Miehet...

Vierailija

Tuntuuko teistä että miehet välillä liioittelevat jos niillä on joku vaiva?

ainaki mä olen huomannut..

esim tänää miehelläni oli jotain mahakipuja ja hirvee esitys..

ittelläni on lähes joka päivä jotain pienia vaivoja enkä jaksa niistä valittaa..

Kommentit (4)

Vierailija

Mun mielestä ihan yksilökysymys, mutta täytyy myöntää, että ehkä enemmän tuntemani naiset liioittelevat vaivojaan. Riippumatta sukupuolesta jotkut ihmiset vakuuttavat kalpeina ja tärisevinä olevansa täydessä terässä, toiset jättäytyvät vuoteenpohjalle sellaisen päänsäryn takia, joka meni jo eilen ohi buranalla...

Vierailija

Juu no omalla ukolla kans on vähä tollasta, sillä harvoin on mitään suurempii kipuja tai muuta, mutta sitten kun on niin ei oikein voi tehä mitään, valittaa vaan ja on surkee. Itseä se joskus tympäsee kun kärsin sairaasta selästä, joka on suunnilleen ihan aina kipeä, niin ei jaksais sellasta liiottelua.

Vierailija

Meillä mies on täysin vapautettu kotitöistä (hän käy kauempana töissä ja minä vielä vain opiskelen, joten koska mulla on helpompaa, huolehdin kaikesta kodin sisällä) MUTTA jos joskus käy niin että mies joutuukin tekemään jotain, kuten viemään koiran iltapissalle, niin voi hyvä luoja sitä valituksen määrää! Muutenkin, jos mieheni kokee tulleensa millään lailla väärin kohdelluksi minun suunnaltani, siitä tulee maailman suurin marttyyri. Itse se varmaan pitää sitä vitsinä tai ainakin se yrittää esittää niin, mutta tiedän, että tarkoituksena ei ole mitään muuta kuin syyllistää mua, jotta osaisin ens kerralla varoa rasittamasta häntä millään lailla. En tiedä miks se tekee niin just mulle, en nimittäin muista ikinä nähneeni sen esittävän marttyyriä kenellekään muulle.

Vierailija

Olen kyllä huomannut, että miesten flunssa on jotain aivan kamalaa! :D
Nykyiseni on ainoa tuntemani mies, joka ei luule kuolevansa heti kun vähänkään nousee kuumetta ja nenä vuotaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat