Treenipiiri

Vierailija

Moi!

En tiedä onko palstalla jo tällaista, mutta ideana olisi päivittää omia treenejä ja treenitavoitteita tänne ja kysyä vinkkejä eri treenimetodeihin.

Itselläni on tavoitteena saada lihakset timmeiksi, venyvyyttä ja kesäksi kivan näköinen maha :)

Kävin tänään aerobicissa, kokeilin nostaa tankoa penkistä ja juoksin 20 min. Kohta lähden tanssitunnille ja illalla vielä tekemään akrobatiaa :)

Kommentit (3)

Vierailija

Mä taas haluan laihtua kilon pari, saada jenkkakahvat ja reisi-pakara-alueen timmimmäksi. Mulla on sama tavoite joka talvi. Onnistun hoikistumaan kesäksi, mutta syksyllä sitten lepsuilen ruokavaliossa ja treeneissä ja kaikki tulee takas.

Itse rajoitan liikunnan maksimissaan viiteen kertaan viikossa, etten rasittais itteäni liikaa. Eilen kävin lenkillä ja tänään pidän välipäivää.

Souldancer, missä akrobatiaa voi harrastaa? Vai onko sulla joku dvd?

Vierailija

Haluaisin kiinteyttää reisiäni kesään mennessä.

Alkuun tavoitteina on karsia turhat herkut pois. Liikuntaa lisään lenkkeilemällä 2-5 krt viikossa sekä käymällä 1-3 krt/vko jumpassa. Muutenkin bussista voisi nousta muutamaa pysäkkiä aiemmin jne. Pienillä muutoksilla eteenpäin, ei pakkopullia! :)

Vierailija

Minun olisi tarkoitus kiinteyttää kroppaani (vatsa ja reidet lähinnä), että viihtyis kesällä bikineissä rannalla. :-) Jumppaan, tanssin ja ratsastan. Ensi viikolla kuntoilu alkaa täydellä tohinalla! :-)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat