martina&esko

Vierailija

mitäs piditte kyseisestä ohjelmasta? mä katsoin eilen mielenkiinnosta ja siinä kyllä niin tyhmä pari. pinnallisia idiootteja, siksi katsoin. ihmetyttää tuo martinan ikä (27) ?. mä olen nämä livenä tavannu, eipä ollu hääppöstä. sarjan idea on siinä mielessä kiinnostava että nyt näiden pitää tehdä vauva ja samalla sarja. kun itse rupean lasta odottamaan tulee se kyllä erilaista olemaan.

Kommentit (13)

Vierailija

Odotin tämän hömppäohjelman alkamista, se kun on ehkä vähän samantapainen kuin se Katie Pricen ja Peter Andrén elämää seurannut ohjelma. Martina ja Esko paljastuki sitten vähän tylsemmäksi, mutta mitäpä voi Suomen versiolta odottaa..
Eniten petyin ehkä siihen että sarjan kuvaaminen on aloitettu vasta raskauden keskivaiheilta. :o

Mutta kaikesta huolimatta, onhan se jännää päästä kurkistamaan tuommoisten kohujulkkisten loisteliasta elämää :)

Vierailija

mä en voi uskoa et vajosin näin alas et katoin tän torstaina :D mut mitäs, ihan hyvää viihdettä sinänsä. ei kukaan oikeesti oo niin ääliö mitä ne.. kyllä mä aion kattoa jatkossa, huvin vuoks :D

Vierailija

Itekki sorruin katsomaan tätä ohjelmaa... Ja koukkuun jäin! Pakko katsoa seuraavaki jakso.

Pari vaikuttaa kyllä tosi idiooteilta mutta hyvää viihdettä, saanpahan ainakin aikani kulumaan... ;)

Vierailija

Minäkin sorruin katsomaan ja yllätävän koukuttava olikin. Itsellä kohta 3 kk tyttövauva, joten ihan siltäkin pohjalta päätin aloitusjakson katsoa :) Tämä menee sopivasti aivojen nollausohjelmasta, sillä viihdearvoa ohjelmalla on jumalattomasti.

Ihmisissä (vaikkei nyt henk.koht. pariskunnasta diggaile) on kuitenkin sen verran tirkistelijän vikaa, että muiden tekemiset kiinnostaa...etenkin kun kyseessä on juuri tällainen kohupariskunta.

Vierailija

Koukutuin itsekin ko. ohjelmaan vaikkein sitä alunperin aikonutkaan alkaa seuraamaan. Mun mielestä Martina on aika ihanan pirteä ihminen eikä ollenkaan niin ärsyttävä mitä aluksi ajattelin. Ihan hauska ohjelma vaikkakin hieman tylsempi mitä olisin toivonut.

Vierailija

ohjelma on ollu tosi hyvä, ja oon kattonu joka jakson. esko tosin on vähän tossun alla martinan kanssa, mut ne kaks sopii toisillee. tykkään :)

Vierailija

Eskon kuuluukin olla vähän macho, onhan se latino. ; D
Kyllä Martina mun mielestä ihan hyvin lasta käsitteli ja varmasti rakastaa lastaan enemmän kuin moni muu suomalainen äiti. Lapsi oli niin toivottu ja tyttöä vielä toivoivat.

Lisäksi on hienoa nähdä, että jaksaa pitää itsestään huolta raskauden aikana ja sen jälkeen, eroaa vähän näistä suomalaisista tuulipuku- äideistä. ; ))

Sarja oli mun mielestä hyvä ja jos jatkoa seuraa (vähän lupailtiin) niin kyllä katson! Ihmejuttu muuten, että kovin moni moitti ja sanoi ettei kuunaan katsoisi ja oli kuitenki kerran Subin katsotuin.. ; )

Vierailija

Itse olen myös sitä mieltä että media on tehnyt Martinasta sellaisen homssun mitä monet nyt siitä ajattelevat, mutta sehän kuuluu jo osittain sen työhönkin. Mielestäni hän on aivan asiallinen tuossa kyseisessä ohjelmassa, ja tottakai siitä on tehty samalla viihdettä kun kerran tv-sarja kyseeessä.

Millä ihmiset yleensäkään perustelevat tuon parin pinnallisuuden?? Tottakai jotkin asiat ovat uusia ja vieraita vielä parille, jolla ei ole aikaisempaa kokemusta lapsista, mutta kaikkihan me lähdetään samasta lähtöpisteestä.

Ja minullekin tuli muuten tuo sama mieleen, että Martina ainakin teki selväksi että lapsi on odotettu ja rakastettu :) Mikäs sen tärkeämpää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat