Artikkelista: Toimitus kysyy: Deittailetko isukkiasi?

Vierailija

Seurustelin aikoinaan erään itseäni vanhemman miehen kanssa jossa oli "sitä jotain". Todellisuudessa tämä oli luonteeltaan täysi idiootti enkä tajua miten kestin häntä. Eromme jälkeen katselin valokuvia ja olin heittämässä erästä armeijakuvaa roskiin, kunnes tajusin sen olevan oma isäni! Heissä on todellakin samaa näköä, en ymmärrä miten en huomannut sitä aikaisemmin. Ehkä siinä olikin "se jokin"..

Kommentit (4)

Vierailija

Mulle kerrottiin tästä, että poikaystävät olis isän näköisiä, vasta joku aika sitten. Aloin sit ihan tarkotuksella katsomaan vanhoja kuvia. Yllätyin kun huomasin, että jokainen poikaystäväni on ollut tumma, kuten isäni. Ja myös pitkä. Heillä oli myös samanväriset silmät. Hassua, mutta minun kohdallani ainakin pätee. Tavallaan seurustelen isäni kopion kanssa.

Vierailija

Mun aviomies on kuin ilmetty isäni.. taivaansiniset silmät, sama (hyvä)temperamentti, samat elämänarvot, mutta paljon samoja miinuksiakin löytyy.. juovuksissa agressiivinen ja päällekäyvä(toisinaan muutenkin, muttei muiden päälle...), itsekkyys ja "minä olen talon mies, olen AINA oikeassa".. todella rasittavia piirteitä, joiden yhtäläisyyksiä en olisi huomannut, jollei siskoni olisi näistä maininnut "ihan ku meijän iskä!!!" Ja näin, olen taas kuin isin nuhteessa, jo kymmenettä vuotta... mutta jotenkin onnellinen=) Muistaen, että kyseessä on KUITENKIN monella tapaa erilainenkin ihminen kuin isäni on!

Vierailija

Olen aina ollut ns. "isin tyttö", eli meillä on aina ollut läheiset välit. Isäni huumorintaju on aivan uskomaton, ja olenkin huomannut kiinnittäväni ensimmäisenä huomioni hauskoihin miehiin, porukan pelleihin, toisin sanoen sellaisiin kuin isäni lienee aikoinaan ollut. Eroni ovatkin johtuneet hyvin pitkälti siitä, että huumorintajumme eivät ole kohdanneet täysin miehen kanssa. Isäni syytä on, että vaadin tässä asiassa täydellisyyttä.

Vierailija

Kun poikaystäväni ja isäni tapasivat ensimmäisen kerran huomasin, kuinka pelottavan samanlaisia he ovat. Kumpikin seisoi leveästi pihalla kunnon rakennusmiestyyliin, poltti tupakkaa ja puhui kovaan ääneen töistä joista itse en mitään tajua. Kummallakin oli myös löysä kauluspaita päällään.
He ovat myös täsmälleen samanpituisia, sinisilmäisiä, tummahiuksisia, temperamenttisia, huumorintajuisia ja ruumiinrakeenteeltaan samankaltaisia. Ja kumpikin pilkkaa minua täsmälleen samalla tavalla jos en ihan kaikkea ymmärrä. Pelottavaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat