Liian(ko) tiukka!?

Vierailija

Ongelmanani on todella tiukka vagina. En saa itse kahta sormea edes sisään, kun en uskalla väkisinkään survoa. Kipukynnys on todella alhainen. (Onko normaalia?!)

Nyt kuitenkin on tulossa eka kerta ja pelkään, että sattuu aika paljon ja siksi se jännittääkin niin paljon. Olemme puhuneet tästä poikaystäväni kanssa ja hän ymmärtää pelkoni. Onneks! :)

Onko kellään kokemuksia/neuvoja?

Kommentit (2)

Vierailija

sillon kun mun eka kerta koitti, olin niin ahdas, että vasta kolmannella kerralla päästiin ns. itse asiaan, kahdella ekalla kerralla oli pakko lopettaa ihan kesken, kun sattus niin kovin. Tärkeintä siinä on muistaa ettei ole mitään paniikkia, varsinkin nyt kun miehes on tilanteen tasalla. Asiat menee kyllä omalla painollaan. Ja kyllä ne paikat siitä löystyy :)

Vierailija

Ekat kerrat on yleensä aika vaikeita luulisin, kun olin 16 ja eka kerta koitti, ei sitten onnistunut millään. Olin ihan liian jännittynyt enkä pystynyt rentoutumaan, toisella kerralla pystyin rentoutumaan kun esileikkiä oli sen 15-20 min. : ) Eli, älä murehdi jos eka yritys menee huonosti! Saat vain toivoa että miehelläsi ei ole liian isoa veijaria sinulle.. kaikki naiset ja miehet ei valitettavasti sovi yhteen sillä tavalla ; D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat