Suuseksin vastaanottamisesta

Vierailija

Kiinnostaisi tietää kuinka normaalina voin pitää miestäni jolla on lievästi sanoen pakkomielle oraaliseen tyydyttämiseen. Itse en välittäisi olla kyseisen toiminnan kohteena, sillä se on minusta inhottavaa. Miten minun tulisi suhtautua tähän asiaan ?

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Miehet suhtautuu suuseksin antamiseen aika eri tavoin. Meillä on asiat sillä tavalla, että joskus mies aivan vaatii saada nuolla minua, toisinaan pyydän itse ja mies tekee sen mitä haluan mukisematta :D
Mikä sinua ällöttää siinä suuseksin saamisessa? Onko itselläsi "likainen" olo ja "hävettää" päästää toinen alapäähän??
Puhu kultasi kanssa, siitä mitä haluat ja mitä et halua. Opeta hänet vaikkapa näppäräksi käsityöläiseksi, jos pidät siitä enemmän ;) Myös miehesi voi innostua asiasta, kun ymmärtää ja huomaa, miten paljon muillakin tavoin voi tuottaa sinulle nautintoa. :)

Vierailija

Ällöttää itseni ja mieheni puolesta kun on se aika likasta touhua :/ ja kyllä se vähän hävettääkin... Nolottaa hiukan puhua asiasta kun tuntuisi olevan miehelle aikamoinen tunnelman nostattaja. :D

Vierailija

Minulle suuseksin saaminen on todella tärkeää suhteessani, koska se on melkein ainoa tapa jolla saan orgasmin. Muutenkin poikaystäväni on loistava siinä! Hänellekin on kuulema tärkeää, että saan täydellisen tyydytyksen.

Aluksi en saanut suuseksiä, mutta sitä vastoin minä kyllä annoin poikaystävälleni sitä. Nyt osat ovat vaihtuneet.

Se nolotti minua aluksi, mutta sitten opin rentoutumaan ja poikaystäväni vakuutti minulle ettei minulla ole mitään syytä hävetä. Minusta sinunkin kannattaisi vain olla täysin avoin ja rento, mutta jos suuseksi ei vain miellytä niin kannattaa sanoa.

Itse jouduin kertomaan poikaystävälleni noin puolentoista vuoden seurustelun jälkeen, etten halua antaa hänelle suuseksiä, sillä aiemmasta suhteestani minulle on jäänyt traumoja siitä, ja vaikka nykyinen poikaystäväni onkin huomaavainen eikä painosta, en silti pääse irti iljettävästä mielikuvasta joka liittyy mieheltä suihinottoon.

Vierailija

Kokeile, mäkin pidin ensin sitä ällöttävänä, mutta silloinen poikystävä vaati ja annoin kerran kokeilla. Nykyään en laita yhtään vastaan! :)

Vierailija

Onko kellään muulla kutiamisongelmaa suuseksissä? Nautin siitä ihan mielettömästi, mutta jos on liian hellä mua kutittaa aivan suunnattomasti. Ja liian ronskeista otteista taas loppuu kiihottuminen. Se raja on todella häilyvä ja tuottaa miehelle aikamoista päänvaivaa :D lisäksi vatsan ja reisien suutelukin kutittaa ihan vietävästi, samoin jos tukka tai parta hipelöi em. alueita.

Aloittajalle vielä; sä teet seksin saralla sitä mikä susta tuntuu hyvälle. Mäkään en aluksi tykännyt ollenkaan olla lipitettävänä juurikin tuon kutiamisongelman takia, mutta nyt kun kehtaan sanoa miehelleni mitä haluan niin sekin onnistuu paremmin. Rohkeasti vaan sanomaan poikaystävälle mitä haluat/et halua.

Vierailija

Nimenomaa kokeilu muuttaa suhtautumisen asiaan täysin, et jää siinä paitsi mistään ja voit huomata nauttivasi siitä ;-D Kokeilemalla selviää elämässä tuntemattomat ja jokseenkin vastenmieliset asiat ! Rohkeutta ;)

Vierailija
Cassie

Onko kellään muulla kutiamisongelmaa suuseksissä? Nautin siitä ihan mielettömästi, mutta jos on liian hellä mua kutittaa aivan suunnattomasti. Ja liian ronskeista otteista taas loppuu kiihottuminen. Se raja on todella häilyvä ja tuottaa miehelle aikamoista päänvaivaa :D lisäksi vatsan ja reisien suutelukin kutittaa ihan vietävästi, samoin jos tukka tai parta hipelöi em. alueita.

Itsekin olen herkästi kutiavaista sorttia, mutta kutian lähinnä lämmittelyvaiheessa, kun kiihottuminen ei ole vielä ottanut valtaansa. Kiihottuneena kutinat unohtuu, ja samalla myös ne ronskimmat otteet alkavat tuntua paremmilta ja paremmilta.

Itsekään en niin välitä suuseksin saamisesta. Ei mulla mitään sitä vastaan ole, mutta tiedän parempiakin tapoja viihtyä sängyssä.

Vierailija

Mun poikaystävä antaa suuseksiä mulle lähes joka kerta ja pidän siitä tosi paljon. Luulen, että hän haluaa "varmistaa" ennen sisääntuloa, että olen erittäin kiihottunut ettei hän tule ennen mua. Mulla ei ole ollut kutiamisongelmia. Sormet+kieli=loistava yhdistelmä!

Vierailija

Itse ajattelen kanssa että se on ällöttävää.
Monet naiset sanovat saavansa sen ison O:n pelkästään suuseksin kautta.
Minä suorastaan inhoan omaa vartaloani ja kaikkea mitä siinä on, niin ei tulis kuuloonkaan päästää poikaystävääni tosta noin vain katselemaan mitä musta löytyy.
Kerran poikaystäväni kysyi saisiko antaa mulle suuseksiä ja mun vastaus oli aivan suoraapäätä "ET".
Mua vain yksinkertaisesti kuvottaa oma vartalo niin paljon. En tiedä mistä se on tullut, mutta näin on ja se on aika sääli.

Kyllä siis harrastamme muuten seksiä poikaystäväni kanssa, mutta emme vai nniin suuseksiä.

Vierailija

siiis jos joku tuntuu hyvältä niin suuseksin vastaanottaminen !! siis se on ihan parasta! siinä ainaki ite tuun ja se tuntuuu niin taivaalliselta... meillä meni aluks niin et poikaystävä vaan meni ja kokeili ja eipä siihen sitte multa sanoja enää tarvitukkaa... jos ette oo kokeillu nii kokeilkaa ihmeessa ja varmasti ajankaa siitä pystyy nauttii jos ei heti aluks. sillä sitku pystyy ite rentoutuu niii vola... mut eihä kaikki tietenkääm tykkää mut kokeilla suosittelen :)

Vierailija

Folk: Höh :( Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi että olet muka niin ällöttävä? Tuskin poikaystäväsi olisi kanssasi jos hän pitäisi sua vastenmielisenä. Toivottavasti saat jotenkin muutettua mielikuvasi itsestäs ja suuseksistä :)

Zeniitti: No itse ajelen joka tapauksessa kaiken pois (tai jätän siihen yläpuolelle sellaisen... jutun?) Hiukan ällöttäisi ajatus siistimättömistä paikoista etenkin jos on suuseksistä kyse. En myöskään ottaisi ajelemattomalta mieheltä suihin.

Ja itse siis kuulun niihin ihmisiin joilla ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa suuseksin vastaanottamisessa :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat