Miten pukeudutte arkena ?

Vierailija

Elikkäs miten pukeudutte esim. kouluun tai töihin ?

Kommentit (6)

Vierailija

Töihin lähtiessäni pukeudun aika rentoihin vaatteisiin, esim. housut, ehkä vyökin ja sitten t-paita ja pitkähihainen.. jotain mukavaa vaatekaapista, ei mitään liian juhlavaa arjen touhuiluun. : )

Vierailija

yleensä kouluun puen farkut, toppi, ohut pitkähihanen ja huppari :) huivi on aina kaulassa oli kesä tai talvi :D kotona on yleensä kollarit jalassa ja niillä myös meen kauppaan, jos tarvii lähtee johonki, nii sit yleesä vaihdan farkut takas päälle... :)jos on huono tukkapäivä,nii sit on yleensä pipo tai muu päähine päässä tiukasti ;D

Vierailija

Töihin mennessä ja kotiin tullessa ja työpäivän aikana mulla on päällä kauheimmat vaatteet mitä vaan löytyy. Kotona sitten pukeudun yleensä siistimmin ja jos lähen illemmalla sitten muualle niin silloinkin pukeudeun vähän hienommin.

Vierailija

Pukeudun normaalisti pillifarkkuihin ja johonkin sopivaan paitaan tai tunikaan. Kesällä pukeudun yleensä minishortseihin/hameisiin ja toppeihin. Värien pitäisi aina sopia yhteen ja monivärisyys saattaa olla pahasta. En tarkoita esim. moniväristä villapaitaa, vaan jos sinulla on keltaiset farkut, vihreä paita, eri värisiä koruja ja siniset lenkkarit. Selkeä ja yksinkertainen on tyyli on minun mielestäni siis paras.

Vierailija

Vähän riippuu päivästä ja fiiliksestä, mut mun tyyli on melko naisellinen: Tykkään käyttää korkkareita tai ballerinoja ja mekkoja/hameita ja näyttäviä koruja. Oon myös aika perfektionisti värien suhteen, eli en halua näyttää kävelevältä sateenkaarelta vaan värisävyjen kuuluu sopia yhteen. Huivejakin käytän syksyisin ja talvisin, hattuja en voi sietää minään vuodenaikana. Tällä hetkellä in olevat seepra- ja gepardikuviot on niin mun juttu, toivon ettei se trendi mee ikinä pois! ;D Näin kesällä suosin mikroshortseja ja minihameita ja erilaisia toppeja. Talvella oon raivon partaalla koska vihaan farkkuja (en yksinkertasesti osaa ostaa sellasia jotka imartelis mun alavartaloo millään lailla O.o) ja kerrospukeutumista, kesä on niin ihana kun sillon saa olla paljasta pintaa - kuitenkin hyvän maun rajoissa - ja vaatteet ylipäätään on kesällä paljon hienompia. Joidenkin mielestä mun arkipukeutuminen saattaa olla vähän yliammuttua mut koska ite viihdyn vaatteissani niin aivan sama mitä muut ajattelee. :D

Vierailija

Mä pukeudun töihin välillä aika rennostikin, t-paita ja farkut/shortsit nyt ollu ja sit joku nukkavieru huppari päällä =D. Olen tosin luvannut itselleni palata ruotuun syksyllä kun pitäis taas alkaa koulun käytäviä kuluttamaan.
Luennoilla pidän yleensä ihan neule + farkut, haluaisin joskus laittaa hameenkin päälle, mutta olen aika ujo.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat