Seksi ei onnistu

Vierailija

Tai oikeammin yhdyntä.

Oon seksisuhteessa ystävämiehen kanssa, ja kemiat pelaa makuuhuoneen puolella hyvin yhteen. Suuseksi ja käsipelit on hallussa, mutta yhdyntä ei enää tunnu onnistuvan. Ennen tätä olen harrastanut seksiä vaan naisten kanssa, joten olin periaatteessa neitsyt kun ensimmäisen kerran yhdyntä tuli kuvioihin. Sattui alkuun hitosti, mutta miehen vehje meni sisään ja kipu alkoi helpottaa, hetken keinuin miehen päällä, mutta kun kummastakaan ei tuntunut miltään niin lopetettiin.

Perjantaina ajateltiin kokeilla toisen kerran, olin taas päällä. Nyt muhun ei sattunut ihan niin paljoa, mutta ei mies päässyt kunnolla sisäänkään vaikka miten yritettiin, jäi ihan puolitiehen. Jännittämisestä ei sinänsä voi olla kyse, kun luottamus on ihan täysi ja kaikkea, ja olin ihan kohtuullisen märkäkin (kortsua ei kyllä ollut, se vois tietysti lisätä liukkautta vähän edes...). Ei vaan mahtunut, ja kun kovempaa yritti työntää niin mieheenkin sattui. Tietysti oon vielä hyvinkin tiukka, mutta ensimmäisellä kerralla siis onnistu kuitenkin.

Missä siis vika? Vinkkejä helpottamaan hommaa?

Kommentit (2)

Vierailija

Meillä onnistu vasta kolmannella kerralla. Ekalla kerralla sattu ihan älyttömästi, toisellakin kerralla liikaa, kolmannella onnistuttiin. Sittemmin on paikat sopivasti väljentyneet :) Että harjoitusta vaan lisää!

Voihan olla, että vaikka et jännitä miehen takia, niin voit silti jännittää esimerkiksi kipua ja sitä, että mitä jos ei taaskaan onnistu.. Että mieli rennoksi ja vaikka huumoria kehiin, ihan varmaan alkaa hommat luonnistumaan. :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat