Ex vihaisuus

Vierailija

Minusta tuntuu että minulla on jonkinlainen ongelma. Olen seurustellut puoli vuotta aivan ihanan miehen kanssa. Hän on ehkäpä se jonka kanssa vietän loppuelämäni.

Kuitenkin saan melko usein jonkinlaisia kohtauksia. En halua katsoa hänen facebook profiiliaan (en itse omista facebook tiliä) koska siinä näkyy hänen kavereidensa lisäksi tyttöjä joita en tunne ja pelkään että näkisin hänen exänsä kuvan.

Olen äärettömän mustasukkainen vaikkei mies ole tehnyt minulle mitään pahaa ja uskon ettei hän pettäisi minua. Mutta jotenkin minulle tulee todella oksettava olo kun mietin että hänellä on ollut joku tyttö ennen minua, melkein itkettää.

En ymmärrä miten voisin elää sen asian kanssa että hänellä on menneisyys niinkuin minullakin.

Kommentit (2)

Vierailija

Ehkä sinun kannattaisia jutella näin aluksi miehen kanssa ja kertoa peloistasi. Luultavasti hän ymmärtäisi ja yrittäisi lieventää oloasi, vaikkapa kertoa mistä tuntee nämä Facebook -tytöt? Samalla sinun ehkä itsekin kannattaisi miettiä mistä noin voimakas olo oikein kumpuaa; paha mustasukkaisuus saattaa pilata loistavan suhteen, huomaamattaankin.

Miksi se pelottaa ja kuvottaa, että miehellä on sitten ollut sinua ennen tyttöjä? Kuten itse sanoit, kaikillahan on jonkinlainen menneisyys.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat