Mies ei osta lahjoja

Vierailija

heissan
mitä ihmettä voi sanoa miehelleen jos hän ei hanki sinulle syntymäpäivänä lahjaa tms.? kuitenkin vietetty synttärit ja sellaista..odotin kuitenkin jotain, enkä oikeastaan tiedä kehtaanko sanoa vai mitä?

Kommentit (9)

Vierailija

Itse sanoin omalle ukolleni, että olis kiva jos joskus toisit jotain kukkia tai muuta kivaa sillointällöin ja se tehosi. Synttärilahjan olen saanut kuitenkin ilman pyytämistä, mutta nyt vähän muistuttelin vuosipäivän lähestyessä, että hän saa luvan viedä minut ravintolaan ja ostaa silti lahjan :D eli suoraan vain!

Vierailija

Minä aina muistutan vähän ennen synttäreitä ja muita tapahtumia, että "Mitä aiot hankkia mulle lahjaksi?"
Näin ainakin ymmärtää, että odotan saavani lahjan :D

Vierailija

Meilläkään ei mies alkuun hankkinut lahjoja,mutta oppi sanomatta sitten kun minä niitä hänelle silti antelin. Mun mies kyllä stressaa aina ihan hirveästi lahjanostamisesta vaikka oon sanonu sille, että ei haittaa jos ei oo mitään kovin erikoista. Ensi jouluna lahjana vois olla se, etten anna sille lahjaa, koska se oikeesti on kamalassa paniikissa lahjanostosta, eikä se ole mun mielestä reilua:D lahjoja pitäis olla kiva antaa...

Vierailija

Hihh :D Mun miekkonen ei pahemmin lahjojen ostelua stressaa, joululahjaostoksillekin mennään paria päivää ennen aattoa .. ;)
Tuo on kyllä tosi hyvä, että vähän muistuttelee, esim. "Miten meinasit muistaa minua synttärinäni?". Toimii ainakin täällä.. :)

llottaa
Seuraa 
Liittynyt3.2.2010

ihan hyvin voit sanoa sille, ainaki itte sanoisin. ei se mitenkään liian loukkaavaa oo sanoa, että kerro vaan mitä ajattelet. itellä vähä eri tilanne, justiin eilen tuli muutama ruusu ihan vaan sen rakkauden takia kuulemma:) ihan mukavaa näinki:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat