Ongelma yökyläilyssä

Vierailija

Minulla on sellainen ongelma, että en voi olla poikaystäväni luona yötä tai toisin päin, koska pelkään jollakin tavalla nolaavani itseni.
Jos poikaystäväni tulee yöksi meille, pelkään koko ajan, että esim. minulla alkaa vatsa murisemaan tai että minulla tulee ilmavaivoja.Olen yleensä koko yön jännittyneessä tilassa ja aamulla herään aikaisin ja lähden pois huoneesta katsomaan vaikkapa televisiota. Minulla on myös ongelmana se, etten kehtaa käydä vessassa poikakaverini luona.

Onko kenelläkään muulla samanlaista ongelmaa???

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

joo on ollu, siittä pääsee yli, tässä omia vippaskonsteja:

* Syö niin ei vatsa murise, ja jos murisee naura itsellesi, miehet pitävät siitä kun naiset osaavat nauraa itselleen.
* Jos tulee ilmavaivoja mene istumaan tyynyn tai jonkin muun pehmeän päälle ja yskäise ;D
* Vessassa voit laittaa hanan päälle ettei pissaammine tai paskominen kuulu hänen korviinsa.

Toivottavasti pärjäät näillä ;D

Vierailija

Joo eiköhän tämä tästä. Yöllä vaan jännittää hiljaisuudessa niin kovasti jos vaikka jotain noloa tapahtuu. Minkäikäisenä sinulla oli tällaisia ongelmia?

Vierailija

Sanoisin, että ei pelkoa! taitaa olla ihan ensimmäisiä seurustelusuhteitasi? Silloin on ihan tavallista että jännittää ja pelottaa että nolaa itsensä jotenkin. Mutta jos asiaa katsoo sillä silmin että; kaikilla ihmisillä murisee vatsa joskus, kaikki käyvät vessassa ja tietävät että ei se hiirenhiljaista puuhaa ole, ja kaikilla on joskus ilmavaivoja- ehkä hieman noloja mutta täysin luonnollisia asioita! Että go for it! mielestäni sinulla ei ole syytä huoleen, jos teidän suhde kestää pitkään, niin nuo kaikki asiat tulevat kuitenkin tutuiksi toisen seurassa ja tuntuvat luontevimmilta ajan kanssa ^^

Vierailija

Olen kärsinyt itte samasta,tosin en mahanmurinakammosta. Juuri kun totuin ja uskalsin vapautua poikakaverin seurassa, muutin solukämppään. Nykyään musta on siis kiusallista käydä omassa kodissani vessassa, koska kämppiksen huone on aivan vessan seinän takana ja mietin aina, että on varmaan hemmetin mukava kuunnella näitä luonnollisia ääniä. Tiedän nimittäin, että sen huoneeseen kuuluu varmasti todella hyvin, koska mun huoneeseen, joka on kauempana kuuluu myös selvästi.

Mun poikakaveri jännitti kanssa pitkään noita ääniasioita, mutta hän sen pelon voitti ensin ja sitten minäkin uskalsin. Uskon, että ajan myötä tilanteesi yksinkertaisesti helpottuu. Eiköhän poikakaveris yleesä nuku yönsä sikeästi sen sijaan, että kuuntelisi ääniä:)

Vierailija

Mullakin oli aluksi tämä samainen ongelma, mutta se menee nopeasti ohi, ainakin niin uskon! :)
Ja jos jotain noloa tapahtuukin niin eikun naura vain itsellesi, ei ne jätkät niin tarkkoja ole. :D

Vierailija

Minulla oli samanlainen ongelma.Pelkäsin vessassa käymistä,piereskelyä,mutta myös sitä miltä näytän kun herään aamulla tai olen ilman meikkiä.Poikaystävälleni en aluksi kehdannut sanoa mitään,mutta joskus asia vain tuli ilmi ja poikaystäni sanoi että olen kauneimmillani juuri aamulla vasta heränneenä ilman meikkiä.

Nykysin asumme yhdessä ja yksi suosituimmista vitsailun aiheistamme on se kun toinen pieraisee/röyhtäisee niin kysytään et joko meidän suhde kestää tämän.Ja kyllä se suhde kestää sen jos oikeasti rakastaa.Jokainen tietää että ilmaa tulee ulos ja aina ei äänettä.Neuvoisin rohkeasti olemaan oma itsesi.Poikaystäväsi kyllä ymmärtää.Onhan hänkin ihminen. :)

Vierailija

Hmm. Vatsan murina ei ole itsellä koskaan häirinnyt, mutta ilmavaivat ja vessassa "isolla asialla" käynti kyllä.....
Olen kyllä jo pitkälti päässyt yli tuosta (vessassa käyn nykyään, mutta en kyllä miehen seurassa piereskele, menen toiseen huoneeseen), kun aloin miettimään että ne on luonnollisia asioita joille ei vaan voi mitään. Jos nyt sattuu joskus vahingossa päästelemään ilmoja ( :D ) niin sitten huumorilla. Ei se mies sitä muista hetken päästä kuitenkaan. :)
Ei se auta kuin opetella käymään siellä vessassa, et voi jatkaa tuota loputtomiin, eikä se ole terveellistäkään. :P

Niin, ja ihan rauhassa voit nukahtaa, unelias mies ei huomaa koko juttua tai luulee tehneensä itse, joten no hätä! ;D

Vierailija

Noooo itse olen 19-vuotias ja kärsin vähän samantapaisesta jutusta. Entinen poikaystäväni sanoi aina, että näytän nukkuessani ihan hirveältä. Heitti aina läppää, että olen öisin todellinen erotiikan tappaja, kun tuhisen ja näytän possulta. Aamuisin näytin kuulema myös kuolemalta. Joo tiedän, entinen poikaystäväni oli täysi hirviö ja viimein tajusin sen. Nyt kuitenkin kaikki hänen sanomisensa vaivaavat ja erityisesti tämä. Pelkään siis nukahtavani ennen vierastani tai nukkuvani kauemmin kuin hän. Aamuisin yritän myös pysytellä mahdollisimman paljon peiton suojissa, kunnes pääsen vessaan hieman siistiytymään.

Vierailija

no minulla se jännittäminen ei niinkään kohdistu siihen ulkonäköön vaan juuri siihen yölliseen vatsan toimintaan ;D mutta ymmärrän kyllä sinun ongelmasi täysin hyvin.

Vierailija

Kyllä nuo ajan kanssa häviää:) Kaikki nuo on normaaleita asioita, ei niitä kannata piilotella.. :) Itselläni on isoäänisesti muriseva maha, ja poikaystävästäni on hauska laittaa pää mahani päälle ja kuunnella mahani mörinää:) tsemppiä!

Vierailija

Kyllä seurustelun edetessä tuollaiset jännityksen aiheet yleensä karsiintuu, sitten kun tilanne alkaa olla vakiintuneempi ja tietää, että toisen kanssa voi olla just sellainen kun on. :)

Vierailija

Juu ei kannata panikoida! Noille kaikille nauraa jälkeenpäin :) Mekin naurettiin poikaystävän kanssa kun puhuttiin tosta ekasta yökyläreissusta mun luona. Nukuttiin farkut jalas ja mä meikit naamas :D haha. Tästä siis tosiaan aikaa reilu vuos, ja asuttiin silloin molemmat vanhempien luona.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat