Eksästä.

Seuraa 
Liittynyt29.12.2009

Seurustelin ihanan miehen kanssa muutaman kuukauden, kunnes mies yhtäkkiä sanoi, että ei halua seurustella kanssani. Puhuimme asiasta ja hän muutti mielensä ja kun kysyin, että onko hän varma asiasta hän sanoi, että on (siis varma, että haluaa jatkaa). Seuraavana aamuna mies käyttäyi aivan normaalisti ja halaili ja pussaili niinkuin aina ennenkin. Hän lähti viikonlopuksi reissuun ja sovimme, että näen kun hän tulee takaisin. Minua ahdisti kokoajan kun emme nähneet ja kun tapasimme viikonlopun jälkeen, kerroin ahdistuksestani ja kysyin, että mitä teemme. Mies sanoi, että ei halua enää jatkaa.

Eron jälkeen kuitenkin päädyimme viettämään aikaa yhdessä, nukuimme öitä yhdessä ja muutenkin käyttäydyimme kuin seurustelava pariskunta. Noin viikko sitten mies ilmoitti minulle, että ei halua enää jatkaa. Kuitenkin samana iltana päädyimme yhdessä saunomaan ja viettämään aikaa yhdessä. Seksiäkin harrastimme, vaikka tilanne oli outo. Seuraavana aamuna eksäni sanoi, että ei kuitenkaan halua jatkaa. Nyt olemme kuitenkin muutaman kerran nähneet ja hän käyttäytyy kohtaani erittäin lämpimästi ja viimeksi kuin hän oli luonani hän piteli minua kädestä ym.

Aloimme seurustella heti hänen erottuaan tyttöystävästään (minä en ollut eron syy) ja hän on sanonut, että häntä ahistaa kun aloimme seurustella heti. Myös hänen eksänsä on palannut kuvioon mukaan, vaikka hän opiskelee toisella paikkakunnalla ja eksäni mukaan he ovat vain kavereita.

Minä haluaisinkin nyt teidän mielipiteitänne tai onko kenelläkään ollut samanlaista tilannetta? Itse tahtoisin vielä palata yhteen ja eksäni on sanonut, että eihän sitä ikinä tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, mutta onko ne vaan sanoja? Unohtaminen tuntuu tällä hetkellä mahdottomalta ja ikävöin häntä kovasti.

Kommentit (3)

Vierailija

Voisko olla, että eksäsi olisi tarvinnut aikaa toipua erostaan, joka ilmeisesti kaivertaa yhä hänen mieltään. Ehkä hän tarvitsee omaa aikaa, jotta voi selvittää tunteensa ja kenties välinsäkin omaan eksäänsä.

Eksäsi sanoissa saattaa olla totuuskin, koska kuka tietää, palaatteko vielä yhteen. Joskus pieni tauko selventää ajatuksia paljon. Ei kannata varmaan jäädä roikkumaan kuitenkaan. Pahimmassa tapauksessa hän käytti sinua laastarina eronsa jälkeen, mutta toivottavasti ei.

Annie28
Seuraa 
Liittynyt29.12.2009

Meillä oli pientä säätöä aikaisemmin viime vuoden alussa, mutta silloin siitä ei tullut mitään ja sitten hän rupesikin seurustelamaan eksänsä kanssa. Minulle hän kertoi, että oli miettinyt eroa jo pitkään ja kun me aloimme sitten yhdessä hengailemaan, eksä ei enää ollut mukana kuvioissa, mutta nyt meidän eromme jälkeen on palannut takaisin. Eksäni on itsekkin sanonut, että ei olisi pitänyt alkaa heti niin pian eron jälkeen seurustelemaan, mutta minkäs tunteille voi. Minulla on vielä erittäin voimakkaita tunteita häntä kohtaan ja aina kun näämme niin meillä on mukavaa yhdessä.

Annie28
Seuraa 
Liittynyt29.12.2009

Nyt me taas päädyttiin harrastamaan seksiä kun olin hänen luonaan jatkoilla. Se tapahtui siis seuraavana aamulla eli olimme molemmat selvinpäin. Mies ei halunnut puhua asiasta jälkeenpäin, koska hänen mielestään ei ollut mitään puhumista. Hän on monta kertaa sanonut, että ei enää mitään tommosia, mutta silti aina sellasta tapahtuu. Mitä tässä pitäisi oikein ajatella? Muutenkin ollaan nyt vietetty aikaa jonkin verran yhdessä, mm. tänään katsottiin leffa yhdessä ja oli oikein mukava, vaikka minulle tulikin paha mieli sen jälkeen kun hän lähti kun en tiedä mitä ajatella. Onko kenelläkään kokemuksia tälläisestä tilanteesta?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat