Seksi ei kiinnosta

Vierailija

Joo eli mulla on semmonen ongelma, etten halua harrastaa seksiä.
Seksin yms. ajattelu ei kiihota, vaan lähinnä ällöttää.
Seksi ei ikinä ole tuntunut hyvältä.
Haluisin kummiskin suhteeseen, mutta en usko sen onnistuvan kun en pysty/ halua seksiä.
Onko jollain ollut samantapasta ongelmaa tai muuten vaan jtn neuvoja?:)
Tämä haittaa tosi paljon mua, kun tuntuu, etten pysty elämään normaalia elämää.

Kommentit (12)

Vierailija

Minkäikäinen olet?
Onko sinulla ollut huonoja seksikokemuksia vai tuntuuko muuten vain siltä, ettei kiinnosta?
Jos ongelma johtuu ensimmäisestä, uskon kyllä, että ajan kanssa oikean kumppanin kanssa voisitte selvittää ongelman. Muuten löytyyhän niitäkin kumppaneita joita seksi ei vain ollenkaan kiinnosta, niitä on vain hankalampi löytää.

Vierailija

Jos olet vielä oiken nuori niin se voi johtua siitäkin että seksi ällöttää sua mun kaverini oli 16 ja häntä ällötti seksi kamalasti ja miehen penis samoin ettäi hän halunnut nähä poikaystäväänsä ihan alasti eikä uskaltanut koskea hänen penikseensä ollenkaan.

Siinä meni oma aikansa että hän sulatteli asiaa ja nyt kun hän on yli 17 niin olisi valmis mutta hänen poikaystävänsä ei ole niin hänen ei auta kun odottaa. :(

Mullakin oli pikkasen sellasia ongelmia kun minulla oli eka kerta tulossa se voi olla et se johtui pelosta. Mä halusin seksiä mut mua ällötti koko asia mut mietin asiaa ja huomasinkin et mua pelotti hirveästi ja puhuin silloisen poikaystäväni kanssa asiasta ja se auttoi. :)

Vierailija

Okei, no mulla on samantapainen ongelma, mut ei sama. Siis seksi ei ällötä, mutta mulla ei tee koskaan mieli. Ja tää johtuu ehkä siitä, kun seksi sattuu niin paljon. (limakalvot kai niin kuivat, ja luulen että johtuu pillereistä) Mut mua ärsyttää tää, yleensä riidat johtuu just siitä, kun mä en anna tarpeeks usein. Haluisin antaa, mut kun sattuu!! Pitäis varmaan käydä lääkäris kysymäs mikä on, kyl toi on jo ongelmaks mulla muodostunu.

Vierailija

Ei välttämättä seksi kiinnosta viel senkään ikäsenä.
Se on henkilö kohtainen asia koska seksi kiinnostaa toisia voi seksi kiinnostaa jo 16 vuotiaana ja toisi vasta 20 vuotiaana. Älä ota siitä mitään sressiä. :)

Vierailija

Ensinnäkin, mitäänhän ei ole PAKKO jossei halua. Eivät kaikki ole seksuaalisesti yhtä aktiivisia ja osaa ei seksi kiinnosta lainkaan (aseksuaalit). Tiestysti "epänormaaliuden" kokemus voi olla todella kalvava mutta usko pois, ei se _pakottamalla_ paremmaksi muutu!

Onko sinulla siis lainkaan kokemuksia seksistä? Millaisia ne ovat olleet? Kaipaatko kuitenkin hellyyttä, läheisyyttä, kosketusta? Onko se se yhdyntä mikä ei kiinnosta? Voihan tietty olla ettei seksuaalisuutesi ole vielä "herännyt" kunnolla. Vaikeaa varmasti, mutta kannattaa välttää paineita asiasta, ne kun varmasti vievät sitten ne viimeisetkin halut..

Mutta kannattaa esim. koettaa tuottaa itse itselleen nautintoa, tutustua itseensä jne ja varovaisin askelin edetä. Ja kivan pojan tavatessa edetä pikkuhiljaa, ihan hyvin voi ensin tyydyttää toista käsin tai harrastaa suuseksiä vaikka olisikin "vanhempi". Ei minusta jokaisen 19-vuotiaan vielä tarvitsekaan olla "valmis" kaikkeen heti.

Ja seksuaalisuushan muuttuu ja kasvaa läpi eliniän :)

ebbb

Okei, no mulla on samantapainen ongelma, mut ei sama. Siis seksi ei ällötä, mutta mulla ei tee koskaan mieli. Ja tää johtuu ehkä siitä, kun seksi sattuu niin paljon. (limakalvot kai niin kuivat, ja luulen että johtuu pillereistä) Mut mua ärsyttää tää, yleensä riidat johtuu just siitä, kun mä en anna tarpeeks usein. Haluisin antaa, mut kun sattuu!! Pitäis varmaan käydä lääkäris kysymäs mikä on, kyl toi on jo ongelmaks mulla muodostunu.

Ja sie, herranjumala! Ihan ensinnäkin hankkikaa liukkaria (tai esim ceridalia), ei seksin tarvitse olla kipua tuottava asia. Se on ihan normaalia ettei aina , vaikka kiihottunut olisikin , sitä omaa liukkautta riitä koko yhdynnän ajan.

Jossei se liukkari auta niin sitten kannattaa harkita josko koettaa olla ilman pillereitä (jos tuntuu ilmeiseltä että vika on niissä). Vikaa voi olla muussakin, joskin todennäköisempää on toki että kuivuus on syypäänä. Jossei nuo ensivinkit auta niin sitten mars lääkäriin :)

Vierailija

Kokeiltii juu liukuvoidetta mut ei auttanu sekään. :o en tiä voisko olla limakalvot niin rikki et se tuottaa kipua vai mikä. :o tuntuu tavallaa et sisält limakalvot tavallaa repeis, et siel ei pääsis liikkumaan. :o Kyl mä oon yks ongelma. :D

Ennen pillereitä ei kyl ollu mitään ongelmaa, mut en tiä voiko johtuu niistä, ku ei liukkarikaan auta.. En kyl pillereit mielellää lopettais. :)

Vierailija

Voi todella mahdollisesti olla pillereitten syy. Mulla ainakin halut vähentyneet ja limakalvot kuivuneet noiden ansiosta - vaikka joskus sattuisi tekemään mieli, ei silti kostu alhaalta, kivaa. Mainitaanhan nuo oireet sivuvaikutuksissakin.

Vierailija

täällä yksi samanlainen! Itse oon ollu suhteessa yli viisi vuotta ja semmoset kaksi vuotta päälle ollu todella hiljasta makkarin puolella. Alkuaikoinahan minua halutti ja hirveesti! nyt ei voi vähempää kiinnostaa, missä vika? aloin syömään pillereitä ja halut aivan pikkuhiljaa alkoivat vähentyä ja jossain vaiheessa yhdyntä alkoi sattumaan.. nyt oon ollu ilman pillereitä vuoden ehkä yhdyntä on nyt kivuttomampaa mutta haluja ei vaan oo! ja tuntuu että en edes ajattele seksiä koskaan ja kyllä kait se muukin läheisyys on vähentyny huomattavasti tämän myötä :(

Vierailija

Joukkoon liityn minäkin! En tosin ihan samoin perustein, mutta kuitenkin..
Mun ongelmani on se, että haluan harrastaa seksiä rakkaani kanssa paljonkin ja niin haluaa kultanikin, mutta mä en enää halua samalla tavalla kuin ennen. Ennen olin melkein heti valmis kaikkeen ja seksi oli ihanaa. Nykyään haluan kyllä seksiä, mutta en jaksa nähdä sitä vaivaa, että tekisin aloitteen. Vaikka kultani tekee aloitteita lähes aina kun nähdään, olen silti hieman etäinen, enkä meinaa lämmetä millään.. Harmittaa ihan kullankin puolesta :/
Jos sitten päästään sinne asti että harrastetaan seksiä, se on taivaallista. Pari kertaa kesken esileikin on alkanut tuntua pahalta (ei siis fyysisesti vaan ihan henkisesti), jopa niin pahalta, että oon alkanut itkeä ja kultani on siitä alkanut panikoimaan että tekeekö hän jotain väärin. Olen selittänyt kuitenkin rakkaaleni, että vika ei ole hänessä, en oikein itsekään tiedä, mikä nyt tuli.
Ollaan seurusteltu puolisen vuotta.

Voiko tälläinen haluttomuus johtua pelkästään siitä, että on arki tullut jossain määrin vastaan? Vai onko ihan joku normaali kuiva kausi?

MUOKS:
Tajusin eilen illalla, että seksi ei ole edes nautinnollista. Tuntuu, etten jaksa keskittyä siihen, vaikka ei väsyttäisikään. Tällä hetkellä tuntuu, että nyt on kullan kanssa jonkinlainen tilanne päällä.. Oon huomannut, että mun libidon laskun myötä myös poikakaverini halut ovat kadonneet, eikä hän tiedä mitä minusta ajattelisi..

Vierailija

heippa! kuulkaas immeiset, se on kyllä totta että jokaisen seksihalut virittyy silloin kun virittyy, mutta. Esileikki on tärkein, ei ole tarkoitus srynnätä suoraan seksiin vaan esileikillä on erittäin merkittävä merkitys, nainen kostuu hitaasti ja tarvitsee pientä herättelyä ja lämmittelyä ennenkuin on valmis.. :) miehen aivot ja sukuelin toimii saman aikaisesti, ja on saman tien valmis tositoimiin. naiset taas voivat olla seksuaalisesti virittyneitä aivotoiminnan puolelta ja kostuminen tapahtuu vasta myöhemmin, tai tosiin päin voi olla jo kostunut, mutta ei vielä tee yhtään mieli, eli muistakaa lämmitellä ennen varsinaista suoristusta. :) Onnea!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat