen pitää muuttua? Osta poikaystävällesi lähtiäisiksi peili.

Nanen
Seuraa 
Liittynyt13.1.2010

Ihanaa, että täällä on näin ymmärtäväisiä ihmisiä :)
Kiitos siitä!

Oon kyllä monet kerrat harkinnu sen jättämistä, mutta tuntuu että rakastan sitä ihan liikaa.. Ja en tiiä miten pääsen yli siitä kun tätä on kestäny jo niin kauan ja no tajuutte varmaan...
Sit kun ei oikeen noita oikeita ystäviä ois jotka jaksas kiinnostua olee mulle tukena :/

Vierailija

Mun eksä aloitti tollaisen käytöksen kun oli ihastunut toiseen, en halua pelotella mutta itselleni kävi juuri näin. Tuollaista käytöstä jatku pitkään ja kun mies otti vähän viinaa niin alkohan se avautuun, mutta ei toivomallani tavalla.. töksäytti vain että ''mä oon muuten ihastunu yhteen toiseen, en halua loukata.. plääplää'' mutta nyt kun jälkeenpäin miettiin niin onneks pääsin eroon siitä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat