Seksiä kaverin kanssa, mutta mitäs nyt?

Vierailija

Eli olen tässä nyt useamman viikon ajan yrittänyt selvittää tunteitani miespuolista kaveria kohtaan. Tutustuimme n. 3 vuotta sitten ystäväpariskuntamme kautta, mutta silloin emme pitäneet ihmeemmin yhteyttä koska hän oli suhteessa enkä edes ollut kiinnostunut. Nyt hän on reilu vuoden verran elellyt sinkkuna, samoin minä.

Suunnilleen 8kk sitten aloimme pitää enemmän yhteyttä mm. facebookin, mesen ja puhelimen välityksellä päivittäin, saatoin keskellä yötä saada häneltä viestin missä kerrottiin kuinka kylmä ulkona on jne. Välillä taisimme molemmat keksiä ihan vain tekosyitä yhteydenpitoon. Yövyin kesällä muutaman kerran herran luona, mutta mitään ei silloin välillämme tapahtunut. Mies valitteli selkäänsä ja lopulta en jaksanut kuunnella valitusta ja tarjouduin hieromaan, no hierontaahan mies sitten myöhemmin lähes säännöllisesti vinkui lisää..lisää...lisää ja lisää.

Mutta asiaan... Pidimme uutena vuotena saunaillan ja lähdimme myöhemmin siitä sitten baariin jossa alkoholia kului paljon ja hän tarjosi useammankin shotin. Lähdimme sitten hakemaan pientä syötävää ja kävelimme taksitolpan kautta jossa oli molempien takoitus jatkaa omiin koteihin. Ehdotin sitten että lähdemme minun luokseni jatkoille (siis kaksistaan kun emme saaneet muita houkuteltua mukaan), olimme juuri päässeet pötköttelemään kun hän alkoi taas vinkumaan lupaamaani hierontaa, hetken jaksoin hieroa mutta sitten alkoi alkoholi tehdä tehtävänäsä ja väsymys painaa. Eikä mennyt kauankaan kun siinä makoilimme vierekkän ja päädyimme suutelemaan ja siitä sitten jatkoimme eteenpäin tai oikeastaan loppuun asti, kysyin miehen mielipidettä suhteestamme haluaako hän parisuhdetta ja onko välillämme jotain, hän vakuutteli että on kokoajan ollut ja haluaa suhteen jne. Lupauduin sitten seuraavana iltana heittämään hänet kotiin ja kyselin parin päivän päästä mitä muistikuvia hänellä on ja mikä on "suhteemme" nyt? No hän väitti kovasti ettei muista mitään baarista eteenpäin, itse siis muistan kaiken! Kysyin vielä tekstiviestillä myöhemmin että olemme kavereita ja kaikki on nyt ok, ja mitään ei ole tapahtunut tähän vastauksena tuli 'ok'.

Nyt emme ole pitäneet enää niin paljon yhteyttä kuin ennen, itse haluaisin nähdä ja jutella asian selväksi. Loppu syksystä meillä oli tapana että herätimme toisiamme, aamulla tai illalla, miten työt sattui olemaan, pari kertaa sain herätyksen pyynnöstä mutta kyllä niitä on välillä ilmankin tullut, viimeksi toissa aamuna. Olemme myös tapahtuman jälkeen nähneet muutaman kerran pikaisesti, mutta emme kumpikaan puhuneet asiasta mitään, nyt tosin asiaa vaikeuttaa se etä hän on yöt töissä eli rytmimme on eri.

Tiedän että asiasta pitäis puhua ihan kasvotusten, mutta miten? Ja voika välillämme tosiaan olla jotain, mutta kumpikaan ei halua nostaa kissaa pöydälle? Mielipiteitä kiiiitos, ja anteeksi tekstin pituus! :)

Kommentit (4)

Vierailija

Kinkkinen tilanne. Itselläni tapahtui sama naispuolisen ystäväni kanssa. :D Tuon jälkeen oli myös viileän etäiset välit jonkin aikaa. Lopulta otin asian puheeksi ja pistimme kännin piikkiin koko jutun, mutta menihän siinä toki sen jälkeenkin aikaa ennen kuin välimme palautuivat ennalleen.

Sinulla on ehkä vielä hankalampi tilanne, koska et tiedä onko välillänne muutakin kuin ystävyyttä. Sähköä on kyllä tekstisi mukaan havaittavissa... Ehkä kannattaisi selvittää omassa mielessäsi ensin, onko sinulla ystävyyttä vahvempia tunteita miestä kohtaan..? Sitten, kun olet päätynyt johonkin lopputulokseen, voisit sopia tapaamisesta ja puhua asiat halki hänen kanssaan. Asia varmasti vaivaa miestäkin ja hänkin saattaa painia saman kysymyksen äärellä. Se puhuminen taitaa kyllä olla ainoa vaihtoehto... :P

Annie28
Seuraa 
Liittynyt29.12.2009

Kuulostaa kyllä hieman epäilyttävältä, että mies ei muista tapahtuneesta mitään? Pitää sitten olla kyllä aika hyvä mieskunto jos niinkin kännissä pystyy toimimaan ja silti menee muisti. Ehkä mies halusi vain seksiä? Tai sitten hän ei tiedä mitä sinä haluat ja ei siksi uskalla puhua asiasta? Kannatan asioiden selvittämistä.

Vierailija

Mietin aivan samaa, että eikö muista vai ei halua muistaa..? Luonteeltaan mies on kuitenkin osittain ujo, mutta todella todella sosiaalinen ja hän myös saattanut ohi mennen mainita koska viimeksi ollut sutinaa ja välillä jopa selittelee kuka jokin naispuolinen henkilö on ja kertoo melko avoimesti asioistaan ja perheestään, myös asioita joita itse en välttämättä ihan jokaiselle ystävälle kertoisi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat