The Sims 2, Lemmikit-lisäosan sarjanumero puuttuu!? :S

Seuraa 
Liittynyt16.11.2009

Voisko joku auttaa ja kertoo,mitä teen kun lainasin kaverilta The Sims 2 ja sen lisäosan Lemmikit,josta on hävinny se ohjekirja ja sen mukana se koodi ? :/ Käykö siihen jonkun muun levyn koodi,jos joku vois antaa, tai löytys netistä...?

Ja sellanen kysymys viel tost Sims 2, että pitääkö tässäkii asentaa ne pelit tietyssä järjestyksessä ja pelata sillä uusimmalla levyllä?

KIIITOS! :)

Kommentit (3)

Vierailija

Kokeileppa tätä: FY2S-6MWU-H2AM-XQ4Z-3S6X
Mulla sellainen koodi, toivottavasti toimii! Tietyssä järjestyksessä joo, mutta se riippuu tietenkin. (jostain syystä) Ennen se pyysi Sims 2 levyä, ja sitten yhdessä vaiheessa Yliopisto- levyä pelaamiseen (siis sen jälkeen kun olin asentanut sen.) Nykyään jos pelaan niin en tarvitse levyä, kun yksi jätkäkavereistani asensi siihen jonkun ns. "crackin"
Ja vielä, jos lataat Sims2-sivuilta hahmoja, tontteja, tavaroita jne. niin kannattaa ladata ne ennen kuin asennat Lemmikkielämää-lisäosan, muuten peli saattaa alkaa jumittaa kesken kaiken.

Vierailija

Missään tietyssä järjestyksessä ei mun ainakaan ole tarvinnut simssejä asentaa, mutta pelata täytyy aina uusimmalla levyllä. Uusin levy ei kuitenkaan tarkoita sitä, minkä asensit viimeksi, vaan sitä mikä on julkaistu viimeksi.

Muuyen, netistä kun alkaa vaikka googlaamaan serial codeja ja muita kannattaa olla extra-varovainen. 99% niistä sivuista ovat täynnä viruksia, haittaohjelmia ja muuta roskaa. Nimim. kokemusta on...

Vielä tiedoksi ihan kaikille Simssien pelaajille, sekä kakkosen että kolmosen, että: http://modthesims.info tuolta sivulta löytyy molempiin tonneittain turvallista ladattavaa sekä tarkat ohjeet (englanniksi) miten tavaraa, vaatteita, meikkejä, hahmoja jne. voi simsiinsä ladata - tai miten niitä voi alkaa tehdä itse, jos se kiinnostaa :)

Kannattaa vaan varoa ettei jää koukkuun - lataaminen on niin helppoa ja hauskaa että äkkiä on kone täynnä sims-kamaa ;D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat