Me + joku muu

Vierailija

Ollaan miehen kanssa mietitty että millaista olisi ottaa meidän mukaan joku toinen nainen / mies seksiä harrastamaan.
Rakastetaan toisiamme, eikä kyse ole siitä että haluamme jotain muuta kuin sitä puolisoa, haluttais vaan kokeilun halusta tätä.

Onko kellään kokemuksia, ja mitä siitä seurasi ja oliko kivaa, tai joko parempaa kun kahdestaan, ja oliko kolmas osapuoli joku tuttu vai tuntematon?

Kommentit (5)

Vierailija

Mekin ollaan poikaystävän kanssa asiaa pohdittu. Meidän tapauksessa kyseessä olis nainen, koska itseltäni jonkinlaisia bi-taipumuksia löytyy ja muutenkin tuntuis luontevammalta. Ainoa mikä mua askarruttaa on se, että miten sitten reagoisin, kun näkisin oman poikaystävän harrastavan seksiä jonkun muun kanssa tai edes koskettelevan toista. Vaikken mikään eritysen mustasukkainen persoona olekaan, niin voisi tuo tuntua siinä oikeassa tilanteessa kiusalliselta.

Niin, kokemuksia ihmiset! :)

Vierailija

Meillä oli toinen nainen punkassa tuossa pari vuotta sitten, ja se oli ihan mieletöntä. Kolmas pyörä on ollu meidän molempien fantasia, sukupuoleen katsomatta (tai no mies nyt tietty toivois aina naista, mutta on sanonut, että tasapuolisuuden nimissä suostuis miehenkin ottamaan mukaan). Tää nainen oli mun silloinen kaveri, nykyään ei olla enää tekemisissä, mut se ei johdu siitä mitä tapahtu. Olihan se ihan sairaan kiihottavaa, etenkin koska mun suurin fantasia on aina ollu se, että saan nähdä mieheni jonkun toisen naisen kanssa. Taatusti tullaan tätä harrastamaan vastaisuudessakin, ongelma on vain siinä, mistä näitä hyviä kolmansia löytää. Se on nimittäin todella vaikeaa, koska itse ainakaan en haluaisi ketään ihan vierasta siihen hommaan. Mustasukkaisuuden välttämiseksi ollaan sovittu, että minä tuon naiset ja mies miehet.

Vierailija

Ah, hyvä ettei olla ainoita!!

Ja jep, toisaalta ois hyvä, jos olis tuntema kaveri mukana kimpassa, mut mua ehkä jäis sit vähän vaivaamaan jälkeen päin, tai ois semmonen vaivaantunut olo sen seurassa, en tiedä... Enkä osaa kuvitella ketään omasta piiristä meidän leikkiin. Eli siinä tapauksessa haluaisin tuntemattoman. Mutta mistä niitäkin löytää??

Ei mulla ole mitään naisia vastaan, tai että kyllä pystyisin harrastaa seksiä myös naisen kanssa, luulisin ainakin.

Mietin itsekin että miltä tuntuis kattoo vierestä, kun oma rakas panee jotain toista vosua, mut se sano että se ei tulis niin tunteella kuin mun kanssa. Jonka toisaalta uskon/ymmärrän.

Lisää kokemuksia/mielipiteitä!!!

Vierailija

Joskus entisen mieheni kanssa otettiin kolmas pyörä sänkyyn.
Kolmas pyörä oli hyvä silloinen ystäväni ja nainen. Se oli enemmänkin meidän juttu ja mies katsoi sivusta. Mutta olihan hänellekkin osuutensa.

Viikon päästä mieheni petti tämän naisen kanssa ja lähti hänen matkaansa. Että se siitä.

Ei tulisi enään koskaan mieleen ottaa kolmatta pyörää mukaan.

Hyvä kokemus, paska jälkiseuraus.

Seurusteltiin sillosen miehen kanssa 2 vuotta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat