treffien jälkeen...

Vierailija

Olin viimelauantaina treffeillä tosi mukavan pojan kanssa. Tapasimme kuukausi sitten baarissa ja uudelleen tapasimme viime perjantaina. Hän on siis baarissa töissä, vaihdoimme numeroita tuolloin perjantaina ja yöllä poika ehdotti tekstiviestillä, että menisimme kahville seuraavana päivänä. Minä suostuin vaikka hermoilin ennen treffejä aivan hulluna, koska ne olivat elämäni ensimmäiset oikeat treffit (olen 19-vuotias). Kävimme kahvilla ja keilaamassa. Mulla oli vaan vaikeuksia olla avoin, niinkuin yleensä, koska olen melkoisen ujo. Poika oli TODELLA puhelias ja siksi tuntui siltä, että itse puhun liian vähän. Pystyin onneksi kuitenkin jotenkin olemaan rento pojan seurassa. Harmittaa kun tuntuu siltikin aina etten pysty antamaan kaikkea itsestäni ja että musta olisi vaikea saada mitään irti. En tiedä olenko tän asian suhteen liiankin kriittinen itseäni kohtaan. Treffit meni kaiken kaikkiaan silti ihan hyvin ja nautin olosta pojan seurassa, hän on hyvännäköinen ja mukava ja käyttäytyi herrasmiesmäisesti. Heitti minut autollaan jopa kotiin asti, vaikka asun aika kaukana. Ongelma on tässä: treffit olivat lauantaina ja pojasta ei ole kuulunut nyt mitään neljään päivään. Kaverini kehoittavat odottamaan kärsivällisesti pojan yhteydenottoa, sillä perusteella että se on tavallaan "miehen tehtävä". Ajattelin odottaa myös sen takia, että näkisin onko poika itse kiinnostunut. Nyt olen jo aika lailla luovuttanut ja tuntuu että tämän kohta viiden päivän hiljaisuuden jälkeen voi päätellä, että poikaa ei kiinnosta(?) Olen ihan hermoraunioina valvonut öitäkin vaan miettien tätä asiaa. En haluaisi väkisin roikkua kenessäkään enkä kehtaa itse sen takia viestata pojalle.
Harmittaa kun tää poika on pitkään aikaan ensimmäinen, josta olisin oikeasti kiinnostut. Ennen tätä olin pitkään ihastunut (olen kyllä vieläkin) poikaan joka särki sydämeni näin kliseisesti sanottuna. En ole vieläkään päässyt hänestä yli ja tuntui että tässä voisi olla tilaisuuteni siihen. Olen ehkä vähän epävarma tunteistani tätä uutta poikaa kohtaann, mutta hän kiinnostaisi paljon. Mutta vastahan olen ekoilla treffeillä pojan kanssa käynyt. Mulla ei ole muutenkaan mikään maailman paras itsetunto ja nyt mietin vaan kaikkia "mokia" mitä tein treffeillä ja hävettää jos annoinkin itsesäni typerän ensivaikutelman. Hermostuneena kun en ole ihan täysin oma itseni. Hävettää jos pojalle jäi sellainen tunne musta, että "no tota ei tarvitse ainakaan uudestaan nähdä". Vaikka poika kyllä sanoi treffien lopuksi että "oli kivaa, täytyy nähdä toistekkin" mutta saattoihan hän sanoa sen ystävällisyyttäänkin..

Pieni avautuminen, toivottavasti joku jaksoi lukea : D Auttakaa rakkaat cosmottajat! Onko mitään neuvoja tai mielipiteitä tilanteesta? Onko tää jo menetetty peli?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Jos olit aika hiljainen treffeillä, mies ehkä sai sellaisen kuvan ettet ole kiinnostunut? Ehkä mieskin on epävarma ja odottaa siksi että sinä otat yhteyttä? Tai ehkä hän ei halua vaikuttaa liian innokkaalta, tai ehkä hän pitää aloitekykyisistä naisista - niin tai näin, enpä usko että häviät mitään jos otat luurin käteen ja ehdotat hänelle uusia treffejä :)

Niin ja ainakaan minä en epäonnistuneiden treffien jälkeen sanoisi miehelle "täytyy nähdä uudestaankin", koska sen voi korvata pelkällä neutraalilla "oli kivaa":lla.

Vierailija

Minusta kyse voi hyvinkin olla siitä, että mieskin on epävarma. Poikaystäväni on myöhemmin kertonut, että hän oli todella epävarma kiinnostuksestani suhteen alussa, koska olin aika ujo (ja hiljainen kuten sinäkin) ja odotin sitä miehen yhteydenottoa. En itse ehdottanut uutta tapaamista tms. Hän siis epäili etten minä olisi kiinnostunut hänestä ja lisäksi hän ei halunnut vaikuttaa liian innokkaalta eikä näistä syistä johtuen ottanut heti yhteyttä. Minä taas noiden kolmen (?) hiljaisen päivän jälkeen mietin, että ei se musta varmaan oo ees kiinnostunut..

Tilanteesi on siis erittäin tuttu minulle! :) Jos miehestä ei ole kuulunut mitään, niin suosittelsin rohkeasti ottamaan yhteyttä. Ethän sinä siinä mitään menetä ja jos kyse on miehen epävarmuudesta, niin hän saa lisää rohkeutta ja saattaa ehdottaa itse tapaamista.

Tsemppiä ja onnea :)

Vierailija

Jos minä olisin tämä poika, niin odottaisin sinun yhteydenottoasi. Koska poikahan kuitenkin ilmeisesti ehdotti ensimmäisiä treffejä, niin se olisi sitten vähän niinkuin sinun vuorosi. Ehkä minä ajattelen kummallisesti, mutta näin asian näkisin!

Eli siis rohkeasti vaan ehdottelemaan, et todellakaan voi mitään ainakaan menettää.

Vierailija

Kuulosti vähän mun tilanteelta! Minäkin tapasin baarissa pojan ja vietimme loppuillan kahdestaan jutellen ja pussaillen. Poika oli todella mukava ja juuri sellainen poika, joka jää mieleen. Minullakin tämä poika oli ensimmäinen vuoden sisään, josta olen yhtään kiinnostunut. Pojalla oli puhelinnumeroni ja odotin että hän käyttää sitä, ajattelin juuri näin että hän kyllä ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut.
Noh.. menetin jo toivoni uudesta tapaamisesta, mutta lähes kaksiviikkoa ensi tapaamisemme jälkeen poika suvaitsee pyytää minua uudelleen ulos!

Tällä siis tahdon sanoa että miehet on hitaita ja onhan hänellä varmasti muutakin elämää! Ei vielä kannata menettää toivoa, kyllä se soitto sieltä vielä tulee :)

Toisaalta mieleeni jäi myös viestisi loppu. Jos vieläkin haikailet exäsi perään, onko reilua käyttää tätä poikaa laastarina? Voisit antaa vanhojen haavojen eka unohtua, niin saisit myös itse enemmän irti uudesta suhteesta.

Vierailija

darkling, niin se voi olla. Paitsi kyllä minä sen verran skarppasin että osasin tietenkin jutella ja vaikutin mielestäni kyllä kiinnostuneelta ja kuuntelin tarkkaan pojan juttuja. Hymyilin myös kokoajan ja nauroinkin paljon pojan jutuille, eli luulisin antaneeni kuvan että itse olen kiinnostunut. Voi tosiaan olla että hän itse on epävarma ja ajattelee samoja asioita kuin minä, että ei halua vaikuttaa liian innokkaalta eikä siksi ota yhteyttä. Kauheaa miten "vaikeeta" tää on : D

adele, huhh kuulostaa helpottavalta kuulla toi sun oma kokemus : ) ehkä tässäkin vois olla sama tilanne.. ainakin toivottavasti! Ja totta enhän siinä mitään menettäisi, ehkä saan rohkaistua itseni ottamaan yhteyttä : )

Tiikeriahven, olet oikeassa kyllä, ehkä poika odottaakin minun yhteydenottoani koska ehdotti ensimmäisenä treffejä. Minä tein aloitteen ilmaisemalla kiinnostukseni, mutta hän esitti varsinaisen treffikutsun.

Cristaly, sinulla siis sama tilanne! Oikeasti helpotti lukea viestisi : D niinkai se on että miehet saattaa välillä olla vähän "hitaita" : D ja nimenomaan tuokin, että tiedän että pojalla on aika kiireinen elämä ja hän on paljon töissä jne. Toivoisin että poika soittaisi, mutta ehkä pitää "luovuttaa" ja ottaa yhteyttä poikaan itse. Nyt vaan pelkään jos hän luulee että mua ei kiinnostakkaan :(
Niin ja tuosta laastari jutusta.. Tää mun edellinen rakkauden kohde ei ole siis mun exä. Ei olla koskaan seurusteltu. Ollaan erittäin hyviä kavereita ja molemmilla heräs kiinnostus toisiaan kohtaan. Itse olin kiinnostunut pojasta tutustumisemme alusta asti ja myöhemmin tämä poikakin tunnusti olevansa kiinnostunut minusta. Poika oli kuitenkin varattu ja hänen suhteessaan meni huonosti ja olin kai sellainen "hetken huuma" pojalle. Mitään pettämistä ei kuitenkaan tapahtunut pojan puolelta, henkisesti sitä tapahtui kylläkin jos näin voi sanoa. Sain sitten aika pahasti takkiini ja oon yrittänyt selvitä siitä. Pojan kanssa ollaan kyllä edelleen ystäviä...

MUTTA, nyt kysyisin toista asiaa! Millaista viestiä kehtaisin laittaa pojalle? Suunnitelmissa olisi mennä ehkä huomenna tyttöjen kanssa juhlimaan ja juurikin tähän baariin missä tuo deittini on töissä. Kehtaisiko laittaa sellasta viestiä pojalle että "miten menee? huomenna varmaan nähdään baarissa ;D" tai jotain tuohon suuntaan : D

Vierailija

Lukiessani tätä keskustelua olin myös samaa mieltä, ettet menetä mitään vaikka laittaisitkin pojalle viestiä. Jos nyt kuitenkin olet menossa samaan ravintolaan ystäviesi kanssa, niin ehdottaisin ettet laittaisikaan hänelle viestiä.

Pyörähdät vaan tiskille viehättävänä ja yhtä kiinnostuneena kuin ennenkin, niin luulisi viestin menevän perille. Voitte sitten sopia uudet treffit. Tai jos poika vaikuttaakin nihkeältä, then it's he's lost.

Vierailija

Louise, noin mulla oli vähän suunnitelmissa ;) hyvä kun noin pari tuntia tuon mun viimeisimmän viestin jälkeen (tässä keskustelussa) tuo poika alkoikin sitten juttelemaan mulle naamakirjan chatissa! : D laittoi jotain "hey girl" ja siinä sitten jotain pientä jutskattiin ja sanoin että voisin tulla moikkaamaan häntä baariin : ) nyt vaan odotan iltaa että mitäköhän tästä tulee.. Vähän arveluttaa kun olen huomannut että tällä pojalla on HIRVEÄSTI hyvännäköisiä tyttökavereita, joille hän kommailee "nätti" kommenttia yms. En tiiä mitä tosta pitäs sitten ajatella, en ainakaan mustasukkaseks haluis ruveta tässä vaiheessa : D

Vierailija

Kerrohan sitten miten meni? : D Mua ainaki kiinnostaa. Pojat on kyllä joskus outoja puhelimen suhteen. Vastailevat viesteihin 3 päivän viiveellä yms.....

Vierailija

venny, no tuota, aika huonostihan tässä loppujen lopuksi kävi. näiden "miksi se ei ota yhteyttä"-tuskailujen jälkeen poika rupesikin sitten juttelemaan facebookissa. nähtiin seuraavana päivänä elikkäs perjantaina baarissa kun hän oli töissä. poika aloitti heti vittuilemaan mulle ja oli ilkeä ja sain sellaisen kuvan että ei voisi vittuakaan enää kiinnostaa. kuulin muutenkin että edellisenä päivänä pojalla oli ollut joku muija luonaan. homma meni sitten siihen että minä itkin pojan takia baarissa. ollut tässä vähän masentunut fiilis ton takia, mutta eteenpäin mennään. ei se olis kuitenkaan ollut sopiva mulle, liian itsekäs, sen kyllä huomasi ja niin huomasivat muutkin. hassua kun pari kaveripoikaa varotti jo etukäteen tästä pojasta. naistenmiehen vikaahan siinä tais vähän olla. muutenkin sillä on aika paljon näitä "tyttökavereita" ja jäisin niille varmaan kakkoseksi.

pinky86
Seuraa 
Liittynyt13.8.2009

Olipas törkeätä käytöstä tältä mieheltä! Saanko kysyä,että mistä juttelitte facebookissa kun hän otti yhteyttä? Oliko hän silloin halukas vielä tapaamaan?

Ikävä että kävi näin,mutta onneksi tämä mies ei ole suomen ainoa mies:). Ja varmasti paremman löydät,vähemmän itsekkään :)

Vierailija

Jahas, se oli sitten niitä miehiä! Voi jumalauta kun mun tekis mieli aina vetää tuommosia sikoja lättyyn. Itsekin oon semmosten seuraan muutamia kertoja ajautunu, kavereiden varoittelusta huolimatta... Eihän siitä muuta seuraa, kun sydänsuruja itelle. Onneks ainakin täällä päin sana leviää nopeasti ja pian nämä pelimiehet huomaavat jäävänsä yksin.
Onneks niitä ihaniakin miehiä riittää, ei muuta, ku katse tulevaan ja kavereita kannattaa kuunnella : )

Vierailija

pinky86, Jepp :( ärsyttävää kun pitkästä aikaa olin edes vähän ihastunut tuon edellisen ihastuksen jälkeen, niin sitten koko homma kusahti alkuunsa : D Mutta eihän siinä, pitäähän näitä huonoja kokemuksiakin väliin tulla että osaa olla sitten varuillaan jatkossa : ) Niin ja siis oikeastaan ei juteltu mistään ihmeellisestä naamakirjassa, pojalla ei edes tuntunut olevan mitään varsinaista asiaa : D Aloitti sanomalla "hey girl" ja minä sitten kuulumisia kyselin ja poika multa. Valitti tylsyyttään ja jos oli hiljaista niin tuli kommenttia "plääh, tylsää" tyyliin. Eli ei todellakaan mitään ihmeellistä : D Eikä siis kysynyt edes seuraavasta tapaamisesta ja itse kysyin pojalta että onko hän töissä viikonloppuna baarissa että tulisin moikkaamaan häntä ja silloin tapahtu tää mun romahdus : D Oli ristiriitaista kun ensin poika pyysi baarissa syliinsä istumaan (pääsi aikaisemmin töistä) sitten myöhemmin sain kuulla toiselta osapuolelta että mun seura oli alkanut ahdistamaan ja siitäkös sitten itku tuli kun hävetti. Ja niimpä, onneksi niitä miehiä löytyy ;) kaverikin sanoi että "oot niin hyvännäkönen ja ansaitset paljon parempaa" : D

Venny, joo mulla oli sama kans että sain varotuksia jo etukäteen :D Kaks kaveripoikaa (jotka molemmat tuntee tän mun ihastuksen) sano että "se on tyhmä jätkä" : D Hups taisin kertoakkin ton jo : D ois kai pitänyt uskoa mutta itsehän se oli sitten nähtävä. Sydänsurut sai sitten kärsiä mutta parempi että kävi nyt alkuvaiheessa tämä jo ilmi. Mutta kuten sanoit, katse tulevaan ja kyllä löytyy niitä ihania jotka OIKEASTI välittää : )

Vierailija

Juteltiin poikakaverin kanssa tästä aiheesta eilen. Kysyin että mitkä fiilikset sillä oli meijän ekojen treffien jälkeen. Se sanoi että jo ensimmäisestä illasta saakka (tavattiin baaris) sillä oli sellaiset fiilikset että "tästä jutusta syntyy jotain" :) Ja sen jälkeen kun tavattiin, niin kuulemma tunne säilyi edelleen. Olin kyllä tosi huono ottamaan yhteyttä siihen, se oli oikeastaan aina se joka tekstasi/soitti/avasi mesekeskustelun. Välillä sille kuulemma synty ristiriitasia tunteita kun vaikutti siltä että mua ei kiinnostanut ottaa siihen mitään yhteyttä, mutta sitten kun se otti.. niin mä keskustelin sen kanssa tosi paljon.. ja vaikutin "taas" kiinnostuneelta :) haha. Noi "ristiriitaisuudet" johtu siitä että mä koitin olla jotenkin "vaikeesti tavoteltava" ja samaa aika kaverit kans jauho mulle että perus settii että "miehen pitää soittaa päläpälä". Alussa ei oo kyl yhtään luontevaa musta pitää yhteyttä, vaikka kuinka luontevasti sen yrittäis hoitaa ni silti se ekojen tekstarien laittokin tuntuu niin jännältä ja ne tarkistaa johonkin sataan kertaa että onhan se nyt hyvä :D Ja eka puhelu.. huh huh.. kuuntelee vaa tarkkaan sitä odotteluääntä ennen kuin toinen vastaa.. ja sitte ku se toinen vastaa siellä ni ite menee ihan paniikkiin :D haha.. se on kans kyl paha jos toinen ei heti vastaa tekstariin tai puheluun ni on heti ihan paniikissa "apuaa!!se vihaa mua!" :)

Tota vaihetta meijän suhteessa muistelen lämmöllä.. ja isoilla nauruilla :D

Vierailija

Argh! Rasittavaa, miten noihin itseään täynnä oleviin kusipäihin törmää aina "heikolla hetkellä". Eli just sillon ku mukavan, inhimillisen ihmisen seura kelpais.. Argh. Yritä unohtaa tyyppi samantien. Mut älä lakkaa kokonaan käymästä sen baarissa, niin näytät ettet anna sen lannistaa sua. Ja anna huoletta sanan kiertää eteenpäin ko tyypistä ;>

Vierailija

Kiva ku tänne on vielä joku jaksanut vastaa : )

sasels, hehe tollasta säätöä se vissiin tuppaa aina aluksi olemaan : D että kehtaako sille soittaa ja tekstaa ja kuin monta päivää on se raja jnejne : D Ja just kaverit sano kokoajan tyyliin, että "odotat vaan kärsivällisesti mutta ET OTA yhteyttä" : D Ja mulla oli kans aluks sellai fiilis että tossa vois olla oikeenlainen tyyppi mulle ja tästä vois tulla jotain mutta ei sittenkään : D

deline, joo niin on :/ ja mäkin aika pitkään sinkkuna elellyt ja muutenkin vaan ollut huono mieli miesten (taisiis yhden miehen) takia. Ja nyt kun aattelin että "mun tilaisuus koitti" niin enköhän läsähtänyt taas maan pinnalle ja lujaa : D Ärsyttävää kun tää uus ihastus oli hyvännäköinen ja söpö mutta sen asenne pilas kaiken. Ja jos jätkä vaikuttaa siltä ettei kiinnosta niin ei väkisin sitten. Ja just tollasiin "playereihin" ei varmaan kannata ees sekaantua kun käy vaan huonosti. Ja niin, mua just pelottaa toi kun seuraavan kerran nään sen baarissa :s Ajattelin itsekkin että pitää käyttäytyä ihan tyynesti eikä antaa sen lannistaa ja näyttää oikein etten ole jutusta moksiskaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat