Vastalihakset takaisin?

Vierailija

Tossa keväällä olin hyvässä ja timmissä kunnossa (2009) ja ei mulla oli semmone naisten sixpack ( toivottavasti tajuutte ) xp
Ja ei missä makkaraa ja sillee, nyt syksyllä oon vähä ropsahtanu tosta ruokavaliosta, koulussa en syö ruokaa vaan meen ostaa pullaa kaupasta : /// Tai karkkia ymnt.
Sit kotona tulee syötyä sipsiä. Nyt huomasin että alavatsani on alkanu pullistua, ja oon kattonu miten sen saa pois mut saan niin ristiriitaisia vastauksia. Miten tämän ''makkaran'' saisi pois??
Harrastan taekwondoa 2-3 kertaa viikossa (joskus 4) ja joskus jos on aikaa, käyn salilla ja uimassa. Kotona venyttelen ja joskus harjoitan lihaksia.

Mutta miten voisin muuttaa ruokavaliotani että tämä makkara lähtisi tästä?? Se häiritsee ja oon aina ollut ns. langanlaiha ja hyväkuntoinen.. Nyt on vähä repsahtanu :// Apua?!

Kommentit (2)

Vierailija

Jos sä olit sillon keväällä 2009 hyvässä kunnossa noilla samoilla liikuntatottumuksilla, niin pistä se ruokavalioski samaan kuntoon, mitä se sillon oli. Se on aika yksinkertanen neuvo. :D Mut joo, ihan perusjuttuja tosta ruokavaliosta sen verran, että älä syö kouluaterian sijasta pullaa, vaan ihan kunnon ruokaa. Koulussa on terveellista ja hyvää ruokaa, joten sitä todellakin kannattaa syödä, ku kerta on tarjolla. Eli puolet lautasesta kasviksia, oman nyrkin verran hiilareita ja vielä yksi nyrkillinen proteiinia. Älä syö valkosta vehnää, kuten vaaleata pastaa tai riisiä, vaan suosi täysjyvää.
Syö 4-5 ateriaa päivässä: aamupala, iltapala, kaksi lämmintä ateriaa + mahdollinen välipala. Pidä herkkupäivä sillon tällön. Jos haluat syödä kerralla enemmän herkkuja, suosittelen yhtä päivää viikossa, mutta jos sinun tekee mieli useammin makeaa ja niin voit hyvin syöpötellä pari suklaapalaa päivässa, kunhan syöt VAIN sen pari palaa. ;)
tsemppiiiäää! :D

Vierailija

Laihdutuksesta keskustelua täällä:

http://www.cosmopolitan.fi/forum/terveys-ja-hyva-olo/41/

Ja täällä ehkä enemmän yleisestä kiinteyttämisestä yms.

http://www.cosmopolitan.fi/forum/terveys-ja-hyva-olo/9694-Treenipiiri.html

Jatketaan siis jommassa kummassa, kiitos! Ja ennen uuden keskustelun aloittamista, tarkastathan esim. hakutoiminolla että saman aiheisia keskusteluja ei ole jo ennestään olemassa :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat