Raskaana parhaalle ystävälle?

Vierailija

Otsikon mukaan pelkään siis olevani raskaana parhaalle ystävälleni, joka on siis poika.

Harrastimme vähän aikaa sitten humalapäissämme seksiä ilman ehkäisyä. Kuukautiseni olivat alkaneet torstaina ja harrastimme seksiä lauantain ja sunnuntain vastaisena aamuyönä. Otin je-pillerin maanantai iltana ja huokaisin helpotuksesta. En voinut kuvitellakkaan, että saattaisin tulla raskaaksi. Nyt tapahtuneesta on kuitenkin jo sen verran aikaa, että kuukautiseni ovat 6päivää myöhässä ja pelkään pahinta.

Toisaalta otin je-pillerin kesken kuukautisten ja pakkausselosteessa luki, että kuukautiset saattavat tulla myös hieman myöhässä. Ajattelin huomenna käydä ostamassa testin pelonsekaisin tuntein. Jos olenkin raskaana niin mitä teen? Abortti on ainoa vaihtoehto, eikä itsessään huolestuta, mutta entäpä ystäväni reaktio? En edes tiedä kannattaako hänelle kertoa. Olen hänen toinen seksikumppaninsa, eikä hän ole muutenkaan nais-rintamalla kovin kokenut. Hän on oikeastaan jopa vähän lapsellinen ja siksi pelkään kertoa hänelle. Olemme molemmat 19-vuotiaita. Mitä mieltä olette? Niin raskaana olemisesta kuin siitä pitäisikö mun kertoa tilanteesta ystävälleni?

Kommentit (3)

Vierailija

En usko, että olet raskaana. Tuossa jälkiehkäisypillerissä on sen verran hormoneita, että ei ihme jos kuukautiset ovat myöhässä!

Vierailija

Toivon todella etten ole! Olen kaksi kertaa aikaisemmin ottanyt jälkiehkäisypillerin ja silloin kuukautiset ovat tulleet ihan ajallaan. Olen hieman hermoheikko näissä asioissa, mutta toivotaan parasta. Taidan jokatapauksessa käydä huomenna hakemassa sen testin, että saan rauhan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat