Seksi ei suju ekan poikaystävän kaa

Vierailija

Olen seurustellut nyt useamman kuukauden (n. 9) poikaystäväni kanssa, mutta seksi ei vaan suju. Oikeastaan emme ole pystyneet viemään itse aktia kertaakaan loppuun saakka sillä poikaystävälläni lakkaa seisomasta aina kriittisellä hetkellä. Asiaa ei yhtään auta, että olemme molemmat ensikertalaisia.

Käytännössä homma menee jotakuinkin siten että esileikin jälkeen kun ollaan siirrytty itse asiaan poikaystäväni yrittää työntyä minuun, mutta se ei suju tietenkään sekunnissa (kun olen siis vielä neityst) ja silloin poikaystävälläni lakkaa seisomasta. Hän on tietenkin todella kettuuntunut asiasta. Olen yrittänyt kysyä, jos voisin tehdä jotain toisin, mutta vastaus on aina vaan, että ei tää susta johu. Tiedän, että poikaystävää hermostuttaa ja olen kysynyt, että jos voitaisiin puhua asiasta, mutta hänelle aihe on ilmeisesti liian arka. Ja olen itsekkin todella ujo tälläisissä asioissa.

Tiedän, et tää on nyt kauhee vuodatus, mut asia alkaa vaan koko ajan enemmän ahistaa :( . Tai alunperin ajattelin, et kyllä se ajan kanssa, mut enää en tiiä mikä aika tähän riittäis (ollaan yritetty jotain 8kk nyt). Oon alkanut myös miettii, et pitäiskö erota, koska yllättäen haluun suhteen missä on myös seksiä. (Tää ei ois siis kuitenkaan ainut peruste erota vaan on muitakin ongelmia.) Kun kaverilta ei tahdo luonnisuta sormetus tai suihinottokaan, enkä uskalla kauheesti alkaa ohjeistaa siin, että en murskais poikaystäväni loppuukin itsetuntoo.

Että mikä avuks tälläsessä tilanteessa? Oisin kaikista vinkeistä ja mielipiteistä tosi kiitollinen :) .

Kommentit (3)

Vierailija

yritä neuvoo sitä. eihän sen itsetunto siit voi murskaantuu. vai voiko? :o Snu poikaystävällä taitaa olla aikamoiset paineet. Yrittäkää venyttää sua tai jotain. :D ja ootteko kokeillu liukkarii? Saattaa auttaa =)

Vierailija

Mulla oli täysin samanlainen tilanne eksäni kanssa. Me vaan ei voitu keskustella asiasta, ja se olikin yksi syy, miksi meidän suhde päättyi. Pystyttekö te puhumaan asiasta? Meille olis voinu käydä toisinkin, jos oltais voitu puhua, mutta meillä poikakaveri tunsi syvää häpeää, ja minä tunsin itse olevani äärimmäisen epäseksikäs koska hänellä lakkasi aina seisomasta. Lopulta jotenkin epämääräisesti yhden kerran hän pääsi sisälle, kun teimme niin, että minä olin hänen päällään ja itse asetuin istumaan siihen päälle sitten. Se oli helppoa siksikin, että pystyin kontrolloimaan kipua itse.

Mitä sormetukseen ja suihinottoon tulee, niin ne on valitettavasti sellasia asioita, joita ei voi oikein oppia ilman "neuvomista." Tietenkin kannattaa aina sanoa, jos joku tietty juttu tuntuu hyvälle.

Vierailija

Olen kans sitä mieltä et neuvo poikaystävääsi mistä pidät ja miten ja käske hänen sanoa samoin jos vaikka itsekkin teet jotain väärin. Ja sit kehottaisin kans käyttämään luikastetta. Tai sitten kun mulla oli kans samanlainen ongelma yhen pojan kans et hän ei meinannut saada kanskaan värkkiänsä sisälleni vaikka oli jo paljon kokeneempi kuin minä mut en minäkään ollut enää neisyt kylläkään. :)

Niin ottakaa lähetys saarnaaja asento niin että sinä makaat selälläsi ja poikaystäväsi on päälläsi ja nosta jalkasi hänen olkapaäilleen pystyyn ja käske hänen työntää sisääsi se nimittäin mulla autto kun olen ilmeisesti vähän tiukan puoleinen ihminen :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat