Apuja, kun mies ei halua?

Vierailija

Elikkäs mua vaivaa tällänen ongelma, että..

Mun miehellä on tällä hetkellä hirveä stressi töistä ja totta kai samaan aikaan juuri kun mun kierto on siinä vaiheessa että tekis koko ajan mieli seksiä.. Kuitenkaan hän ei jaksa tai häntä ei huvita.. Tätä on kestänyt jo jonkun aikaa ja ollaan juteltukin asiasta ja mä olen kysynyt että voinko mä tehdä jotain toisin, pukeutua toisella tavalla tai jotain että sitä huvittais, mut hän sanoo vaan ettei asia johdu musta..
En oikeen tiedä mitä tekisin tai voinko tehdä mitään muuta kun odottaa että häntä taas huvittaisi kun itse riudun vieressä.. Olen vihjaillut, mutta hän on niinkuin ei ymmärtäisi sitä, olen mennyt suoraan asiaan mut hän on sanonut ettei nyt voi koska on töitä.. Itsetunto hieman kärsii :/ tunnen itseni idiootiksi jos saan vielä kerrankin rukkaset häneltä..
Olen jopa miettinyt että hänellä on joku toinen, mutta puristin sen ajatuksen päästäni aika nopeasti koska haluan luottaa kultaani 100 prosenttisesti..

Eli nyt kysyisin teiltä että mitä voin tehdä? ja jos teillä on ollut samanlaisia kokemuksia niin kertokaa ihmeessä miten pääsitte siitä!

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat