Miten laitatte hiuksten kun mentte nukkumaan?

Vierailija

Mietin vaan, että mikä olis parasta hiuksille ku menee nukkuun? kannattaako ne jättää vaan auki, vai laittaa vaikka leteille? Vai onko sillä mitään merkitystä?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

En tiedä mikä on hiuksille parasta, mutta itse laitan yleensä löysälle ponnarille tai nopealle 'nutturalle', jotteivät hiukset mene kasvoille ja rasvastuta ihoa. Letit olis varmaan hiusystävällisempiä... vai?

Vierailija

Minulla on aika pitkät hiukset ja laitan usein illalla ne löysälle pikkumyynutturaan. Joskus vain löysälle ponnarille, mutta silloin saatan herätä hiukset silmilläni : D Parasta olisi kai letittää tai laittaa pinneillä etuhiukset jotenkin mukavasti, luulisin.. Varmaan kampaajat/ kampaajaksi opiskelijat osaavat vastata tähän täsmällisemmin.

Vierailija

Minulla on puolipitkät, hitusen olkapäiden yli ulottuvat hiukset. Öisin pistän korkealle ponnarille ja hyvä että on opetellut pitämään hiuksia yöllä kiinni, sillä aikasemmin en pitänyt. Latvat kiittävät tästäkin tavasta. :)

Vierailija

Mä käytin ennen öisin sellasta kankaista pantaa, jolla sit sai hiuksia hyvin pois kasvoilta, jottei iho rasvoitu, mutta joka oli myös hiusystävällinen. Enää en sitä kuitenkaan käytä, koska se ei ollu kovin hienon näkönen, ja koska asun nykyään mun poikaystävän kanssa, ni on kivaa näyttää ihan nätiltä yölläkin:)

Vierailija

Mulla on puolipitkät hiukset ja oon aina yöllä pitäny niitä auki. Päänahalle ainakin hyväksi että saa ilmaa jos ei muuten pidä auki hiuksia, näin ainaki oon jostain kuullut.
Itellä on yleensä päivisin huikset kiinni kun enää ei kehtaa kulkea missään että olis auki :D On nykyään nii elottomat ja huonokuntoset. Ennen oli hyväkuntoset ja paksut, nyt on alkanu joku aika sit lähtee aivan kauheesti hiuksia, varsinki suihkun jälkeen ja tosiaan lähtee normaalia enemmän. Ja kaikenlisäksi rasvottuu hirveen äkkiä. Syytä tähän en tiedä.
Olisko jollain keinoja millä sais hiukset samanlaisiksi ku ennen?
Välillä alan olee ihan epätoivonen tän pään kans :(
Juuri kasvuki jo nii kauhee et tekis mieli värilaittaa mut en uskalla jos sitte lähteeki loputki hiukset :D

Vierailija

Pidän hiukset aina auki öisin. Näihin pitkiin ja luonnonkihariin sopii hyvin jättää ne auki, etenkin pesun jälkeen, jollon tulee hienot korkkiruuvikiharat. (:

Vierailija

^hei, mulla tulee ihan samalla lailla korkkiruuvikiharat! :D Mä en ikinä pidä öisin kiinni, se vaan on jotenkin ahdistavaa, vaikka ne hiukset saattakin mennä naamalle koko ajan..

Vierailija

Ite aina tupeeraan ihan leijonanharjaksi iltaisin, koska mun tukka rasvoittuu nopeasti enkä viitsisi ruveta pesemään sitä joka päivä. Musta kestoväri ja pinkki suoraväri kuluisi pois samantien. Tupeeraus pitää tukan tavallaan enemmän irti päänahasta ja pöyheämpänä, ei oo ihan lässähtänyt aamulla. Kyllä, tukkani on kuollut. Siihen saattavat toki vaikuttaa myös päivittäinen suoristus ja pesunjälkeinen föönaus :D

Vierailija

Pidän hiukset aina auki, koska kampaaja ystäväni sanoi, ettei ainakaan ponnareiden kanssa saisi nukkua, sillä ne rasittavat hiusta paljon ja saattavat katkoa. Letitys ja pinneillä kiinnitys olis kyllä varmasti paras vaihtoehto, mutta en halua kiharoita piikkisuoriin hiuksiini.

Vierailija

mä pidän auki hiuksia aina nukkuessa. mun hiukset on sellaiset loivat luonnonkiharat, laineilla oikeastaan ja auki nukkuessa ne on sitten parhaillaan seuraavana päivänä. aamulla ei tarvii kun vähän pöyhiä ja kampaa heilauttaa ja unelmakiharat on valmiit :) ponnari päässä en voi nukkua, kun luin että se katkoo hiuksia.. ja nutturalla jos on niin se sitten saattaa painaa tyynyä vasten..

Vierailija

Ennen laitoin aina letille jolloin ne oli sit aamulla ällöillä laineilla.. Nykyään oikeastaan aina hiukset auki ja aamulla on ihanat pöyhkeät hiukset :D Hiukseni ovat tosiaan yli puolen selän.. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat