Kertokaa missä vaiheessa ihastutte mieheen?

Vierailija

Olen alkanut hieman uudelleen katella syksyistä säätöäni. Pistin jutun aikoinaan katkolle, koska en kahden viikon tuttavuuden aikana saanut sellaista ihastumistunnetta aikaan vaikka mies on kerrassaan loistava. Nyt haluttaisi uudelleen viritellä jotain sitten.. Onko kenellekään käynyt niin että aluksi on vain ollu että no kyllähän mä tuosta tykkään mutta sitten ajan päälle tutustuessa ja suhteen edetessä on tunteet sitten voimistuneet?

Muutenkin olen jotenkin tunnevammainen kun ihastun aina vain sikapleijereihin mutta aina etsin vikoja minkä kerkiän niistä oikeasti timanttityypeistä jotka ovat kaiken lisäksi saatavilla.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Ainakin eksäni kanssa kävi juurikin näin. Jos et tuntenu miestä kauhean hyvin ennen "säätöä", niin mun mielestä on täysin normaalia jos ihastuminen tapahtuu hieman hitaammmin. Aluksi aattelee, että tämähän on hyvä mies, mutta sitten huomaa hänessä jotain vielä uutta ja erityisen mukavaa, niin kyllä ne tunteet helposti vahvistuu:D Mun elämässä on vain kerran käynyt sillä lailla, että voin sanoa rakastuneeni ensisilmäyksellä:)

Vierailija

Oi miten kiva kuulla että niin voi käydä :)... Taisin itse luovuttaa liian helpolla kun kahden viikon aikana ei raketit syttyneet taivaalle ja perhoset lennelleet ympärillä niin heivasin mahtavan kundin pellolle :/ ja näin on käynyt sen sata kertaa kuluneen vuoden aikana.

Vierailija

Mulla on käynyt varmaan kymmeniä kertoja sillä tavalla, että olen päätäpahkaa ihastunut jätkään, ja melkein yhtä nopeasti ne tunteet ovat sitten jossain vaiheessa haihtuneetkin. Nykyisen poikaystävän kanssa tuntui heti ensitapaamisella, että tässä on nyt mukana jotain syvempää, tästä voi oikeasti tulla jotain. Ja ollaan nyt yli vuosi oltu yhdessä :)

Vierailija

Mulla taas juurikin se ongelma etten meinaa ihastua ja sitten luovutan.. ja sitten mua alkaa aina muka ahdistamaan kaikki jutut ilman mitään järkevää syytä. Pitäisi pyrkiä eroon tästä kaavasta. Vika on varmaan itellä korvien välissä :D

Vierailija

Mulla kävi niin eksän kanssa, aluksi en ollut kovinkaan ihastunut, mutta se voimistui ja lopulta syventyi rakkaudeksi. Oltiin yhdessä 2vuotta ja muutama kuukausi päälle. Kävelet onnesi ohitse jos etsit vikoja ihmisistä. Kiinnitä mieluummin huomio niihin hyviin juttuihin! Kyllä ne viatkin jossain vaiheessa ilmenee jos niitä on! :D
Joten voisin sanoa että go for it! :)

Vierailija

Näin kävi myös minulle, päädyin suhteeseen "vahingossa" (en siis edes huomannut ihastuksentunnettani) mutta nyt ollaan oltu päälle vuosi yhdessä ja olen uskomattoman onnellinen :)

Vierailija

Tässä hommassa ilmeni nyt vielä sellainen uusi ongelma että eräs ns. kaverini on nyt kiinnostunut samasta miehestä ja yrittäää iskeä tätä kympillä. Sattuu vaan olemaan niin että tällä "kaverillani" on jo mies... ja sen lisäksi hän säätää tie kuinka monen muun kanssa yhtäaikaa ja vielä lirkuttaa tämän miehen kavereillekin. Sitten kieroilee ja valehtelee että tämä miespolo luulee ettei tällä naisella ole muita.. ärsyttää. En haluaisi hätäillä, mutta toisaalta pelottaa että tämä "kaverini" ehtii napata hänet ennen minua.. uaa mikä tilanne :/

Vierailija

No ei tuo sinun "kaveri" kyllä vaikuta sellaiselta lojaalilta tyypiltä. Jos se on omalle miehelleenkin noin paskamainen niin luulen että hän ei ole mikään hyvä ja uskollinen kaverikaan. Itse jatkaisin yrittämistä "kaveristasi" huolimatta. :) Sillä ei ole mitään oikeutta loukkaantua siitä, sehän ei itse ole sinkkukaan.
Ja sillä miehellä on kyllä täysi oikeus kuulla totuus siitä ämmästä.

Vierailija

Mä mietin itse joku aika sitten aivan samaa - onko jutulla mitään tulevaisuutta, ellei heti ensi hetkestä lähtien tunne mieletöntä ihastumista ja kipinää? Tapasin ihanan pojan, mutta en tuntenut ensimmäisellä tapaamiskerralla oikeastaan hirveästi mitään tyyppiä kohtaan. Ajattelin vaan, että onpas hyvännäköinen ja mukava tyyppi mutta that's it. Onneksi en luovuttanut, nyt useamman tapaamiskerran jälkeen voin sanoa, että olen kyllä kerta kaikkiaan ihastunut! :D

Eli ei sen tarvi olla ilotulitusta heti alusta alkaen, ainakaan mun kohdalla :) Mulla tohon ihastumiseen vaikuttaa yleensä myös se, että haluan tietää onko tyyppi just joku sika vai oikeasti kiinnostunut, joten en oikeestaan antanut tässäkään tapauksessa itteni ihastua ennen kuin selvitin vähän pojan tunteita mua kohtaan, olen yleensäkin tosi varovainen, etten ite joudu pettyyn... Nyt oon kuitenkin heittäytynyt tähän juttuun mukaan ja tässä sitä ollaan ihastuneena :)

Että eiku jätkän kimppuun vaan jos siltä tuntuu ;)

Vierailija

Mä rakastuin mun poikaystävään ensi silmäyksellä :) Se todellakin pitää paikkansa, sillä olin toisen miehen kanssa treffeillä.. mutta tyhmä se oli ottanut kaverit mukaan sinne baariin. Olin tavannut sen treffiseuralaiseni edellisen kerran niin humalassa etten edes muistanut miltä näytti.. ja silti menin hölmönä suostuu treffeihin. Mutta kyllähän siitä jtn hyvää seurasi, se sen kaveri eli mun poikaystävä oli niin suloinen tapaus eleiltään ja ulkonäöltään etten voinu vastustaa :)Loppuilta menikin sen kanssa, ja luultavasti myös loppuelämäni ;)

Vierailija

Itse kyllä ihastun aika äkkiä yleensä, niin että heti ekan tapaamisen jälkeen perhoset lentelee vatsassa :) mutta voisin hyvänä esimerkkinä mainita siskoni, joka erään jätkän sitkeistä yrityksistä huolimatta halusi puolen vuoden ajan pysyä vain ystävinä, kunnes tajusi miehen lopulta luovutettua, "että taitaa sittenkin olla vähän ihastunut". Nyt ovat olleet pari vuotta onnellisesti yhdessä :) Eli turhaa ottaa paineita, ihastumisen tunteet voivat tulla vielä paljon myöhemminkin :)

Ja nyt kyllä vain jyräät tuon kaverisi, kun hänellä kerran mies on jo entuudestaan! Voisithan puhua hänelle suoraan ja sanoa, että sinusta tuntuu epäreilulta, kun hän yrittää saada kiinnostuksen kohteestasi itselleen toista miestä, kun itselläsi ei ole yhtään:) Tai sitten mainitset tälle tavoittelemallenne miehelle sivulauseessa tämän "kaverisi" poikaystävästä ja muista miehistä..:D

Vierailija

Mä yleensä ihastun aina ensisilmäyksellä :D Kerran olen mielestäni kokenut rakkautta ensisilmäyksellä (vuosi sitten) enkä ole vieläkään pystynyt lopettamaan ihastustani tätä kyseistä miekkosta kohtaan.. Sen jälkeen olen kerran ihastunut ensisilmäyksellä, mutta jätkä olikin pahemman luokan pleijeri. Eli mulla on sama kuin sulla että taipuvaisuutta on niihin pelimiehiin ihastumisessa : D Mikähän siinäkin sitten on. Pitäisi kai yrittää katsella vähän erilaisia miehiä tai jtn. En tiedä onko musta siihen että tutustuisin ihan perus mukavaan jätkään ja odottaisin että nouseeko se kiinnostus. Yleensä vaadin sen että ihastuksen pitää tuntua heti, että tulee juuri se kuuluisa "perhoset mahassa"-tunne : D Oon ehkä liiankin vaativa..

Vierailija

Nyt voinkin ilokseni ilmoittaa että tsadaam! viikonloppuna kävikin niin että me aloimme seurustella tämän namun kanssa! :) Vähän ihmetyttää kun minä olen aina niin varovainen ja haluan aina reilusti tutustumisaikaa ennenkuin uskallan millekään vakavammalle. Mutta toisaalta se varmaan on johtunu siitä kun yleensä olen kiinnostunut ennen sellaisista sikapleijereistä ja tämä tapaus taas on niiden vastakohta. Edellisten säätöjen kans on pitänyt aina pähkäillä että mitähän se nyt oikeasti haluaa ja kenenköhän muunkin kanssa se säätää. Sitten ei ole uskaltanut heittäytyä ollenkaan ettei satuttaisi itteään. Mutta tämän kanssa tuntuu niin turvalliselta ja varmalta että nyt tykätään oikeasti :)

Ja voin vielä kertoa että kyllä tämä tyttö leijaili 10 cm lattiapinnan yläpuolella kun hitailla vaihdettiin herkkiä suudelmia! <: <3

Vierailija

Voin ihastua mieheen joko heti, pikkuhiljaa tai sitten myöhemmin. Nopea ihastuminen on ylensä miehen upean ulkonäön seurausta ja ihastus voi loppua kuin seinään, jos mies osoittautuu taukiksi. Hitaampi ihastuminen tapahtuu tutustumisen kautta, kun huomaan, että mies onkin tosi hyvä tyyppi ja meillä synkkaa. Joskus en edes tykkää aluksi ihastuksen kohteesta ja pidän miestä ärsyttävänä ja vastenmielisenä. Sitten kuukausien tai vuosien päästä huomaan olevani yhtäkkiä ihastunut mieheen. Esim. eron jälkeen ihastun helposti melkein kaikkeen, mikä kävelee:D.

Vierailija

Itselle kävi juuri syksyllä niin, että piti vähän miettiä omia tunteita ennen kuin aloimme seurustelemaan. :) Tässä syksyn ja talven mittaan se pieni ihastuksen tunne siellä mahanpohjassa on kasvanut sitten ihan rakkaudeksi. Eilenkin katselin miestäni sydän mykkyrällä kun hän leikkeli kirjekuoresta muistilappua kieli keskellä suuta. Ja tunne taas senkun vain vahvistui. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat