kiihottuminen vaikeeta

Vierailija

niin, eli mun on yleensä aika vaikee kiihottua, ja siks myös saan tosi tosi harvoin orgasmin. oon 18, eli iän suhteen ei pitäis mitään ongelmaa olla:D oon jo useemman miehen kanssa harrastanu seksiä eli mistään ekoista kerroista ei ole kyse. vaikka seksikumppani olisi mun mielestä kuinka hyvännäköinen, seksikäs ja hyvä sänkypuuhissa, ei mulla vaan kiihottuminen kunnolla onnistu. pahaltakaan seksi ei tunnu, mut olishan se nyt kiva välillä saada orgasmi kun vaan maata siinä tuntematta oikein mitään ja teeskennellä. en sitten tiedä johtuuko tää esileikkien pituudesta, yleensä se on ollu semmonen puoli tuntia tai alle.. vakituista poikaystävää ei ole, ja olen harrastanut seksiä vain puolituttujen kanssa, enkä kehtaa alkaa niille sanomaan että ei tunnu hyvältä yms.en yhtään tiedä onko tää miten vakavaa. eli ois kiva jos kertoisitte omia mielipiteitänne ja ajatuksianne, kun apua tosiaan tarvitsisin.:)tulipas pitkä juttu mut antaa olla:D

Kommentit (11)

Vierailija

No itselläni olis vaikeaa kiihottua sen takia, että en tunne mitään kumppania kohtaan... Ehkä tilanne muuttuis, jos löytäisit jonkun, josta oikeasti välittäisit? Toiset kiihottuu yhden yön jutuista ja toiset ei, ehkä sä kuulut tuohon jälkimmäiseen niin kuin mäkin.

Toinen syy voi olla e-pillerit, mulla ainakin mercilon aiheutti sitä, etten tullut märäksi enkä kiihottunut muutenkaan, vaikka olis ollu miten paljon tunteita mukana ja vaikka esileikki olis kestäny viikon.

Vierailija

niin no mulla on ollu tunteita ainaki yhtä kumppania kohtaan, jota tunsin enemmän kun muita.. mut en vaan kunnolla kiihottunu. mullaki on pillerit käytössä, voihan se johtua niistäkin niin. en tiedä, kannattaisko varmuuden vuoks kokeilla jotain toista pillerimerkkiä tai jotain ihan muuta ehkäsymenetelmää..?

Vierailija

Muistatko oliko sulla tää ongelma jo ennen pillereiden aloittamista? Kiihotuitko itsetyydytyksessä ennen pillereitä? Jos ongelma alkoi vasta pillereiden aloittamisen jälkeen, niin kannattaa varmaan kokeilla toista merkkiä tai ihan kokonaan toista ehkäsymenetelmää.

Vierailija

Kannattaa tosiaan miettiä noiden pillereiden osuutta asiaan. Silloin kun ite vielä söin pillereitä (eka yasminea, sitten sitä mercilonia) en koskaan ikinä tehny aloitetta makkarissa. Kun lopetin pillerit, halut palas alle viikossa, ja nykyään teen aloitteen vähintään yhtä usein kuin mieskin (ja muuallakin kuin makkarissa). Eli suosittelen kyl kokeilemaan pillereiden pois jättämistä, etenkin, kun et ole missään vakisuhteessa, ni kondomi antais suojan tautejakin vastaan.

En sit tosiaan tiedä voisko joku sukupuolitauti kuten kondylooma vaikeuttaa tuota kiihottumista.

Vierailija

niin joo tosiaan noista pillerien käytöstä unohdin kertoo tarkemmin. sillon kun en vielä niitä käyttänyt, kiihottuminen oli ihan yhtä ongelmallista kun nykyäänkin. eli luulen ettei se pillereistä ainakaan pääasiassa johdu... mut itsetyydytyksessä kyllä saan orgasmin, joka kerta. eli kaipa mun pitäisi niitä miehiä vaan neuvoa enemmän tekemisissään.. mut sitäkin oon miettiny, että jos kiihotun, niin vain sillon, kun kumppani hommailee tuolla alapäässä. ennen sitä en kiihotu ollenkaan, eli fantasioien yms. pervouksien ajatteleminen e kiihota yhtään, mikä tuntuu musta aika epänormaalilta.. mutta en sitten tiedä, erilaisiahan tssä kaikki ollaan mutta vaivaahan tuo kuitenkin.:)

Vierailija

Musta tää vaikuttaa ehkä enemmän just sitlä, että et voi kiihottua kunnolla, koska et tunne kunnolla kumppaneitasi, joten et myöskään voi olla täysin rentona heidän seurassaan. Naiset usein tarvitsevat oikeasti vahvoja tunteita kumppaniaan kohtaan, jotta voivat kunnolla nauttia seksistä.

Vierailija

Voihan olla, että kiihottuminen on sulle vaikeaa siksi, että jännität sitä joka kerta, kun tilanne on päällä. Jos sulla pyörii päässä (vaikka alitajuntaisestikin) että "voi itku en mä varmaan tälläkään kertaa kiihotu" niin se voi vaikuttaa kans tosi paljon. Muistan itse olleeni vastaavanlaisessa noidankehässä aikoinaan, mutta pääsin siitä pois, kun olin oppinut tiedostamaan sen.

Vähän sama juttu kun jos miehellä joku kerta lopahtaa kesken kaiken, niin se alkaa jännitäämään joka kerralla, että niin käy uudestaan, ja sitten niin käykin.

Vierailija

juu no kiitos kaikille jotka ootte kertonu ajatuksianne, ne kyllä auttoi kun tietää millaisia syitä siihen haluttomuuteen saattaa olla niin asialle voi tehdäkki jotain. lisää saa silti vastailla:)

Vierailija

kuinka paljon e pillerit vaikuttaa tuohon kiihottumiseen?
itse kun vaihdoin pillerit niin näissä pillereissä pelkkä sana seksi ällöttää hirveästi. :/

Vierailija

Olisko sulla sama ongelma kun mulla. Mua ei yksinkertaisesti kiinnosta enää niinkuin ennen, koska mua pelottaa. Pelottaa se että se kuitenkin loppuu liian lyhyeen nii miks edes yrittäisin nauttia, koska se kolahtaa tosi pahasti aina ku tajuaa sen että mies tulee just ku alat ite nauttia. Itse ainakin oon huomannu että mahdollisimman pitkä esileikki on kaiken A ja O. Miehet ei vaan ikävä kyllä tuota tajua, ne metsästää vaan omaa nautintoonsa. Niinhän mekin tehdään mutta se on pikkasen eri asia ku mies nyt saa vaikka päällään seisten orgasmin! :D

Vierailija

Mulla toi kiihottumisvaikeus liittyy stressiin. Eli mun on todella vaikea keskittyä siihen hetkeen, vaan päässä alkaa pyöriin seuraavan päivän duunijutut yms. Kyse ei alunperi ollut miehen taidottomuudesta, vaan nimenomaan mun keskittymiskyvyn puutteesta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat