Zumba?

Seuraa 
Liittynyt13.8.2009

Heips,
olen ajatellut tilaavani zumpan (vaikka kallis onkin!).

Mahtaako täällä olla jollain kokemuksia zumbasta? Onko se niin hauskaa ja tehokasta,mitä puhutaan? Itse en ole juurikaan ikinä harrastanut mitään ohjattua liikuntaa, koska koen sen niin,etten kuitenkaan pysyisi toisten perässä (mm. koulun liikuntatunnit:D).

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Olen käynyt paikalisessa kuntokeskuksessa pidetyssä Zumbassa nyt kaksi kertaa ja kivaa on ollut! Tehokas, tulee tosi kova hiki (etenkin tunnin jumpassa) ja liikkeet on helppoja ja hauskoja. Musiikkikin on tosi jees, jos tykkää lattarirytmeistä. Suosittelen ehdottomasti, kyllä sä mukana pysyt, niin helppoa se on. Nimim. motoriikan "ihmelapsi" :)

Vierailija

kyllä se on hauska ja tehokas.minulla on se kotona. Ainoa huono asiassa on että olen polven kanssa leikkausjonos joten zumban harrastaminen pitää jättää hiukan myöhäsemmäks kun saan polveni kuntoon.

pinky86
Seuraa 
Liittynyt13.8.2009

Kiitos vastauksista.
Tilasin zumban, ja kotiinkin se ehti jo tulla. Äsken kokeilin ekaa kertaa, kovin hikistä hommaa kyllä oli. Ja todella vaikeaa, niinkuin arvata saattoikin. Kuinka nopeasti te muut olette saaneet päähänne zumban opit?:P. Osan liikkeistä jouduin soveltaa omia kykyjäni vastaaviksi, kädet varsinkaan ei päässeet liikkeisiin mukaan ;).

Vierailija

Itsekkin olen kokeillut Zumbaa useampaan otteeseen ja tyytyväinen olen ollut. Sen musiikki vie mennessään ja liikkeet ovat mukavia ja tehokkaita. =) Suosittelen!

Vierailija

Mä olen itse kans käynyt zumpassa balanssin ryhmäliikuntatunneilla, mun mielestä tosi tehokasta ja hauskaa, mulla vaan rupeaa päätä särkemään kun on erivärisiä valoja paljon tunneilla päällä, mut muuten tosi kivaa! :)

Vierailija

Höh, ei ole missää pääkaupunkiseudulla balanssia. Onko kenellekään kokemusta missään Espoon tai Helsingin suunnalla Zumban harrastamisesta?

Vierailija

miulla on ollu kotona zumba jo jonkin aikaa.. opettelin niitä askeleita sen ekan levyn opastusjutun mukaan yhen kerran, mut sitten ei enää kärsivällisyys siihen riittäny :D

Monia liikkeitä on edelleen, ettei oo mennyt jakeluun täysin, mut eihän sillä mitään väliä oo miltä kotona näyttää ;) mie oon ollu hyvin tyytyväinen zumbaan!

Vierailija

Jep, olen äärettömän pihi, enkä halua maksaa sitä kuuttakymppiä Zumbasta. Opiskelija ei elä kaviaarilla. Ebayssa on tarjolla paljon halvemmalla. Onko kukaan teistä tilanut sieltä Zumbaa?

Vierailija

Te jotka kaytte Zumbaamassa kuntosalillanne - onko tunnit jatkuvia silla lailla, etta joka kerta opetellaan jotain uutta? Omalle salille tuli tama juuri, mutta tunnit ovat olleet tayteen buukattuja enka ole viela paassyt koittamaan... Mietityttaa, etta uskallanko edes menna parin viikon jalkeen kun tuo motoriikka ei ole sielta parhaimmasta paasta.

vulture
Seuraa 
Liittynyt17.5.2009

itse käyn zumbaamassa salilla n. 2-3 krt viikossa! ja on se hauskempaa kun siellä on muitakin ihmisiä,oppii suht nopeesti. meillä vaihtuu ne biisit ja liikkeet aina välillä. miten ohjaaja niitä vaihtelee.
netistä saa ladattua,mut en varma onko koko versio, kotona se on hankalampaa, ainakin jos ei ole paljon tilaa.

Vierailija

mä en oo mikään superurheilullinen, vaan vähän tälläne pullero, ja zumba on ollu mulle oikee taivaan lahja ! se on paluttanu mun uskon siihen et liikunta on hauskaa !

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat