Vainoharhaisuus ja luottamuksen puute

Vierailija

Elikkäs, olen usein ihmetellyt miten kultani yhtenä päivänä on hyvällä päällä minulle juttelee kanssani ja että meillä menee hyvin. Sitten seuraavana päivänä hän välttelee minua ja käskee mennä pois jos olen lähellä.

Nyt sitten rupesin inttämään viimistä päivää, että mikä hällä on että ahistaako minun läsnäolo, ja miksi. Hän sanoi, että ahdistaa. Sitten kultani kertoi, että siitä asti kun liikuin yhden kesän kaveripoikien kans hänellä on ollut epäilevä olo minusta (kesästä aikaa 1,5v). Vaikka en ollut pettänyt tai tuntenut mitään näitä poikia kohtaan eli olin ihan 100% kaveri heille.

Hän sanoi muuttuneen vainoharhaiseksi minusta n.1v sitten kun olimme juomassa ja soitin kännissä 2h pituisen puhelun toiselle pojalle koska kultani ei halunnut että olen hänen seurassaan.

Tämä on aiheuttanut hänelle sen että ei välillä halua olla minun lähellä, koskea minua yms.

Olen tästä aivan rikki. Minä luotan häneen mutta hän ei minuun. Emme kumpikaan halua erota, mutta mitä vittua tässä voi enää tehdä??;< Voiko olla että hän vuosien myötä nauraa sille että menetti luottamuksen mitättömistä asioista? vai voiko tämä olla lopullista? Miten saan luottamuksen takaisin?

Kommentit (3)

Vierailija

Hmm.. Minulla itselläni on sama ongelma poikaystäväni suhteen.. En luota häneen ja olen vainoharhainen. Kaiken sen hän on aiheuttanut itse netissä tekemillään idiootti teoilla. Mutta jos miettisin itteäni nyt sinun sijassa niin kyllä minusta tuntuisi pahalta se että poikaystäväni hegailisi muiden muijien kanssa varsinkin kun olen mustasukkanen. Mutta ei tuollaisesta nyt luottamusta tarvitsisi menettää. Asia erikseen jos olisit näyttänyt jotakin kiinnostuksen merkkejä toiseen poikaan.. Totuushan se on, että ei ole terve suhde jos toista joutuu vahtaamaan ja miettimään joka päivä, että milloin taas tulee jotain. Itselläni on noi. Koita vaikka kysyä häneltä, että mitä hän haluaisi sinun tekevän jotta hän taas luottaisi? Ja kerro myöskin se jos olet sitä mieltä, että tekisit mitä vaan.!

Vierailija

Tunteeko sun poikaystävä noi pojat, joiden kanssa olet kaveri? Mitä jos yrittäisit tutustuttaa ne toisilleen ja sitten poikaystäväsi voisi huomata, ettei hänen kannata olla huolissaan :)

Voi toki olla, että voitte vuosin päästä nauraa asialle. Toisille kumppanin vastakkaista sukupuolta olevat kaverit voivat ihan oikeasti olla todella vaikeasti hyväksyttävä asia. Luottamus ei synny yhdessä yössä. Jospa aika auttaisi asiaan? :) Älä myöskään anna turhaa syytä mustasukkailla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat